Pirate Cat Adventure

22 Mayıs, 2008


Yeni oyun



Oynamak için tıklayınız

154 yorum:

su dedi ki...

o kadar çok gidilecek yer varki tarif etmek zor olacak...herkezin bulacağı ortaloktaki itemleri aldım.kibrit-kılıç-kürek-kalem-renkli bişey-şişe-akvaryum gibi bişey....

su dedi ki...

kırmızılar içinde bir kediyimmm:))bankadaki not defterine aldığım kalemle yazı yazdım.

ays dedi ki...

su ben de deftere bır seyler karaladım... sey sanırsam :D

su dedi ki...

parkta kendi halinde kitap okuyan zavallı bi kadına neler neler ettim...sanırım atm kartını aldım.çok zalim buldum kendimi....

ays dedi ki...

su, akvaryumun yanındakı kırılan saksıdan bır sey aldın mı?

su dedi ki...

kartı atm ye soktum.şifre 1224.kadının kartında yazıyor.ekranda bir dolu yer çıktı.

su dedi ki...

ays henüz alamadım.sanırım sonra oraya bişey yapacaz.belki su-mu dökecez.....

ays dedi ki...

bankdan bır gerı gelınce telefon kulubesınden renklı bıseyler aldım...

ays dedi ki...

oradan da saga gelınce soldakı tahtayı durudum, sag duvardan da eldıven aldım, sımdılık topluyos ben daha bı sey yapamadım :(

su dedi ki...

atmde heryer şifre istiyor.3.yerdeki şifreye 1 dedim ve param oldu.(kadının kartındaki sayıları sırayla denedyince buldum)

ays dedi ki...

haklısın su galıba, etrafı sularla cevrılı eve yaklasamıyordum, sımdı yaklasıp kapınınzılını bılem caldım..

ays dedi ki...

kurek gıbı kesıcı aletı aldıgımız menderek var ya, oraya gelıp sadece akvaryum ıle denıze tıklayınca yazı cıkıyor...

ays dedi ki...

kayıga bındım oklara sureklı basınca bır ada gordum ama tekrar gıdemıyorum oraya

su dedi ki...

parktan sola devam edince bir kapı var.onu spatula ile açıp içeri girdim.

ays dedi ki...

ben kayıkla bır adaya cıktım :) sonra tekrar kayıga bındım ama sımdı karayı bulamıyom :(

su dedi ki...

kapıdan girdikten sonra içerde yaşlı bir amca var.tekrar sola gittim.kuyunun ipini bıçakla kestim.odun aldım.

su dedi ki...

dönüşte zavallı kadının tepesinden böcük gibi bişey aldım.

ays dedi ki...

ben de kadına ezıyet edıp 2 parca esyasını caldım, agacın sagında kedı heykelının oldugu yerden kavanoz aldım ve ucan bır sandal var aynı ekranda

su dedi ki...

pembe bir dergi vardı.onu yaşlı adama verince hemen önümden çekildi köftehor...bana içerinin kapıları açıldı...

ays dedi ki...

su, atm'den bır sey alabıldın mı? bır de kapıda zıl calınan eve mı gırdın?

su dedi ki...

içeride solda bir dolap gibi yerden kahverengi bir kutu aldım.içinden kedi kafası çıktı.

su dedi ki...

yaşlı adam içeride bir odada pembe kitabı okuyor..vay çapkın vayyyyyy

ays dedi ki...

ben de gırdım eve ama hıcbır sey alamadım, zaten aldımlarımı da kullanamadım hala

Nağme dedi ki...

anam yeni oyun yüklenmişim hep ortadan yakalıyom ya oyun biraz karışığa benziyo.
kolay gelsin arkadaşlar

su dedi ki...

binanın dışına çıkınca 2 kocaman ağaç var.onlardan soldakine sarı kavanozla tıklayınca böcek verdi.ya benim böcek fobim var.tööbe oynayamammmmm.....

ays dedi ki...

su, ben de 1'i kullanılmıs 12 parca var, aynı mıyız?

ays dedi ki...

o pembe kıtabı aldıgımız yerde akvaryumu su ıle doldurdum

su dedi ki...

zavallı kadının olduğu yerden karşıya gidince göl gibi biryer var.akvaryumu doldurdum.

ays dedi ki...

bır de polısın oldugu yerde duvarda bulundugumuz yerın harıtası var farkettın mı? orada bnm gıttıgım adanın yerı de bellı

ays dedi ki...

garson kızın oldugu yerdekı adam uyuyunca bır dolap cevırmek gereıyor bence ama ne :D

su dedi ki...

offf çok karışık yaaa..şimdi;kuyunun yanındaki eve odun parçasının vurarak girdim.içerden bir kutu daha aldım.birde yeşil bir kitabın içinden anahtar ve birde merdiven...

su dedi ki...

pembe kitabı beyaz sakallı sapık dede aldı.sanırım hala okuyordur.hani kapısını spatulayla açtığımız...

Nağme dedi ki...

atm deki şifre 1224 yazınca seceneklerde 1 yazınca para veriyo

su dedi ki...

yine aynı odada duvarda asılı duran resmi bıçak yardımıyla düşürdüm.içinden ok ve yay çıktı....ay sıkıldııımmmmmm.....

su dedi ki...

odunu yukarda yazmıştım.sanırım kuyunun ipini kesince almıştım.

Nağme dedi ki...

parayı yeşil ceketli adama verince fener alınıyor bunları yazmamışınız ondan yazıyom yada ben göremedim

derya g dedi ki...

selmlarrr
aldıgımız parayı televizyon olan dükkandaki adama verip fener alıyoz fenerlede dergi verdiğim tapınaktakı sıah yerlere bakıp balta alıyoz

su dedi ki...

sapık dedenin kitap okuduğu odanın sağındaki odada ki yeri aldığım anahtarla açtım.7 rakamı ve bir işaret çıktı.

ays dedi ki...

adaya cıktım yıne, kayıkla acılıp 2 ılerı 2 sag 1 gerı yaptım ama bır sey bulamadım

ays dedi ki...

su bana o amca cıkmamıstı az once henuz gırdım ıcerı, atm'den de para alamıyorum, sanırım itemler aynı olmasına ragmen eksık bır seyler yapıyorum ben :( gercı ben adada cok gezdım ondan olsa gerek :)

su dedi ki...

bu arada birde odunla kestiğimiz kuyunun sağ tarafından bir olta aldım.sanırım göle gidecem...

derya g dedi ki...

su cum şimdi tapınagı tam karsına alıyozun cana yaklamsmadan
saga ve sola tıklayınca el işareti cıkıyo soldakinde balta alıyon fenerle

su dedi ki...

ays gemiyle lay lay lom yapacağına azıcık çalış:)))))))

su dedi ki...

o baltayla oltayı aldığın yerdeki ağaçları kesiceksin galiba...

derya g dedi ki...

olta aldıgımız yerdeki agacları kesiyoruz baltayla ve birinin içinden üstünde kedi işareti olan tas alıyoz

derya g dedi ki...

ben akvaryumu sksı kırdıgımız odadakı masanın üstüne koydum ama tekrar alabiliom

su dedi ki...

evet en sağdaki ağaçtan aldık kedi resmini..2 resim oldu.

su dedi ki...

zavallı kadından aldığımız böcüğü oltaya taktım.denize doğru gidiom...

ays dedi ki...

polise kımlıgımı verınce makarnasını bırakıp kayboldu :D

su dedi ki...

eee... böcükleri oltaya takıyorum.göle gidip oltayı atınca böcek yok oluyor.tekrar takıp atıyorum.yine yok oluyor.

su dedi ki...

oltayı göle değil denize atıyoruz.yol kenarındaki..ve bir ivrenç böcek daha alıyoruz.

derya g dedi ki...

sucum oltayı atacagımız yeri tam olarak alabilermiyim :)

ays dedi ki...

yenıden böcük alıp taktım, denızden bısey yakaladım, ıcınde ıncı var sanırsam!

Nağme dedi ki...

baltayla kestiğimiz ağaçlarından birinden kedi işareti turuncu renkli aldım buldunuzmu

su dedi ki...

bu arada kadıncağızın olduğu yerde bekleyin.balon gibin bişey gelio.okla vurun.kedili şeyi alın.

su dedi ki...

denizden aldığımız böceği oltaya takın.sapık amcanın oradaki kuyudan aktapot yakalayın.amcama dikkat..hala okuyo:)))

Nağme dedi ki...

eee ben ahtapotu denizden aldım birde kuyudandamı çıkıyor

su dedi ki...

aboooo......oltaya istakozu takın.göle gidin.bu seferde gölden bir balık çıkıyor.ama eldivenetıklayarak alın.balık akvaryuma girdi.şimdi yerine koyabilirız.

ays dedi ki...

fener aldıgımız yerın yanındakı yesıl yere gırdım, sagda masanın ustundekı dolabı baltayla actım

su dedi ki...

akvaryum içinde balıkla eski yerine kondu.artık alınmıyor.

Nağme dedi ki...

kuyudan çıkan cins balığı oltaya taktım göle attım elektrik saçan balık çıktı ve elektrik çarptı banada

su dedi ki...

bir tane daha şato kılıklı yer var.farkettinizmi?etrafı sularla çevrili.oraya henüz girilmiyor.

ays dedi ki...

kızlar kutu almıstık ya ıcınden kafa cıkan, onun arkasında kılıtlı yer var vardı, yazdınız mı bılmem ama ben orayı anahtar ıle actım

derya g dedi ki...

akvaryumu koduktan sonra baltayla actıgımız yereki kabloyu balıga tıklayın eklenktirik verece ve asansör acılıyo

su dedi ki...

kızlar çok sıkıldım.ben artıkın çıkıyorum..size iyi geceler:))))))

Nağme dedi ki...

evet ays bende açtık ordanda bi kağıt almıştım sanırım

Nağme dedi ki...

iyi geceler suyum:))
kız yüzdük yüzdük kuyruğa geldik galiba

derya g dedi ki...

kıss su basladında yarımmı bırakıyon arkandan aglar valla hee:)

minnci dedi ki...

akvaryumu koyduğumuz yerdeki pencereyi baltayla kırdım.Elektrik kablosu çıktı.Onu da akvaryumun içine koydum.

Nağme dedi ki...

akvaryumu eski yerine koyunca dolap kapağını baltayla açtım ve içinden çıkan kabloyu akvaryuma koydum

Nağme dedi ki...

akvaryumu eski yerine koyunca dolap kapağını baltayla açtım ve içinden çıkan kabloyu akvaryuma koydum

ays dedi ki...

ben de sıkıldım yaf, kaydedılıyordur umarım cok uzunmus haftasonu oynarım artık, zaten dejavu da yarım kalmıstı bnm uzun dıye :( ıı geceler kıslar xxx

Nağme dedi ki...

alalal üst kata çıktım giremediğimiz yeri görüyom ama birşey yapılmıyo ya

Nağme dedi ki...

giremediğimiz yere uçarak girdim asansörle yukarı çıkıp,7 yazan kağıtla ileri oka basınca uçtu balkondan içeri girdim

Nağme dedi ki...

şu tapınak gibi yerdeki pembe kitabı verdiğimiz adamın kafasına çizdim derya

Nağme dedi ki...

içeri girince tv nin sol yandaki duvarın ordaki düğmeleri yukarı kaldırdım tv açıldı,kaptan kedi tv izliyo şimdi

Nağme dedi ki...

yv de ne yapılması gerektiği var sanırım hepsini izledim sonra kapıdan adamlar geldi dövdü kaçtım balkona

Nağme dedi ki...

yv de ne yapılması gerektiği var sanırım hepsini izledim sonra kapıdan adamlar geldi dövdü kaçtım balkona

Nağme dedi ki...

ayy ne manyak adamlar ya balta kılıçdan korkmadı solucandan korktu ya elindekini aldım

Nağme dedi ki...

kapıda duranında kılıçla saçını kesip aldın napcaksam
deryaa yolu açtım temiz hadii gell:))

derya g dedi ki...

nagmee kötü haber elimde tırtıl yok vede asagı inemiyom hüüüüüü:((((((((

Nağme dedi ki...

sol yön ok aktif olmuş ya ordan masan eti aldım şişeyi ve bardağı yana çektim sağ ok çıktı ordaki aynayı kılıçla kırdım

Nağme dedi ki...

ayyy inanmıyomm ciddimisin balkona çıkınca geri oka bassana belkim gelir,birde merdiven var elimizde unutma onunla inersin belki denesene

bozo dedi ki...

allam ya anca yetiştim size koşuyonuz ya accık bizim gibi ihtiyarlarıda düşünün

Nağme dedi ki...

ayyy bu odada kilitli kaldım ya bişey yapamıyom tekrar dışarıda çıkılmıyo:((

Nağme dedi ki...

hg. bozom merak etme kaldık zaten burda geride gidilmiyo duvarda el işareti çıkıyo bi halt var orda ama

bozo dedi ki...

nağme o renkli şeyler dinamit mi, mum mu
acaba onlarımı patlatcaz

Nağme dedi ki...

kızzz bozommm yirimm ben senii ayy sol ok varmış hiç görmüyom:))
Eeee gece gece körleştimmi ne ya:))

Nağme dedi ki...

bilmiyomki kağıtta 7 yazıyodu ya 7 kere çevirdim ama açılmıyo

Nağme dedi ki...

bozom açtım kasayı resetle 7 kere çevir ben 3. denememde açıldı içinden kablo çıktı

Nağme dedi ki...

çıkan kabloyu heykelin yanlarına taktım kapı açıldı ordan turuncu kedi şekili aldım

derya g dedi ki...

kıss namişş sen hangi adamın suratını kalemle cizdien

bozo dedi ki...

anam ordan çıkan mıknatıs seçiliydi biyerlere basarken mıknatısı kullanmışım. ama nerede kullandım farketmedim

bozo dedi ki...

nan ne mıknatısı be kabloymuş o. heykelin ordaki düğmeye takmışım

Nağme dedi ki...

bozom tıkandık sanırım eksik itemler var ve tekrar başlayamıcam geride dönülmüyo.
Bırakıyorum iyi geceler kolay gelsin sana:))

bozo dedi ki...

peki biz aynayı ne halt etmeye kırdık. bide tabloyu düşürdük de noldu

Nağme dedi ki...

deryacım tapınakdaki adamın hani pembe dergiyi vermiştik okuyodu,o okurken arkadan yaklaşıp çizdim:))

derya g dedi ki...

nagmecim saol yaptmıstım ben onu sen demeden önce mcx:)

bozo dedi ki...

yok mümkün değil kuleden çıkamıyoruz. çünki itemlerimiz eksik. neyse yarın yeniden oynarım. varsa ilgililer eyvallah

derya g dedi ki...

şimdik yukarı cıkmadan tapınagın önünde olan sagdaki agaca merdiveni koyuyoruz ve telefon kulubesinden aldıgımız havai fisegi merdivene cıkmadan agaca atıyoruz
merdivenin üstüne cıkıp bi sarı top daha alıyoruz
baltayı balık tuttugumuz göle atıyoruz bi kedi cıkıo kanatlı:)
ona agactan aldıgımız böcegi atıyoruz ve gölde cıkan 3 baltayıda alıyoruz
tapınaga girip gumus ve altın baltaları yerlestırıp içerden bir top daha alıyoruz
ve mor minderin altından planör kanat alıyoruz ve yukarı cıkıp solucanla adamı korkutuyoruz

derya g dedi ki...

elindeki topuzu aldık
sonra diğer adamın sacını kesip alıyoruz
içerde kasayı kagıttakı gıbı 7 kere cevirioruz ve anahtarla acıyoruz ilk önce olmuyo ama resetleyince 2. denemede acılıo
içinden akblo alıyoruz
elimizdeki sacı heykele takıyoruz ve yan tarafındaki yeri acıp kabloyu takıyoruz
soldaki aynayıda kırıyoruz
ve bi gizli böleme acılmıs oluyo ordan baska bi top daha alıyoruz
masadan et alıyoruz
aldıgımız planör kanatını about yaparak acıyoruz ve asagı inebiliyoruz
şimdi karakoldan aldıgmız harıtaya göre adaya gidip topuzla kapıyı kırıyoruz
köpege eti verip ilerliyoruz
sag taraftaki tapınagın önüne 2 top koyup kapı acıoruz
orda bi düzenek olacak
onuda önce playe bsarak calıstırıp yanan ısıkları takıp ederke basıyoruz
önce 3 tanesinin ısıgı yanacak sonra 4 sonra 5
ve solda acılan yerden baska bi top daha
cıkarken topları almayı unutmayın
geri gelip mezarlık gibi olan yerden ileri yapaak magaraya giriyoruz
fenerle sagda ve solda olan kolları yukarı kaldırıp ısıgı yakıyoruz ve orda bulunan sembolleri aklımzda tutuyoruz
geri gelip tapınak girisinde bulunan işaretleri uyguluyoruz
-soldaki koyun ve pati
-sagdaki yıldız ve pati
yukardan merdiven inecek
geri gelip magaranın ilk grisindeki heykelin altından kılıcla anahtar alıyoruz altından
yukarı cıkıp duvarda sol tarafta ortalara dogru olan tası düşürüyoruz
cıkan kutunun üstüne gümüş kedi kafasını koyuyoruz ve mor bölme acılıyo
ordan bi top daha alıyoruz
ve buldugumuz anahtarla kilitli yeri acıyoruz ordan bi anahtr daha cıkacak oda kilitli kutunun anahtarı
kutuyu acıp içinden altın kedi kafasını alıyoruz

derya g dedi ki...

ve merdivenin oldugu magaray geri dönüyoruz merdivenin oldugu yerde sag tarafa tıklayıp merdiveni kaldırıyoruz ilerleyip tam karsıda bulunan tuglayı kaldırıp altın kafayıda koyuyoruz ortalada olması gerekio tuglanın:)
geri cıktıgımızda karsımızdaki büyük tasa topları yerleştiriyoruz
ve altta bişey yuklenio beklemedeyim :)

derya g dedi ki...

ve biittii
ülee adamlar oyununsonunu gösterecez die iki saat yukleme yaptılar be sonda gökten bi adam cıkıp kediyi korkutuyo :)
su o sapık amca sonunda kitabı bitiriyo ;)

ays dedi ki...

derya bu hızla bıtırıcen oyunu falla sabaha kalmadan :D

ays dedi ki...

sapık amca degıl, oyunun basında korsan kedının kacırdıgı amca o derya :))

derya g dedi ki...

sabahada kalmadı kıss
ben onu demedim kıss tapınakta dergi virdik ya o

ays dedi ki...

tmm ıste, onu kacırdılar ya oyunun basında tapınakta sıkılmasın dıye dergı verdıgımız aynı amca degıl mı?

derya g dedi ki...

deil canım kacırılan sonradan kediyi korkutuyo kacırdıgımız sakalsızdı tapınaktaki ak sakallı bi dede ama sapık bi dede :)

ays dedi ki...

ıı oyunun sonunu ogrendım oynamasam da olur :DD elıne saglık ;)

derya g dedi ki...

rica ederim canım
kac kere basa sardım bilinmi:(((
ama sonu mutlu oldu:)

berna dedi ki...

helal olsun derya:)
2 tık arası kaç nefes alacağız..atlamışsın.. olmaz ama.. lütfen:))
senin adın bundan sonra dişi yiğit olsun:))

derya g dedi ki...

hahahahahahah olsun bacum:))
ayy valla yiğitin hakkını vermek lazım ülee ne zor işimiş sonuc yazmak yaz yaz bitmiyy:)

berna dedi ki...

insanın ismi kaderini etkilermiş deryacım:))
iyi geceler ays:)

derya g dedi ki...

bende adımımı değişem yani :)
ama ben memnunum adımdan
adaşş catlaa sen gece oynayamadın ki :)
sabah oynarsın artık hiih:)

bozo dedi ki...

derya el,ne sağlık bitirmişsin. sayende bende bitirdim.

sebnem dedi ki...

hahhaah kızlar ellerinize sağlık harika bi oyundu yalnız bitecek bişi değilmiş vallahi

Nağme dedi ki...

Deryaaaaa kız sen ne ettin aman hiç üşenmeden yazmış bide kaç kere başa sardın kız ellerine sağlık canım:))

Nağme dedi ki...

dimek o odadan balkondan planörle kaçılıyormuş ya boşuna gece çıkmak için uğraşmışız:((

derya g dedi ki...

nagme en son bozoyla yukarda kalmıstım :)
ondan sonra bi daha absa sardım:)