Dr Ku-The Cellar

06 Mayıs, 2008


Point click tarzı yeni kaçış oyunu



Oynamak için tıklayınız

42 yorum:

calculus dedi ki...

Duvardaki resmin arkasından anahtar ve bir bıçak aldım.

Sis dedi ki...

başladım ilk odadan bıçak süpürge soldaki 2ci odadan resim ve sağdan bir şey aldım.
ne tipsiz bir arkadaş bu

esraaaaa:))

calculus dedi ki...

Şişenin mantarı ile üstteki şişeyi kırdım kağıt aldım. Anahtar ile dolabı açtım.

Sis dedi ki...

anahtarla da o dolap açıldı deney tüpü aldık.ya 2ci odada sağdan aldığımız şey ne allah aşkına?

calculus dedi ki...

İkinci oda varmış, sağol sis. Tırmalıyoruz biz de:)

Nağme dedi ki...

aaa ne ara yükledinizde oynuyonuz ya oyun geliyo dediniz ben de bekliyom,başlıyomm bende bekleyin

esrasel dedi ki...

şişe mantarla kırılmıyooo radyonun düğmesini alta getirin aaaa die bağrınca :) şişe kendi kırılıyo

calculus dedi ki...

Demek ki tesadüf olmuş. Mantarla uğraşırken kırılmıştı. Radyo ile kırılacakmış.

calculus dedi ki...

Odunu sobanın yanına sağa koyuyoruz, bıçakla odunda bir delik açıyoruz.

Kübr@ dedi ki...

odunu çocuğun arkasındaki sehbaya koyuyoruz bıçakla delik açıyoruz sonra süpürgeyle çocuğun sağından toz süpürüp odunun içine koyuyoruz

Sis dedi ki...

sağına sarımsak soluna soğan şekerim.o nasıl sağ be:))

calculus dedi ki...

Sonra elimizdeki şişeyi oraya tuttum, oradaki tip başparmağı ile O.K. işareti yaptı ama hala bir şey yok.

devin dedi ki...

oduna tıpayla tıkladım sonra adama tıkladım adam odunu bi güzel afiyetledi

calculus dedi ki...

Bakın ekranın en al sağını süpürge ile temizleyip kömür alabiliyorsunuz.

Nağme dedi ki...

hahahaha o bowling topunuda sobaya atınca patladı adam havaya uçtu ya

Kübr@ dedi ki...

:D
çok kolaymış yaw.
odunu sobaya atıyoruz arkasından bowling topunu patlama oluyo çıkıyoruz oyun bitiyo :D