ESCAPE BLUE BATHROOM

10 Mayıs, 2008


Yeni oda oyunu



Oynamak için tıklayınız

23 yorum:

Sis dedi ki...

anahtar buldum onunla da üstteki dolaptan levye aldım

Sis dedi ki...

levyeyle de çamaşır makinasının solundaki yeri açıp vanayı açtım

Adlı dedi ki...

öbür oyuna baslamayalım bunu bitirmedenn nütfennn:D

Adlı dedi ki...

camasır makinasının birine c 3 programını uyguladım icinden ne almıstım hatıralıom sanırım kaıt parcası:D

Sis dedi ki...

çekmecedeki resimde c3 var makinalardan birini çalıştırdı kağıt aldım
baskülün altında 76 var

Adlı dedi ki...

7 ile calıstırdımız makinadan vana acıcı bişe buluoz onla da lavabonun altını acıoruz. daha sonra kombiyi en sıcaga getirip lavabodaki muslugu acınca sifre görüoruz sanırım 3549 du onla da raftaki kutuyu acıp icinden 3. kaıt parcasını alıyoruz.

Sis dedi ki...

musluğun altını açıp sıcak suyu açtım aynada 3 var

calculus dedi ki...

Levyeyle ilk makinanın yanındaki dolabı açtım, vanayı çevirdim

Adlı dedi ki...

sis aynaya yaklas orda sifre cıkıoo

gunes on u off yap kapaı ac

Sis dedi ki...

yıkamasını bekle önce güneş:))

şifre de 7AWTM3SE

Nağme dedi ki...

hadi bende yapayım bari yoorum dedimde:))
Diğer oyunda şifre zordu bak bunda ne güzeldi kolaydı böyle yapsalar şifreyi ya:))