Fongeboon

10 Mart, 2008

Yeni bir kaçış oyunu. İyi eğlenceler...


Oynamak için tıklayınız

134 yorum:

Senay dedi ki...

hadi başlayalım :)
süperiz hemen bitiririz be :)
had be koçlarımmm pilüçleriimmm :)

su dedi ki...

çekmeceden bant,duvardaki dolaptan sayı alarak oyuna başlamış buluyorum

Nağme dedi ki...

ataç bant,kitabın içinden bir şey kağıt vs.aldım

Nağme dedi ki...

kitabın içinden aldığım şeyle kapının ordaki dolaptan tornavida aldım

b@nu dedi ki...

teşkürler yeryammm

çekmeceden bant aldım masanın üstündeki ağıtlardan labirent parçası ve ataç atçı buyuttum uzuttım koltuğun ordaki dolaptan bir labirent parçası dah aldım bantla birleştirdim koltuktan sağ yastık alt sağından anahtar aldım
kapının ordaki dolbın kulbunu nerden aldım hatırlamıyorum ancak onu dolaba taktım tornavida aldım buyuttum ve tornavida uzadı orda kalem var yer değiştiriyo ama anlamadım masanın ordan bardak aldım altında 8 var koltuktaki sol yastığın sağ yanında yıldız işareti var FUN yazıyoo şimdilik bu kadar labirentten yola çıkarak şifreyi bulmamız gerekiyor ama 3. parça yok

Senay dedi ki...

evettt neler buldunuz
ben bir bant bir tornavida bir bardak bir kağır aldım. duvardaki dolabın kulbunu kitabın içinde bulup taktım ve tornavidayı ordan aldım ama kırmızı kaleme uzanamadım

Nağme dedi ki...

tornavidayı ataçla uzattım dolaptaki kalemi oynatıyom

Senay dedi ki...

yokk anahtarda anahtar değil kapı faln aaçmıycaz galiba madman :)

kırmızı dedi ki...

kağıtlar bantlandı elimde bardak ataç tornavida kağıtlar bant anahtar var duruyom ölece

Senay dedi ki...

şu masadaki puf oturak çok ilginç geldi bana bişi var onda ama ne

kırmızı dedi ki...

ya tabloda aşk toplama işlemi sonucu çıkıyo ya
acaba duvarda toplamamı yapcaz

Senay dedi ki...

iyide koltuğun ordaki dolaptaki şifre çok karışık hem sayı var hem de harfler değişiyo nasıl olcakki

Senay dedi ki...

nağmecim koltuğun sağ minderini birkaç kere indir kaldır düşecek alacaksın.

yüksel dedi ki...

nagme anahtar koltugun sag mınderınde tıkla devamlı

Senay dedi ki...

hülya bende bulamadım yazıyı :)
şifre nasıl çıktı:)

Senay dedi ki...

neyse şifre kopya aa girdiğim oda karanlık ve raflardan bir el feneri aldım ve about yapıp açtım. anahtarla kutuyu açtım ve bir ingiliz anahtarı aldım

yüksel dedi ki...

kutuyu anahtarla actım. vanayı aldım. dıger cesmeye takıp vazoya su doldurdum

Nağme dedi ki...

aaa karanlıkta duvarda sarı anahtar buldum kapının yanındaki yeri açtım başka oyun var onumu oynucaz şimdi ya

Senay dedi ki...

bu resimde içerdeki odayı gösteriyo ama bi değişiklik yokkk
aaaaaa saaat değişmiş ama saate yaklaşılmıyo nasıl değiştircez.
bardağa su doldurdum karanlıkta dolanıyorum. o şifreli kutu da bişi yapan varmı. kapkara resim napacaz ki

Nağme dedi ki...

alaala kapıdan çıkanmıyom suyu doldurduk ama o puzzle nasıl yapcaz ya

Nağme dedi ki...

madman dolaş sağ tarafta duvarda bir bölme açılıyor tıkla birkaç kere ordan çıktı anahtar

Senay dedi ki...

heee muslukların orda sağda bir dolap var tkladıkça açıldı ve anahtar parladı harbiden :)

yüksel dedi ki...

sarı anahtarı duvardakı bulmacaya takın. toplar ucusuyor

Senay dedi ki...

ay bu puzzle çok zor. arkadaşlar topların duvara çarpıp sektiği yere göre yapın onlar köşelerdir. öyle düşünün.

yüksel dedi ki...

buyrun burdan yakın. bulmacayı topların ucus yonune gore cozecegız

kırmızı dedi ki...

ahanda musluktakı su kaynadı bardağı kaynar su ile doldurdum

kırmızı dedi ki...

bardakta p yazıyo artık
demin p= değil sıfır diye bi förmül vardı

Nağme dedi ki...

bardaktaki suyu dökün sıcak suyla doldurun p harfi çıktı bardakta

b@nu dedi ki...

tekrar yazıyorum şifre: kulbunu taktığımız dolabın kapagında labirentin son parçası var onla bantı birleştirip labirentten çıkar gibi yapaıp şifreye ulaşıyoruz 5941 kapıdan çıkış yapıp diğer trafa geçiyoruz

bu arda bir doluu mesaj yazdım ama gitmemeiş görünüyooo bu mailde gitmese ben çıkacamm

Senay dedi ki...

ben yapbozu yaptım ama son parçasını bulmama gerek bulan varmı :)

kırmızı dedi ki...

madman fişi bulup platrofmu ileri ittinmi demin alamadığımız kalemin arka tarafı ora

Senay dedi ki...

küvetin üztündeki bölmeyi tornavidayla açıp fişi takınca musluklardan sağdakinin vanasını sola takın ve açın sıcak su çıkııyor. bardağa doldurun ve bardakta bir harf çıkıyor P

Senay dedi ki...

puzzle çözdüm ve son taşı takınca kapı açıldı eski evdeyim :)

Nağme dedi ki...

ya puzzle parçaları tamamda biri şunun mantığını anlatsa

Senay dedi ki...

bir şifre çıktı. bu labirentte şifre buldukya diğer odaya girerken. şidide kulbu taktığımız dolabı açtım. kapağında labirentin son parçası varmış banudan kopya çektim yapıştırdım. kırmızı kalem yaklaşmıştı. onu aldım ve bu labirente tıkladım bir yol çizdi. şifre verdi sayılarla.
şifre 1495

Senay dedi ki...

nağmecim mantık şu orda dolanan toplar duvarlara çarpıp geri gidiyorlar. sen çarpıp döndükleri yerleri köşeleri olarak düşün ve köşeleri yerleştir. ona göre düzgün yaptığında topların düzgün göreceksin. anladınmı canım. yolalrı doğru olmalı yani :(
ama zor canım:( ben önce sol köşedekileri yerleştirdim sonrada diğerlerini daha kolay canım.

kırmızı dedi ki...

puzle çözen yolunu yazarmııııııııııııııııııııııııııııııııııı

Senay dedi ki...

madman saate bişi yapabildinmi acaba resimdeki gibi yapmalıyız ama nasıl.

kırmızı dedi ki...

platformun yani önce fişi prize taktım sonra anahtarı aldığımız yere tıkladım ileri iittim

Nağme dedi ki...

eneee iyice karıştı ya zaten bunda çok zayıfım hiç çözemem karşıma çıktı yine ya ben bırakıyom size kolay gelsin:))

Senay dedi ki...

hülyacım açıklama yaptım ama daha falzsını anlatamamki :D
hani keşke bir sağa iki sola gibi bişi olsa da yazsam ama maalesef canım yaaaa.

madman bide P=8 galiba bunu bulduk. bardakta yazanlar bunlar. başka bişi yok ve şifre neye yarayacak. bu dolaptaki şifre ne anlamsız ben anlamadım

kırmızı dedi ki...

ay ağlıycammmmmmmmmmmmm
şeşi beş oldum
bu topyları hiç sevmedim yapamıyom
bi zahmet gelip çözün daaaaaaaaaa

Senay dedi ki...

ayy hüllamm gönder yapim diycem ama nasıl yapsakki :(


madmaaaaaan ben kaldım ya. resimde masanın raflarıda boş görünüyor saatte farklı nasıl olcek o

yüksel dedi ki...

mavı kıtaptada p esıt degıl 0 yazıyordu. bardakta da p var. matematıkcıler ıs basına.

Senay dedi ki...

madmannn bardağın altında 8 var birde. onun için P= 8 dedim. o zaman daP=/0 oluyor zaten:)))

kırmızı dedi ki...

ay bu toplar hala yörüngesine girmiyo allahım nerden çıktılar ne keyifle oıynuyodum

Senay dedi ki...

bardak dolu iken göremezsin ama gidip musluğa tekrar boşalt o zaman bakabilirsin.içeriside aydınlanmış zaten :D

yüksel dedi ki...

ask= eglence ve ?

p ile bslayan ıng. bır kelıme olacak. gozyası gosterdıgıne gore p= paın(acı) olabılırmı

Senay dedi ki...

şepnemm gel çabuk amaaaa ayine kaldım yanlızz madmanda cevap vermiyo. ötekiler toplardan sıkıldı gittiler chate :((( ooffff

Senay dedi ki...

yıldıza fun demişti dimi :))))
ama nerde kullancaz bunu madman
bencede paın olabilir acı kesin vardır yani

b@nu dedi ki...

p=8 alfabede bunların karşılığı da farklı geliyor off kafayıı yedimm zaten sigarada içmiyomm offff

b@nu dedi ki...

resimde sattin yanında A çıkmışdıya madman sıcak suyla yapmıştık hanii

b@nu dedi ki...

ay çerii wall sıyırdım sigarasızlık başıma vurdu kafam çalışmıyoo wall kaldımm böyleee

Senay dedi ki...

ya bu saat ilerliyor yavaş yavaşta 4 e gelene kadarrr oooooo daha 3.05 bende

Senay dedi ki...

haaa o zamannnn saatin 4 olmasını beklemesekte olur :D bende tıklaya tıklaya bir hal oldumdu valla :D

b@nu dedi ki...

madman o nasıl laf kufur eder gibii yazmayın kardeşim içen var içemeyen var (bıraktık heraldeee ) çabamıza lütfen destekk verinizz...

b@nu dedi ki...

:)))) kıs çerii sendemiii yaaaaaaaaaahüüüüüüüüüüüüüü wall bakın kriz sattlerim başladııı bu satte kadar dayandım ama yok yokk bunuda atlatmalıyımmm ayy yicemkafayııı

Senay dedi ki...

yok banu ben mola verdim :D
öle şeyler yaparmıyım hiç kısss :)
kopya bekliyom kimse çözememiş:D

b@nu dedi ki...

pain diyelim madman o zamn 84.. olmalıı değilmiii eh diyelimki öyle bunu nere yazacazz hai diyelimkii dolaptaki rakamların sırasının biri diğerlerii ne olacakkk

b@nu dedi ki...

aneeyyy o dolapta orda rakamların kutularında harfler çıkıyoooo yeni gördümm daha

yüksel dedi ki...

banucum o zaman hıc dısarı cıkma herkes kufur edıyor:))

yüksel dedi ki...

2 saattır neden ugrastıgımızı sanıyorsun banu. alemsın ya. karelerde harfler var.

Senay dedi ki...

banuuuu canım benimmm :D
olur öle insan herşeyi göremez:D
ayrıca o painmiş madman gerçekten. satin altında biryere tıklamışlar ve pain yazan kağıt çıkmış ama ben bişi çıkaramadım valla

Senay dedi ki...

haha :)
resmi soğuk suya tutun. orda tıklanacak yeri gösteriyor. yoksa tıklanmıyor. saatin sol altındaki deliğe de ataçı takıyoruz koskocamannn PAIN yazıyo kağıtta:)

Senay dedi ki...

onu nerden bulmuşlar ve hangisi o bir tanede bu labirentten çıkmuştı napcaz bu kadar şeyi.
hangi sayı hangi harfe denk geliyor anlamadımki :(((

yüksel dedi ki...

saate defalarca tıkladım olmamıstı. demekkı soguk su lazımmıs

b@nu dedi ki...

mad çerii çok haklısınız arkadaşlarr
9160 bulmuşlarda nolmuş acaba bide 847 var ama bir rakam eksik

yüksel dedi ki...

saatte sımdıkı zamanı gosterıyor. teknolojıye bak adamlarda:))))

b@nu dedi ki...

F=7 nasıl mı: mavi kitabı açın ikinci kapının mavi renk olan yere labirent parçasını koyun sonra sol yaprağı üstüne kapatın şifre veriyoo

noldu şimdii
P=8
A=4
F=7
PAF YANİİ

yüksel dedi ki...

bırseyden de memnun olsan banu kafamı kesecegım.:)) ne kadar memnunıyetsızsın banu. bulmuslar da nolmus. yapacan da nolcak falan. moralımızı bozuyorsun:))))

Senay dedi ki...

valla ya saat süpermiş haaa :D
herkes bişi var sanıyo 4 ü bekliyo halaa haha :))
7 nerden çıktı be banucum :(((
bide bu şey varya şifrelerden kağıdı kırmızı kalemle tıklayınca bir şifre verdi bide o var 1495
bunları kutuya yerleştircez ama hangisi hangi harf nerden bilcez:)

7 nerden geldi :D o tabloyumu çözdünüz harflerimi topladınız yani.

Senay dedi ki...

anammm F=7 adamlar zorlamış epey be :D o kitaptaki iş bitti sanmıştım ben :D

Senay dedi ki...

ama benim tezimde oluyomuş be :D
fun+pain= 7 harf:)
belkide 4. sayı budur. oda bi işe yaramalı dimi ama

yüksel dedi ki...

PAIN=8435, FUN=725, LOVE=9160... now, to get out, what does OPEN equals to?

1805

Senay dedi ki...

haa o pano o işe yaradı yani madman süpermiş :D

ee başka bişi yokmu nordinhodaa :(

yüksel dedi ki...

harflerın degerlerının mantıgını neye gore bulmuslar hala anlamadım ama olsun sonunda bıttı ya.

Senay dedi ki...

ayy tamam :)
bu harfleri dolapta her harfe bi sayı olarak yerleştiriyoruz. ve open a karşılık gelen sayıyı giriyoruz kapıya. diğerleri açmıyor. 1805 open oluyo kapıya girince çıkıyoruz ve bittiiii:))

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.