Gas Chamber Escape

20 Mayıs, 2008


ODA OYUNU NEW**



Oynamak için tıklayınız

12 yorum:

b@nu dedi ki...

BU NE YA HEM 60 SANİYEMİZ VAR HEMDE sadece
gazete
çanta (ki içinde bişi yok)
telefon
örümcek

e bakabiliyoruz o kadar..........

Nağme dedi ki...

aynen banuşum bende başlıyom diycektim ama sadece bakıyorum o kadar

Nağme dedi ki...

süre bitcene yakın sağ click yapıp playa basınca süre yeniden 60 sn.oluyo oyun kapanmadan
ay sadece bunu keşfedebildim

Nağme dedi ki...

kız banuu nerden buldun bunu hiç bi halt yapamadım bırakıyom

b@nu dedi ki...

off nerde abuk oyun var beni bulur ha walla işim var kolay gelsin namem

kahh dedi ki...

hanii nağme sağ tıkladım playa bastım ama süre 60dan başlamadıı
:((

minnci dedi ki...

Slm.tab tuşu kullanılıyor ama işe yaramadı.Hiç birşey yapamadım.Sürede uzatılmıyor bende.

b@nu dedi ki...

size bişi diycem ama darılmaca gücenmece yok

duvarda ne yazıyo let me out:(


her hangibir şeye tıklayın mesela gazeteye klavye ile aynen 'letmeout' yazın ve kapı açılsın çıkın ..............

b@nu dedi ki...

aalahım ben sanıyomkii daha bişiler yapacaz off arada bir böyle garip oyunlar düşüyoo kusura bakmayınız...........

Nağme dedi ki...

eneee hakkaten açıldı kapı
kızz banuuu gel buraya öldürcem seni ya

b@nu dedi ki...

geldim ama yanağımı uzattım sana ehh grekeni yap bakem hemen:))))