Sheep Room Escape

11 Mart, 2008

Sanırım yeni bir oyun :)


Oynamak için tıklayınız

27 yorum:

Senay dedi ki...

kapının önündeki halıdan yeşil birşey aldım. koyun oyuncağı bir tabure ve gitarların arkasından da bir tornavida aldım.
masanın olduğu ekranda soldaki küçük dolabın raflarındanda bir kuru aldım kola kutusu gibi. itemlarım doldu

Senay dedi ki...

yok dolmamış yanlış bilgi vermeyeyim.
masanın altındanda falçata aldım doldu şimdi :)))
koyunlarda sayılar var masanın altından bir tane daha aldım 2 oldu.
kurbağalı oyun gibi buda:D

Duman dedi ki...

paspastan mavi taş aldım duvardaki haça taktım 2 küçük koyun tabure çöp kovası var

Senay dedi ki...

o şeşil şey çöp kutusunun yanındaki duvarda duran haç sembolüne takıldı

Duman dedi ki...

çöp kovası dediğim şerinin kutu kola dediği şey:))

Senay dedi ki...

tabureylen dolabın üzerine tıklayın ve bir tane kerpeten alın. onunla da çöp kovasının telini kesip içinden bir koyun daha ve bir de mavi kristal alın.

Senay dedi ki...

ay allahım bende hemen yazdım :)))yeşil deyince haha :)

Duman dedi ki...

en alta yerleşen itemla kutudan kırmızı taş aldım

Senay dedi ki...

tüm taşları haç a yerleştirince anahtar düştü gökten. çöpün içine bakınca alınabiliyor.

Duman dedi ki...

penseyle de çöp kutusunun bağını kestim mavi taş ve koyun aldım

Senay dedi ki...

o anahtarıda kapıya taktım bitti
game clear diyo:D
bumu yani:D

Duman dedi ki...

derya turtle help yüklemiş bi de .ben ona gidiyorum.