Kangaroo Room Escape

09 Mayıs, 2008


Sakuradan yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

13 yorum:

Sis dedi ki...

başladım.
beyaz sehpadan maket bıçağı,ranzanın üstünden kürek,o kürekle saksıdan mavi top,önünde sandalye duran masadan yapıştırıcı tüp aldım

Sis dedi ki...

maket bıçağıyla da mavi topun içinden yarım anahtar

Sis dedi ki...

maket bıçağıyla koltuğun arkasından para,ilk ekranda sağda kalan dolaptan tel

berna dedi ki...

slm sis...
mıknatısla teli birleştir saksıdan anahtarın diğer yarısını al.. ben yazana kadar bulmadıysan tabi:)

Sis dedi ki...

ranzanın sağ arkasından mıknatıs,mıknatısla tel birleşip ranzanın ordaki kovadan yarım anahtar ,yapıştırıcıyla iki anahtar birleşti

Sis dedi ki...

ortadaki büyük kahverengi dolabın arkasında kanguru çıktı.odada bir dolanıp tekrar oraya baktığımda kapı vardı anahtarla açıp çıktım

berna dedi ki...

görüşürüz sis...
bende kanguru çıkmadı şimdi baştan alıyorum:))

Nağme dedi ki...

off ya yeni oyun beklerken siz yükleyipde bitirmişiniz bile ya,yetişemedim:((

Nağme dedi ki...

Bitti kısaymış:))
Yalnız dikkat ettinizmi küçük komidinler GS harfleri şeklinde ya(eee En büyük cimbom onlar bilem biliyolar ya) :)))

ege dedi ki...

kanguru çıkmadı diye baştan alacaktım.mutfağa gittim epey bi oyalandım,geldim ki kapıyı gördüm.
kanguruyu görmek nasip olmadı ama bitti.
sağolun:)

deniz dedi ki...

Bitti teşekkürler yardımlarınız için.

NAĞMEEEEE Süpersin canım ya :D GS :))