Escape with Him

24 Mayıs, 2008


Yeni oda oyunu



Oynamak için tıklayınız

67 yorum:

Nağme dedi ki...

ayy görüntü kalitesi iğrenç
sadece sanyeyi açıp kapadım

Nağme dedi ki...

tabure olan merdiven gibi şeyin arkasından bıçak gibi birşey ve masadan beyaz birşey aldım

Nağme dedi ki...

kitaplığın arkasından kavanoz,o beyaz şey büyük ekrana gelince görünmüyor

kahh dedi ki...

kızzzz nağmee durr biiii
hahahahha
yettik yettik bozoylaa

Nağme dedi ki...

anamm gelin kız görüntü kötü başkada bişey yapamadım ya

Nağme dedi ki...

duvardaki kapının yan tarafındaki gri bölmeden elma aldım

Sis dedi ki...

nan bu oyunsuzlukta oyun buluyos oynayalım diye.onun da görüntüsü diyonus:)))

ben de bi sandalye açıp kapatabildim

bozo dedi ki...

allah allah nağme nası buluyon kız o dediklerini ben sadece bi sandalyeyi zıplatıp duruyom

Nağme dedi ki...

kızmaa sis cimm ellerine sağlık kız.Amaaaa napiyimm görüntü berbat kız inkar etme:))))
kitaplık mavi raflı şey var ya onun sol yanından

Nağme dedi ki...

Elma hani teyp var karşıda duvarda gri bölme var onun içinde

Adlı dedi ki...

el işareti cıkan her bi yere tıklayın. elma hani o gri bosluk gibi olan kare var ya onun icinde. mavi büyük dolabın arkasında beyaz bise var. sandalyenin o acılan kapananın kapalıyken sol tarafında falcata. masanın uzerinde acık mavi bise var onun sol alt yanında el işareti cıkıo onun yanında beyaz bişe

Nağme dedi ki...

mavi kitaplığın arkasında gri kutu gibi birşey aldım ordada minik kapı gibi birşey var

Sis dedi ki...

valla kötü görüntü:))
idare etcez artık.
yok yaw kavanoz bulamadım

bozo dedi ki...

ya ben masada bulamadım kahverengi bişi var üstündede mavi yastık gibi bişi o yatak heralde. masa nerde kitaplık nerde çıldırcam ya merdiven olan şey ne arkasından nası bişey aldınız

kahh dedi ki...

bide itemlerin yer aldığı yerde talk item yeri var ve oraya yazı yazılabiliyor.. bu ne demekki acabaa

Sis dedi ki...

allaaam ben yanaşamıyorum bile o mavi kitaplığa yaw

Sis dedi ki...

hüfff yaptım.
kahdii
kitaplıkla kapının olduğu ekranda kitaplığın sağ yanında bi el işareti belicek kapı tarafında ama zor bulunuyor ona tıkla alıyorsun gri kutuyu

bozo dedi ki...

ya acaba mozilladan oynanmıyomu bende hiç el işareti çıkmıyo
sizdede oyun kısmı sayfanın tepesine yapışıkmı

Nağme dedi ki...

bozo o kahverengi şey yatak değil masa kız bak kalem bile var üstünde

kahh dedi ki...

bayanlarr heraldee çocuklan iletişime geçebiliyozz.. talk item yere hello yazdım o da bana hello didi... hihihihih
şimdi ing sorun bakalım kardeş netcez şimdi diyee.. bakalım ne cevap vercekk

su dedi ki...

allaaamm ne kadar kalitesiz bir görüntü bu?ama olsun..yetiştim size:)

Nağme dedi ki...

ayy o alttaki talk item yazan yere basın gri kutu secili olsun ekrana geliyo altında labirent bulmacası var

Nağme dedi ki...

alalalal o labirent şekli gri kutunun altından aldım itemler arasına girdi

Nağme dedi ki...

kız kahdimm o çocuk papağan gibi ben ne dersem onu tekrar ediyo kız cvp vermiyoki

Nağme dedi ki...

valla oyundan bişey anladıysam arap olayım
kavanozu talk item yerine bastım ekrana geldi sonra bi adam yerde yatıyo medıcıne end dedi bitti galiba

Nağme dedi ki...

eee daha eksik item yerleri var ve ilaç içirerek öldürdüm galiba çocuğu yaw

bozo dedi ki...

ay yok kendime işkence edimiycem kapıyom ben oynıyamıyorum. el mel çıkmıyo yabi gri kutu bide mavi yastık arkasından beyaz bişi aldım ama beyaz şey kayboldu

kahh dedi ki...

tablonun sol üst köşesinden de bişi aldım gri renkli

su dedi ki...

elma-labirent-gri kutu-bide bıçakmı kalemmi her neyse onlar var dimi?

kahh dedi ki...

sucum bunların haricinde bayez bişi ve gri ters l şeklinde bişi daha var

kahh dedi ki...

tablo tam karşımızdayken aldım.. solüst köşesinde küçük kare var orada elişareti çıkıyor. ama dikkatli gez. oradan aldım

su dedi ki...

bende el-mel çıkmıo.şimdi ben ona bi el hareketi yapacam valla.....

kahh dedi ki...

sucum yukarda anlattım yaaa ordan aldımm ama şimdi aynı yerde tekrar gezineyim dedim el çıkmıyooo.. gıcık bir oyun yaaaa
tablonun sol üst kısmında fareyi gezdir.. ama çok yavaşşşş.. prda kare varyaa oralarda biryerlerde el işareti çıkıyor iştee

kahh dedi ki...

farkettiniz mii mavi dolabın üstündeki tavşanın yönü hep bize dönük.. biz sağa sola gitsek bile yüzü bize dönükk oluyor

Nağme dedi ki...

tablodaki gri şey zor bulunuyo suyum zoomla ekranı öyle buldum ben
yok mozilladan oynuyom bozom ben
Ayrıca medicine end dedi ama bitmemiş

kahh dedi ki...

aynı şekilde tablonun önündeki çiçeğinde yönü hep bize doğruu

su dedi ki...

buldum güzeller..sağolun.ama bu oyunu yapana ne diim ben?bide deli gibin oynayanlara:))))))

kahh dedi ki...

zaten sabah sabah canavar avına çıktımmmm..şimdi de bu oyunnn offf offf bana fazla geldiii

su dedi ki...

of yaaaa..elektrinkler gitti.şimdi bırak tabloyu dolaptaki eli bile bulamıom:(((((((bıraktım ben valla..

Sis dedi ki...

hehehe kavanoz arayanlar.mavi raflı şey ve kapının olduu ekranda mavi şeyin sol köşesine tıklayın tam köşeye kavanoz alınıyor.
tablodan bi şey çıkaramıyorum ama

yağmur dedi ki...

selamlar,tablonun üstündeki ters L elma seçiliyken alınıyo,el işareti ozaman çıkıyor yani.

kahh dedi ki...

kavanozu item yere sürükledim..çocuk herlde baygınlık geçirdi yerdeee. belinde anahtar varr ve anhtara yaklışınca el işareti çıkıyor.. heralde anahtarı almaya çalışcazz

Sis dedi ki...

selam yağmur saolasın.

ben bırakmak durumundayım size kolay gele

yağmur dedi ki...

rica ederim,de ben çocuğu bayılttım ve kaldım o ekranda kıpırdayamıyorum bi yere kurtarın beniiiii:)))

kahh dedi ki...

halaa benim gibi oyuna bön bön bakann var mııı :))

yağmur dedi ki...

öyle görünüyo,oyunda kalite sıfır ama zor çünkü her yere herşeyle tıklanamıyor,tıklanacak yerlerinde bi nesnesi var.bununla uğraşacaklarına görüntüyü doğru yapsalarmış,yamukluktan başım döndü,midem mulandı:)))hahaha