YU's ROOM

13 Mart, 2008


renkli bir kaçış oyunu NEW



Oynamak için tıklayınız

8 yorum:

Senay dedi ki...

hadim oynayalım:)))
diğer oyundan sonra çerezimsi bişidir inşallah iyi gelmesi ümidi ile :)

Senay dedi ki...

turuncu kocadan mai bişi aldım büyüteç mi nedir:)
haha :)
sağa sola gidiş şekillerini de aldım kopcam şimdi haha hahahhaaha :))))

Senay dedi ki...

bilgisayara tıkladıkça yeni sayfa açıldı bişiler mi satacaklar ne :D

Senay dedi ki...

yok ben başka bişi apamıyom yapan yazsın anacım :)

Nağme dedi ki...

bende geldim.Yaw bu ara oyunlara noluyo bee diğer oyun delirtti bundada yön değiştireyim derken yön okları geldi itemler arasına yaw:)))))

Nağme dedi ki...

hahahahahaahahah ayyyyyyy koptumm yaaaa dönmeyi beklerken...

Nağme dedi ki...

eneee bittim ben ama anlamadım kapıya tıkladım açıldı ve bitti yaw:))

b@nu dedi ki...

çok garip bir oyun bu oyun nağme evet kapıya tıklayın itemlerden sonra bitiyoo bu oyun için 59 yorum yapan siteler var:D