RETURN TO THE THK58

24 Mayıs, 2008


sanırsama yeni oyunn

Oynamak için tıklayınız

55 yorum:

ays dedi ki...

slm gokce, nasıl oyun, deger mı bu saatte baslamaya :)

su dedi ki...

çok gıcık bi oyun gibi ama oynayacağım.canım sıkıldı çünki....

su dedi ki...

valla çok gıcıkmış..neyse...wc den yeşil bir şey buldum.birde 44 ve 79 yazan iki kağıt.

su dedi ki...

yönümü bir tam bilsem çok şey bulucam ama...kolilerin oradan bir tornavida aldım.

su dedi ki...

kumanda odasına girdim.79ve 44 rakamlarını girdim.birde bulduğum yeşil zımbırtıyla tıklayınca tornavida aldım.

su dedi ki...

kahdim selam....birde depo gibi bir yerden dmir bir çubuk aldım.ama yerlerini belirgin bir şekilde yazamıyorum.bir anlamı olmuyor yaaa:(((((

su dedi ki...

kahdi kız tornavida aldım valla..demekki anahtarda alınacak...

kahh dedi ki...

parmaklığı açınca yukarı çıkıyoruz. ilk odadadn kayış gibi bişi alındı

kahh dedi ki...

hahah suu.. sana tornavida mi verdi.. tornavidayı kolinin altından almadık mı

su dedi ki...

o anaktarla parmaklığı açtım .içeri girdim.bir makine var.yine aynı şifreyi girdim.bu sefer gri anahtar verdi.

su dedi ki...

ülencim 2 tane tornavidam var benim.biri kolilerin ordan biride kumanda odasından.....

kahh dedi ki...

aynı odadadn raftan oyuncak sarı araba aldım ama itemlerde gözükmedi.. alla alla almadım mı acaba

su dedi ki...

birde arabalı odadan acaip bir şekilde bişey aldım.sanki M harfi gibi.....

kahh dedi ki...

ee parmaklıkları açtığın anahtarı nerden almıştın sen ???

su dedi ki...

amanin içerde kesik bir kol varr...aldım onuda maalesef...

su dedi ki...

işte sen dedikten sona aldım onuda.ama kumanda odasından yeşil şeyi tıklayıp şifreyide girince birde tornavida aldım...

kahh dedi ki...

aynı şeyi bendeyapıyım dedim ama şifreli yer kapanmamış... alamadım tornavidayı :))

su dedi ki...

şimdi anahtar aldığımız yer varya oradaki kilitli yeri açınca yukarı çıktım ve bir silak aldım.gökçemin kaybettiği silak bu:))))

su dedi ki...

ya kahdim...silahlar kesik kollar..valla ben bu oyunu sevmedim.bırakıyorum.....

kahh dedi ki...

silah aldığımız yerden yatak örtüsünü kaldırınca kağıt aldım.. dışarı çıktım. karşıma canavar çıktı onu silahla öldürdüm...

kahh dedi ki...

karşıma bir oda çıktı. kapıyı açmak için kesik kolu şifreli yere oyuyoruz

kahh dedi ki...

karşıma bir canavar daha çıktı onu da öldürdümm.. ııığğğğ

kahh dedi ki...

bu odadab soldaki kapıdan içeri girdim. kaşıma çıkan kolilerin üstünden kumanda aldım.oradan kırmızı kapıyı levyeyle açtık

kahh dedi ki...

büyük bir bilgisayarın ve koltuğun old. bir oda..bilgisayara kabloyu taktuk. şifre istedi. yeşil yatkatan aldığımız kağıdın üzerinde kullanıcı adı ve şifresi yazıyor. bunları giriyoruz.
username:ADMIN
password:5DASH8
bilgisayar aktif duruma geldi

kahh dedi ki...

şimdi tekrar kesik bacaklı damaın old. yere geldim. diğer kapıdan çıktım ve sağa dönüp asansöre bindim. diğer kattayım.....bakalım ne çıkcak karşımıza

kahh dedi ki...

karşıma bi canavar daha çıktı vee öldümmm.. yeşil odadan tekrar başlıyorummm offfff

kahh dedi ki...

şimdi canavarı öldürdüm..karşımdaki raftan sarı alet aldım. geri döndüm bir canavar daha öldürdümm...

kahh dedi ki...

karşıma pembe kapı çıktı ordan girdim veee bir kız ile yaşlı bir amcaa konuşuyorr.. kurtuldum mu acabaaaaa :)))

kahh dedi ki...

bana kimlik kartı sordu itemlerime baktım bir kimlik kartım varr..

kahh dedi ki...

o odadan çıktım anammm karşıma kesik başlı ve kesik kollu biri çıktı ölmüşş garibimm

kahh dedi ki...

ben o dama üzülürkennn ahandaa arkamda bir canavar dahaa.. bu adamın öcünü almak için öle bi ateş ettim kii canavarr öldüü.. buu öldürdüğün adam için dedim vee çektimm silahııı
amann ben gaddar mı oluyorum neee

kahh dedi ki...

karşımda GCA yazan bier kapı var. oraya kimlik kartıyla girdim.karşıdan sarı pilleri olan bir alet aldımm.

kahh dedi ki...

anamm yerde bi ölü dahaa .. tüpün içinde de bir adammm... ben bilemm kendime hayret ettimm ilk defa böyle oyun oynuyorummmm ığğğğğğğ

kahh dedi ki...

bu odadadn da çıktım şimdi karşıma THK yazan bir kapı çıktı...

kahh dedi ki...

tekrar amcayla kızın yanına gittim amca bana bişeyler dedi ve kumanda ile sarı pilli alet birleşti. onu THY yazan kapıya taktım ve kapı patladı.

kahh dedi ki...

off karşımaa bir canavar daha çıktı ama bu diğerlerine benzemiyor veeee öldümmmm.yeşil odada gözlerimi açtımmmm

kahh dedi ki...

ama bu canavarrrr ölmüyorrr hep beni öldürüyor....

kahh dedi ki...

başka bir siteden yardım aldım

tiyoucha dedi ki...
arkadaşlr merhaba. turuncu saplı anahtarla en alt katta açamadığımız tuhaf kilidi olan kapıyı açıyoruz. orda bi canavar daha öldürüyoruz. onun arkasındaki kutuyu da yeşilli anahtarla açıp içinden kuvvetli bi silah alıyoruz. o silah son canavarı öldürüyo. öbür türlü öldürülmüyo başka silahlarla.

kahh dedi ki...

bu yer en alt katt kapısında THK yazn yer. oraya sarı aleti takıyoruz ve merdivenlerden yukarı çıkıyoruz.yine bir canavar öldürüyoruz..hemen yerde bir kasa var. onu yeşil aletle açıyoruz veeee içindennn kocaman bir silah çıkıyor. hoşş buna silah denmezzz amaaa...silah aldığım gibi en yukarı çıkyoruzz.... vınnn vınnnn rambo gibi silahı takıpp en son canavarı öldürcezzz

kahh dedi ki...

veeee canavarı parçaladıkkk hemen karşımızdaki kapıdan giriyoruz. hanada burda amca var ve bir kızla bir çocuk var benle konuşularr içeri robot kız da girdi veeeeeeee dünyaya geri döndükk

su dedi ki...

kahdiiimmmm....kız hala oynuyomusun?dedim sana bırak die:))))elini kana buladın.

kahh dedi ki...

ama suuucuummmm dünyayıı kurtarmammm lazımmdııııı.......
bana artıkk dünyayı kurtaran adamın kızııı diyebilrisinnnnizz..
hhahahhaha ..))

kahh dedi ki...

bidee artık bana bulaşmayınn benimm artıkk silakımmm varrr heee ona göre.. hazırr elimde alıştıı birileriiini vurmayaa ona göree.... gözünüzü korkutmak gibim olmasın daaa

su dedi ki...

haydi kahdim....kim tutar seni?yürüü.....dıgıdık..dıgıdık....

Nağme dedi ki...

offf şu yaratığı öldüremedim bi,böyle oyunlarda niye koyarlarki bunları:((