Wildboar Escape

22 Mayıs, 2008

Yeni sanırım..



Oynamak için tıklayınız

30 yorum:

kırmızı dedi ki...

karyolunanın yanındaki sudan damlalığa çektim ,çiçekten para aldım bu arada damlalığı karyolanın yanındaki komudunun altından aldım

kırmızı dedi ki...

karyolanın yanında yerde ters dönmüş uzunca şeyin üzrenide iki yuvarlak şekil var beyaz ve pembe ok işareti var aralarında

kırmızı dedi ki...

karyolanın yanında yerde ters dönmüş uzunca şeyin üzrenide iki yuvarlak şekil var beyaz ve pembe ok işareti var aralarında

minnci dedi ki...

pense aldım onunla da bardağın üzerini açtım silgi gibi birşey aldım.

kırmızı dedi ki...

öle tabut gibi uzunca olan açık bej rengindeki şeyin altında bişe var alınmıyo ayrıca yerdeki bardakta tıklanıyo üstünde file var alınmıyo

kırmızı dedi ki...

penseyi buldum açık bej komidinin arkasında ayrıca ordada iki yuvarlak var siyahrdan beyaza ok işareti çizilmiş

minnci dedi ki...

çalışma masası gibi birşey var ya onun arkasından aldım penseyi.Onunla da bardaktaki fileyi kes.

kırmızı dedi ki...

o sapoyla demin uzamanadığım şeyi aldım not defteri gibi bişe

Nağme dedi ki...

çekmeceli komidinin altındanda defter gibi birşey aldım

kırmızı dedi ki...

1 i paradan yazdım ama elimde domuz heykeli kaldı çıktım

minnci dedi ki...

damlalıkla beyaz kağıda tıkladım 2 rakamı çıktı.Siyah kağıtta da 5 var.

b@nu dedi ki...

siyah kağıtta silgiylen 5
beyaz kağıtta şırınga ile 2
saat de 1
yada hüllanın dediği gibi para 1
siyah başa pembe sona şekillerde gösteriyo zate

kırmızı dedi ki...

ya tamam da heykelcik ne demeye elde kaldı ben orayı anlamadım:)

Nağme dedi ki...

belkide amaç heykeli alıp çıkmakdı çünkü perfect end dediği için daha ötesi yokki:))