Escape From the Balloon Room

19 Mayıs, 2008


Yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

44 yorum:

Sis dedi ki...

kırmızı bi sebze yeşil bi sebze bir de yapıştırıcı

esrasel dedi ki...

pencereden bezelye, sonraki ekrandan biber bide adhesive almışım :) bide renk değiştiren şeyler var

esrasel dedi ki...

turuncu yuvarlağın olduğu ekranda yeşil mava dolap gibi şey var onun sol yanından yeşil dolma biber galiba yemek mi yapıcaz kiii

Sis dedi ki...

mavi noktalar var camın altında birinden raptiye
mavili yeşilli rafın solundan yeşil bi şey

Sis dedi ki...

o dolap yanından alınan yeşil şey balonmui helyumla şişirin

esrasel dedi ki...

o renkli yuvarlakların hepsini patlattım birinde şifreli kutu, birinde yeşil sivri biber çıktı diğer ikisinde renk var

esrasel dedi ki...

o renklerin hepsini mavi yaptım yeşil mavi dolap olan şey açıldı pompa aldım

Sis dedi ki...

şişirdiğimiz balona yapıştırıcı raptiye yapıştırıcı yaptım.ama ne oldu anlamış değilim

Adlı dedi ki...

helyumla balon yaptımız yelis seye adhesive ile tıklayıp raptiyeyi üstüne yapıstırıos

esrasel dedi ki...

pompayla sebzelere tıkladım bezelye 5, yeşil sivri biber 7, kırmızı biber de 3 oldu

derya g dedi ki...

selam bende geldim
renk degıstıren yerler varya onların hepsını mavı yapıyoruz sonra sırınga gibi şey alıyoruz

Sis dedi ki...

bir rakam daha lazım duvarda siyah 2 kuş var 2 olabilir mi

öykü dedi ki...

iyi akşamlar açılan yeşil kutunun solunda yeşil bir balon daha var onu pompayla şişirip adhesive ile tıkladım sonra raptiyeyi üstüne koydum

derya g dedi ki...

elimizdeki balonuda balınanın oldugu ekranda sol üste tıklıyoruz oraya yapııyo

Sis dedi ki...

slm öykücüm biz de yaptık onu ama nerde kullancağımı bulamadım ben daha

derya g dedi ki...

ve balonun yapıstıgı yerden bı kagıt gıbı sey dustu kırmızı sarı beyaz yesıl renk sıralaması var

Sis dedi ki...

derya orda sol üste tıklayınca mavi balon var.ama ne onu alabildim ne oraya elimdeki yeşili koyabildim yaw

derya g dedi ki...

renk sıralamasının devamı varmıs:)

kırmızı sarı beyaz yesil kırmızı beyaz yesil en sonda black

derya g dedi ki...

siscim ben yeşil balonla tıkladım mavi balona yesilin üstündeki raptiye patlattı maviyi yeşil asılı kaldı orda

esrasel dedi ki...

sis bende senin gibi 2 defa yapıştırıcı sürmüştüm tekrar başlattım oyunu yeşil balon yapıştı şimdi 1 defa yapıştırıcı sür raptiye kalsın orda

Sis dedi ki...

tekrar oynadım yeşile 2ci de fa yapıştırıcı sürmemek lazımmış

Sis dedi ki...

o kuşların olduğu duvarda 256 mı yazıyo ya siyah şeyde

Sis dedi ki...

renk sıralamasına göre
37 beyaz 53 beyaz 5 ve siyah duvardaki ise -256

beyazlar ne peki

Sis dedi ki...

beyaz çarpımmış toplama çıkarma uymadı eksi rakam oldu

şifre 9549 anahtar aldık

derya g dedi ki...

beyazda carpı olacak yanı 37x53x5-256 olacak ve anahtar aıyoz

Sis dedi ki...

üffff retry diye soruyor.başka bi son mu var yine yaa

b@nu dedi ki...

waw bu bitiş perfeck end oldu walla son dk yetiştim ama siz zate şifreyi bulmuşsunuz emeğine sağlık

Sis dedi ki...

ben bakmaycam valla başka son varsa diye.sıkıldım artık good end bad end perfect end aramaktan.çıktımmı çıktım işte:))

Nağme dedi ki...

evet bir item yeri boş kaldı onu bulmadan bitti oyun bencede yarım kaldı