PLASTICINE ROOM

08 Mayıs, 2008

Yeni sanırım


Oynamak için tıklayınız

28 yorum:

b@nu dedi ki...

starta basınca yeni bir ekran açılıyo ve yüklemesi biraz zamn alıyor

b@nu dedi ki...

üstünde 3 yazan kağıt masanın altından turuncu resim duvardan bide yataktan kağıt aldım

b@nu dedi ki...

aldığım japonca yazan kağıdı buyuttum ve bir kağıt daha aldım

sebnem dedi ki...

yatağın altında tornaxida var ama duvardaki havalandırmayı bi türlü açamadım onunla

b@nu dedi ki...

yatağın altından aldığımız tornavidayla havalandırmayı açıyoruz

sebnem dedi ki...

masanın üstündeki yiyecekler : 2 kare 2 yuvarlak 3 üçgen duvardada üçgen * yuvarlak + kare yazıyodu var bişiler :D

sebnem dedi ki...

kavuniçi tabloyu siyahım yanına taktık 367 çıktı birleşince

b@nu dedi ki...

turuncu tablo askıya aslıyor siyahın yanına ve ortada sanki 6 rakamı var gibi

b@nu dedi ki...

havalanddırmayı bende açmadımkii açtımmı yazmışımm yooo

sebnem dedi ki...

yatağın altından aldığımız tornavidayla havalandırmayı açıyoruz

yazdın ya :D açtın sandım

b@nu dedi ki...

ıykkk heralde yi yazmayı unutmuşum yaaaa offf ne bilem hızlı hızlı yazarken atlamışım bend e açamadım zate tornavidamız yıldız şeklinde açılan yer için düz tornavida gerekiyoobize

b@nu dedi ki...

duvardaki şekli masanın üstündeki şekillerle bağdaştırırsak 8 rakamına ulaşıyoruz yane elimizde 3-7-8 var

b@nu dedi ki...

ha bide resimlerden ortasından 6 var etti 4 rakam eh bunuda denmeyle şifre olarak girsek noloorr acaba:??

b@nu dedi ki...

tornavidayı spatulatla düzelt havalandırmayı aç vdaları ve anahtar al kapıdan çıkk:)

sebnem dedi ki...

yetişemedim :( ama güzel oyundu çıktım çerezlik şeker gibi :D

su dedi ki...

ülencimler ne zaman yükledinizde ne zaman oynadınız yav?:)))))))

Nağme dedi ki...

Aslında çerezlik oyunmuş ama nedense itemleri çok zor kullandım ya:))