Capybara Room

12 Mart, 2008

Yeni bir oyun.Kolay gelsın....



Oynamak için tıklayınız

24 yorum:

ωαριтι dedi ki...

arkadaşlar bayağı ilerledim ama yazmıomki rahatça oynayın...

b@nu dedi ki...

pense tornavida bant falçata sopa anahtar kart kibrit kağıt bardak butun itemleri buldumm ateşi yaktım ve alt tarafta şifre buldum 14532 diye ama bunu kullanacağım yeri bulamadım henüz

kahh dedi ki...

arkadaşlar mrb.... ben chatte giremiyorumm.. niye acaba.siz girebildinizmiii
lütfen yardıımm

öykü dedi ki...

kah ben chatteyim şuan ama oyunu oynuyorum ben kolayca girdim sorun ne bilmiyorum

b@nu dedi ki...

öykü geldimm
ateşin altına önce kağıt koy sonra kibritle yak cnm

kahh dedi ki...

aylincimmm giremiyorum yaaa...
ühühühüühüh
bilg. bugün format atıldı.şimdi gireyim dedim olmuyor..sayfa simsiyah çıkıyorr...bağlanamıyorumm..bir sorsana ordakilere ne yapmam lazımm
üühühühüühühühühü

öykü dedi ki...

banu kitaplıktaki şifre isteyen yere diğer kağıdı taktınmı rakam ve japonca bişeyler çıktı

kahh dedi ki...

yenile yapıyorum ama olmuyor...ekran simsiyahhh...kimlerin olduğunu bile göremiyorum...
kendimi kapıda kalmış gibi hissettimm yawww :-(

b@nu dedi ki...

öykü şifre için japonca bilmek gerekiyor oda bizde yok kopye çekebilirsin cnm nordinhodan

Nağme dedi ki...

şifreyi herşeyi yaptıktan sonra raftaki cantanın içindeki sol tarafa tıklayın şifre yeri çıkıyor.Şifreyi girince pencereden çıkılıyor.
Ayrıca patlıcanlı ekranda yerdeki halıyı tıklayınca çaydanlık var altındaki odunları yakıyoruz:))