Escape 01

06 Mayıs, 2008


Yeni bir kaçış oyunu



Oynamak için tıklayınız

46 yorum:

Sis dedi ki...

bir siyah bir kırmızı kağıt buldun japonca yazılı.odada dönmek biraz karışık.tvnin orda kahve fincanları kıpırdatılıyor.bi de duvarda asılı olan balinaya benzer heykelle bir tür konuşma yapılıyor sanırım ama japonca tabii ki

occult dedi ki...

ortadaki fincanların olduğu yerin arkasındaki kanepenin arka köşesinde anahtar var o anahtarla üzerinde siyah zarfı tutan robol olan çekmeceden çanta alıyoruz. çantayı alınca çekmeceden bıçak alıyoruz. , bir de fener aldım

esrasel dedi ki...

tv nin altından el feneri, koltuğun sol duvar dibinden anahtar, robot gibi şeyin altındaki çekmecelerden bıçak ve esc yazan çanta gibi bişey, robottan siyah kağıt, çekmecenin sağ yanından kırmızı kağıt ve kapının önünden kırmızı bi kağıt daha. oyunda sanırım sıralama var 2. kırmızı kağıdı diğer itemleri almadan alamadım

öykü dedi ki...

balinadaki konuşmaların sıralaması var ve doğru olunca kırmızı kart veriyor ama karambole olduğu için söyleyemiyorum tabii

Nağme dedi ki...

iyi akşamlar
kırmızı kartların biri tv sehbasının yanında diğeride kapının orda ikisinide aldım ne işe yarıcaksa

Nağme dedi ki...

çekmeceden feneri alabildim,evet itemlerde sıralama var birini almadandiğeri alınmıyor

esrasel dedi ki...

tv nin sağ yanından duvarla çekmece arasından 3. kırmızı kağıt

Nağme dedi ki...

çantayı about item yapınca bıçakla içinden anahtar aldım

Sis dedi ki...

3 kırmızı 1 siyah kağıt çanta bıçak fener anahtar (kullandım).aynı yerdeyiz sanırım

esrasel dedi ki...

balinada ilk başta Q2 sonrada Q3 seçersek 4. kırmızı kağıdı alıyoruz. bi kaç defa yaptım ama ilkinde vermedi

Nağme dedi ki...

o anahtarlada tv çekmecesinden kırmızı + işaretli şekil aldım

Sis dedi ki...

about item yapmak için iteme tıklayıp büyütüyos üstünde başka item kullanmak için sağdaki japonca yazılara tıklıyoruz önce ve çantadan anahtar alınıyor

esrasel dedi ki...

yaşa nağme :) o anahtarla da tv nin altından kırmızı açık küp gibi bişey alıyoruz.
çantadan anahtarı alabilmek için çantayı büyütün sonra itemlerin altındaki 1 yada 2 ye tıklayıp bıçağa tıklayın sonra çantaya o zaman alınıyo anahtar

öykü dedi ki...

kapının renkleride yeşil mavi kırmızı sarı ve banyo var

Nağme dedi ki...

şu escape yazan tablo yakınlaşıyo üstüne kırmızı şekli getirince scap harfleri kalıyo rakam karşılığı şifre olabilirmi ki sadece fikir

Sis dedi ki...

o renk sıralamsıyla girilen banyodan 3 mavi kağıt aldım bir de lavabonun altında şifre yeri var

Nağme dedi ki...

enee saol öykü ben kapıdaki şifreye hiç basmadım ya rakam sanıyodum meğer renkler varmış

Sis dedi ki...

bi şey diyecem ama moraliniz bozulacak.kesin o topladığımız kağıttaki şekiller harf ve şifre yazıyor onlarda.durum umutsuz yani:))

Nağme dedi ki...

Şifre mermaid lavabonun altındaki ordanda anahtar aldım(kopyadır japoncayımı çözcez yani)

Nağme dedi ki...

eeee anahtarı aldım ama banyodan çıkamıyom ya kaldım burda çıkarın beni:((

papatya dedi ki...

hay allah razi olsun kopya ceken gozlerin dert gormesin kiz

Sis dedi ki...

nağme lavabo önündeyken alt oka bas sonra sanki aynada yansımaymış gibi gözüken kapı koluna tıkla

Sis dedi ki...

eee öbür kapıya gittim karanlıktı fenere tıklayınca aydınlandı balina bi şifre daha istiyor.

kıs nameee bi kopya daha ver:))

Sis dedi ki...

onun kopyasını da ben çektim
manatee imiş.o deniz hayvanının japonca adı sanırım nordinhoda doradora ve megipoland yazmışlar sanırım.
ama yazmama rağmen beceremedim henüz çıkmayı

Nağme dedi ki...

ayy delircem yanlışlıkla tekrar banyoya girdim yine çıkamıyom burdan ya benim pc'den kaynaklanıyo galiba
bu arada 2.şifre:Manatee

Sis dedi ki...

yazdıktan sonra tıklayın bekleyin falan filan yorum yazarken demin oyun the end olmuş:)

esrasel dedi ki...

manatee yazıp enter yapıp bekleyin bende olmadı sanmıştım ama yorumlara bakarken oyuna tekrar baktımm the end yazmış :)
yardımlar ve kopyalar için teşekkürler...

öykü dedi ki...

herkese teşekkürler nağme 2. anahtar için ayrıca teşekkürler:)

papatya dedi ki...

ya bu balinaya tiklasamda hep yazi cikiyo yaa beni birakmayin burdaaa