ESCAPEDAHOUSE 5

09 Mart, 2008


yeni oyun ancak geç yükleniyorr...


Oynamak için tıklayınız

57 yorum:

su dedi ki...

banucum sağol cnm.bende hemen açıldı ama şimdi çıkmam lazım:((

b@nu dedi ki...

yarım satt önce başladım şu anda %44 modzilla kullanıyorumm

b@nu dedi ki...

şimdi daha çabuk ilerliyoo % 64 de kadar geldii ha gayrettt:))))

b@nu dedi ki...

hakket ya suuu nasıl açıldı sende hala % 72 de bendeeküü

su dedi ki...

4 adet kırmızı taş gibi bişeyler buldum.ama diyorum çok zor.....

b@nu dedi ki...

suuu wall bir sen varsın gibi açıp oynayabilen yaz barii san yetişirizzz

su dedi ki...

en soldaki odadan anahtar aldım.onunla dolabı açtım.bir panel çıktı.mouse kaydırdıkça sayılar çıktı.

ays dedi ki...

evet su, submachine'nın aynısı sankı ama asla yerını tutamaz cok kızdım falla!
bende kırmızı elmaslardan 6 tane var, 2 anahtar bırı ıle dolabın kapısını actım. 1 kırmızı serıt seklınde bant vardı kullandım.
1 de harıta gıbı bır sey var...

ays dedi ki...

7 elmasım oldu.
dolabı ben de actım ama mouse'u oynattıkca rakamlar cıkmıyor bende :((

b@nu dedi ki...

ays sendemiii allahımm ya neden açılmıyokii bendeee

hadi kızlarrr koşun yürümeyin kimse sizi tutamazzz:))))

su dedi ki...

şifreyi girince bir vana kapağı verdi onuda yerine taktım.

ays dedi ki...

ıkıncı anahtarı buldunuz ve kullandınız mı? kırmızı serıt bantı taktıgımız yerın ustundekı hava boslugundaydı.

ays dedi ki...

su, anladın mı yerını 2. anahtarın?
ben vanayı bır yere takamadım, yerı neredı?

Nağme dedi ki...

Yaa Banucum yalnız değilsin bendede açılmıyo %85 takıldı kaldı:((

su dedi ki...

vana vantilatör gibi yere takıldı ama dönüp geldiğimde yine itemlerin arasındaydı.

Nağme dedi ki...

anam açıldı sonunda bende geliyomm,hakkaten submachine gibi ama ufacık görüntü ya:((

ays dedi ki...

elmas 10 oldu.
vanayı cevırınce sular cekıldı, asagı ınıp soldan mesale aldım, tekrar en ust kata cıktım ve mesaleyı cama tıklattım. kırmızı butonu ındırdım solda bır yer acıldı...

yüksel dedi ki...

görün benı artık. serıt kırmızı bant nerde:))))

ays dedi ki...

serıt bant: kırmızı serıt seklınde bır nesne oluyor nışanlım :))

su dedi ki...

ays aldığın itemlerin yerlerini ve vananın yerini yazarmısın:)

ays dedi ki...

cnm yazdım aslında.
vana ılk vanayı taktıgımız yerın orada bır yer acılıyor orada. az oncekı yorumumu oku ayrıntı ıcın.

Nağme dedi ki...

8 elmasım,2 anahtarım vardı kırık kabloyuda bantladım ama oyun kapandı ya oynayamıcammı ben ya:((

ays dedi ki...

ben yenıden oynuycam, ılerı gıdemıyorum daha, eksık bır seyler mı yaptım kı!!!

yüksel dedi ki...

ılk vanayı merdıvenden cıkınca 2 defa solda. su oraya takıyoruz

yüksel dedi ki...

2. anahtar da alt katta merdıvenın altındakı ahsap kucuk kapagı acıyor.

ays dedi ki...

-en sol odada 3 elmas
-2.odada 1 elmas
-3.odada 1 elmas 1 map ve kırmızı butonlu bır yer var (bulunca oraya kırmızı serıt bant takacagım)
ve yıne 3. odada yukarıda hava boslugu ve ılk anahtar daha once almıstım ama sımdılık alınmıyor :((
-4.odada 1 elmas, sıfre ısteyen yer ve ust kat merdıvenı
-ust katta sonradan mesale ıle acacagım camlı yer var, sola gıdınce 1 elmas ve yıne sonradan vanalardan bırını takacagımız yer var.

ays dedi ki...

ayrıca ust katta serıt kırmızı bant var. duvarın sag en ust kısmında ve aynı yerde elmas 1 degıl 2 tane imiş

Nağme dedi ki...

aaa bitti yaa,aldatmaca yapmışlar oyunda yukarı çıkılan merdivenlar yokolmuştu önce sonrada meydana çıktı ya, 10 elması tamamlamak gerekiyor çıkmak için:))

ays dedi ki...

nagme, merdıven yok olmuyor, vanayı almak ıcın ıcıne gırdıgın sandıktan cıkmamıssındır :D

yüksel dedi ki...

Tahtanın arkasındakı elması alın.

Soldakı odada 3 elması ve yukardakı anahtarı alın.

Saga donun anahtarla dolabı acın. 4913 sıfre

Sagdakı odadan elması alın. Harıtayı alın.

Sagdakı odaya gecın. 4913 yazıp vana alın.

Yukarı cıkın elması ve kırmızı kabloyu alın.

Sola donun elması alın. Vanayı boruya takın.

Asagıya ının en sol odaya gecın.

Elması alın. Sola donun.

Mesale ve elöması alın.

Kırmızı kabloyu kopuk yere takın.

Dugmeye basın.

Vantılatorden anahtar alın

Yukarı cıkıp camı mesale ıle kırın(erıtın)

Vanayı ındırın.

Sol odadan dıger vanayı alın.

En alt kata ınıp ashap kapıyı yerdekı kapıyı acın.

Asagıya ınıp vanayı takın.

Sol odaya gecıp duvardakı bolmeye tıklayın