Elephants Artist

04 Mayıs, 2008


Yeni oda oyunu



Oynamak için tıklayınız

11 yorum:

Nağme dedi ki...

havuç ve kürek aldım,havucu tavsana verdim şeker aldım şekeri minik ayıya verdim balonları aldım:))

Nağme dedi ki...

balonları sepete taktım son ekrandaki,küreklede ağacın orayı kazdım top aldım

Nağme dedi ki...

topun içinden fırca ve yapıştırı gibi birşey çıktı

Nağme dedi ki...

aman sorma gökçem diğer oyunda tıkanınca bu çerezlik oyunda oynuyayım dedim ama bundada takıldım yaw hahahaha kendime gülüyom valla:))

Nağme dedi ki...

amanin gökçemm elimde fırça kürek ve 2.havuçla dolanıp duruyom kız allahım ya yapamadımm kaldım burda

Nağme dedi ki...

oyunu tekrar başlattım kitlenmiş ya 2.havucu eşeğe verdim yukarı çıktı,küfeyi attı sırtından yere düştü küfe balık çıktı aldım

Nağme dedi ki...

bende yazmıyayım gerisini sonunda fili kaldırdık ve oraya balık resmi çizdik bitti:))