DREAMLAND

12 Mart, 2008


daha önce oynadığımız bölümün devamı


Oynamak için tıklayınız

57 yorum:

su dedi ki...

bir göz buldum.yukarı okla çıkınca bir dal ve bir singingfish yazan bir kağıt buldum.

su dedi ki...

daha sonra bulduğum taşla evin bacasını tıkadım.allah affetsin:))

su dedi ki...

gölden mavi bir taş aldım.bir melek çıktı.tekrar eve döndüm.korkuluktanda sarı bir taş aldım

su dedi ki...

ok sis buldum.3 topumuz var.bunlar biryere yerleşecek galiba..ormanda kartla tıklayınca yeşil bi yaratık çıktı

su dedi ki...

sopayla havada asılı duran koyuna tıklayınca siyah top verdi

serpill dedi ki...

beyaz göz gibi şeyle koyuna tıklayınca siyah top verdi.canavarı göremedim ben su.

su dedi ki...

3 yengeçin alt bölümüne geçincede sarı tilki gibi bişey çıktı.

su dedi ki...

yengeçlerin soluna tıklayınca çıkıyor.o yeşil yaratık.oda yeşil top verdi

serpill dedi ki...

ormanın olduğu sol üstteki buluta kartla tıklayınca bulutun arkasından ufo çıktı.ona tıklayıncada yere armut gibi bişey düştü ben hala yaratığı göremedim suuuuuu yardım ett

su dedi ki...

heee..ben onu muz sandım yaa...serpil yeşil minik şet yengeçlerin hemen sol okuna tıklayınca çıkıyor.ve yeşil top veriyor.kaldı bir top...

serpill dedi ki...

evet o yeşil şey kartı aldı ama yeşil top vermedi bana:((

su dedi ki...

eee..kaldım öölece..varillerde bi numara var ama....

Duman dedi ki...

ya ben yeşil yaratık bulup yeşil top alamadım daha

su dedi ki...

bence son top korkuluğun gözünde..ama alamıyorum:((

Duman dedi ki...

yengeçlerin solunda orman var hem sopayla hem kartla tıklıyorum gelen giden yok:)

serpill dedi ki...

toplar sanırım onların üstüne yerleşecek.balığı kullanmadık daha bide

su dedi ki...

sis sadece ağaçların olduğu ormana kartla tıkla.

serpill dedi ki...

ufodan armut düştümü sis galiba bi sırası var oyunun bende su gibi tıkladım öylesine kendiliğinden geldi yaratık onada çubukla tıklayınca ama önce bi dolaştım etrafta topu verdi

Duman dedi ki...

ufodan sarı armut aldım onla gölden mavi balık aldım evden korkuluk çıktı kırmızı mavi siyah sarı topum var.dal ve kart aktif bi de balık
ve hala yeşil yaratık filan yokkkkkkkk

serpill dedi ki...

bende sadece balıkla dal aktif.kartla galiba ormanda sağ taraftaki ağaçları tıklarken soldan geldi o yaratık.hem dalla hem kartla dene.

serpill dedi ki...

aaaa dalla yengeçlerin ordaki deliğe tıklayınca beyaz top verdi.şimdi napcaz bakalım

serpill dedi ki...

varillere yerleşiyolar ama sarı ve yeşil yerleşmedi allah allah

su dedi ki...

sağol serpil yaa..hepsi yerleşiyor ama bir sırası olmalı...renk sıralaması içinse hiç ip ucu yokki..

serpill dedi ki...

ilk varilde mavi renk var galiba o mavi ama gerisi nasıl olcakki

su dedi ki...

balık hala aktif.sanırım onuda halledince sıralamayı verecek.

serpill dedi ki...

yok canım hareket edilmiyoki biyere.sen gezinebiliyomusun.ben o varilli yerde kaldım öyle

su dedi ki...

kopya çekiyim dedim ama nordinho daha başlamamış bile:))))

serpill dedi ki...

topları yerleştirince tekrar item yerine gidiyo ya olmadığında o zaman gezinilebiliyo.neki bu yaaa kaldık böyle.sis yaratığı buldunmu

Duman dedi ki...

hala yok bende yaratık valla.escape 24 de de benim gibi bi gariban var kurbağa bulamayan

Duman dedi ki...

denemediim şey kalmadı.yeşil top olmayınca beyaz top da alınamıyıor sanırım

su dedi ki...

bence iş balıkta bitecek.birde sarı tilkimsi şeyde hiç bi numara olmadı dimi?

serpill dedi ki...

o tilkimsi şeyin ordan aldık ya kırmızı topu :))))

serpill dedi ki...

balığı ona yedirsem diye düşündün dimi suuuu:))hiç deneme umrunda bile değil balık onun hehe

Duman dedi ki...

tekrar başlattım.bu sefer önceden aldıklarımı da alamıyorum.ne iş yaa:((

Duman dedi ki...

ayyy delirtti.özür dileyerek bırakıyorum ben.demin yaptıklarım bile yapılmıyor ya

su dedi ki...

kopyadan anladığım kadarıyla mavinin yeri belli.kırmızıda sarıdan soona gelecekmiş...

serpill dedi ki...

siyah topu aldığımızda altta 6 yazıyordu.galiba siyahta 6. top.diğerlerini denicem olmazsa bırakırım bende.

serpill dedi ki...

aa yok olmuyo yaa.delircem.bulan olursa yazsın lütfen.

su dedi ki...

sıralama şööle:mavi-sarı-siyah-beyaz-kırmızı-yeşil

su dedi ki...

kırmızının sarıdan sonra gelmesi meğer alt altaymış...