Author of Mild Escape

07 Mayıs, 2008


YENİ YENİ YENİ YENİ ....


Oynamak için tıklayınız

58 yorum:

Nağme dedi ki...

ben geldim ama başlayamadım daha açılmaya çalışıyo

sebnem dedi ki...

bi tokmak 2 meşe galiba bide tava meydanda BUNLAR VAR :D

Sis dedi ki...

tokmak tava tohum gibi bi şeyler tokmakla tohumların içini çıkardım

Nağme dedi ki...

tohumları sehbaya koyup kuşa tıklayınca geldi onuda aldım

Sis dedi ki...

kuşun ayağından push yazan kağıdı aldınız de mi

kırmızı dedi ki...

push yazısında çiçeklerin işaretleri var tıklama sırası

Nağme dedi ki...

tokumları tekrar sehbaya koyunca şişenin üstündeki kuşa tıklayınca şişeyle beraber kuşda sehbaya geldi şişeyi aldım

Sis dedi ki...

kağıttaki renkli noktaların sıralamasıyla uyuyan arkadaşın ordaki çiçekletre tıklayın yanındaki sopa aydınlanıyor

kırmızı dedi ki...

ateşim var ama o siylah soba gibi şeyi tutuşturamıyorum

Nağme dedi ki...

uyuyan adamın ordaki çiçeklere
sarı-mavi-mavi-kırmızı-kırmızı-mavi-kırmızı basınca sopada ateş yandı

Sis dedi ki...

kuşu kaldırmak için tekrar tohumları sehpaya koyup kuşa tıkla

kırmızı dedi ki...

o yanan şeye şidedeki su ile tıkladım kırmızı elma oldu orda

sebnem dedi ki...

şimdide susyu tencereye alamıyom iyimi sis :d öldüm gülmekten :D

Nağme dedi ki...

bitti iki arkadaş sonunda buluştu,merdivende yeşil elma duruyo

Nağme dedi ki...

gölden doldurduğumuz sulu şişeyi ateşe tutnca krmızı elma oluyo,
onu alıp tavaya koyuyoz.
push yazan kağıtlada ateşi alıyoz,tavayı ocak gibi yere koyuyoz,ateşide yakınca altına elma yeşil oluyo,onuda adama veriyoz bitiyor:))

su dedi ki...

valla sayenizde indirmeli kaldırmalı kuşlu oyunu bitirdim:))))

kırmızı dedi ki...

AY BU OYUNU YÜKLEYEN YERYANIN,BU OYUNU SİTENİN EN KEYİFLİ OYUNU HALİNE GETİREN ŞEBNEM VE SİS'İN VE BENİMLE BİRLİKTE GÜLME KİRİZİNE GİREN NAĞMENİN YANAKLARINDAN ÖPERİM .VALLA HİÇ BU KADAR KEYİFLİ BU OYUN OYNAMAMIŞTIM.

su dedi ki...

oyunumuzu bitirirken bir banu alkan şarkısıyla son veriyoruz:))))herkeze esenlikler...

esrasel dedi ki...

ay alemsiniz yaa yorumları okurken ben bile güldüm :)) su hangi şarkıymış o banu alkan şarkısı :)))