The İsland Stranded

19 Mayıs, 2008


Yeni bir point click


Oynamak için tıklayınız

22 yorum:

Sis dedi ki...

ormanda hep sağdaki yolu takip edince bir eve girip yıkık bi yere ordan bi şey alıyorum.onun dışında ne yaptıysam öldüm

Sis dedi ki...

hmm şimdi başladığım yerden en soldaki kayalık ucu geçmeyi becerdim gemi sanırım ona girdim

calculus dedi ki...

Bir kuleye girdim, kolu kopmuş bir adamdan anahtar aldım.

Sis dedi ki...

önce koridorda sola gidip şalteri indirin yoksa ölüyorsunuz

calculus dedi ki...

Ormanda hep sağdaki yere gidin. Yıkık bir kulübeden sağda böcek gibi bir şey var onu alın sadece. Geri gidin, soldaki yolu takip edin. Kapıyı açın, yukarıya çıkın. Kopuk elden anahtar alın, dolaptan dinamit alın. Merdivenden aşağıya inin. Çıkarken kapının içini değil altını tıklayın (tab tuşu ile görebilirsiniz.)

calculus dedi ki...

Daha sonra sahildeki parçalanmış kayığı bulun. Ondan sonra biraz önce düştüğünüz uçuruma gidin (ilk ekrandan sol)

calculus dedi ki...

Orada ilerde taşların kapattığı bir kapı var, onu dinamitle patlatıyorsunuz.

Sis dedi ki...

ok onları yaptık gemideyiz.soldan ışı kapattık ilerde zodiac var ama bi şeyi eksik peki sağdaki o panelde ne yapcaz?

calculus dedi ki...

Karanlık koridorda önce sola gireceksiniz, şalteri kapatacaksınız. Sonra soldan şifre alacaksıız. SOnra sağdaki koridora gidin. Şifreyi kendi girecek. ASansörle yukarı çıktım.

Sis dedi ki...

saol cal.
ama üst katta demir kapıya tıklamayın başa dönüyor:)

calculus dedi ki...

Yukarıda teli alınca geri dönemiyorum, kapıya tıklayınca da bitiyor oyun başa dönüyor. Ama öldün de demiyor? Böyle mi bitiyor acaba?

calculus dedi ki...

Teli alınca kapıdan çıkmayın, geri boto gidin asansörden aşağı.

öykü dedi ki...

karanlık koridorun sonunda bi bot var motoru bozuk üst kattaki bi aleti alıp onu tamir ediyoruz ve bota atlayıp kurtuluyoruz

deniz dedi ki...

Asansöre dönmek için o şifreli kağıdı asansörün yanındaki panele okutmak gerekiyor galiba.

ARWEN.C.S dedi ki...

heyyy sevgili dostlarımmm muhabbet sayfasını bulamadım buraya yazıyom affedin artık ay herkezi çok özledim sanıyorum 1 yada 2 hafta sonra pc im tamir olucak ve aranıza dönebilicem tabi beni kabul ederseniz hahah hele bi etmeyin tornavida fırlatırım valla size heyttttt neyse hepinizi çok seviyom yakında sık sık görüşmek üzere beni bekleyin anacımmmmm emi bayyyyyyyyy!

Nağme dedi ki...

bu oyunda birşeyi yapabilmek için birkaç kez ölmek gerekiyo ölmeden yapamadım çünkü:))
Arwenn ok kız gel hadi:))