The Alpha Room

31 Temmuz, 2008


Yeni oyun

Oynamak için tıklayınız

103 yorum:

Sis dedi ki...

mesaj tahtasında 7 var.bi ekran sağa gidince yastık altından bir token daha.
yatağın ayak ucuna tıklayınca:
N
Y N
N N
Y

YAZIYOR YÖNLER Mİ ACABA

Adsız dedi ki...

yatağın altında tenis raketi top falan var ama alınmıyor henüz..

Adsız dedi ki...

dolap tam karşıdaykende sağ komidin arkasında three brown t-shirts yazıo

Adsız dedi ki...

tüm paralarımı aldı yaa kapının yanındaki yer:(

Adsız dedi ki...

nihayet yeşil kitabı aldım.içinde yazılar var.

Adsız dedi ki...

kitabın son sayfasını iyice tıklayın.bir parada orda.

Adsız dedi ki...

lost posterinde soldan 2.nin kafasındada var..

inselel dedi ki...

dolabi karsınıza aldınızda orta cekmecede jeton var sanırım ama alamıyorum 4 jetonum ettii

Adsız dedi ki...

ışığı kapatınca pencerede yanıp sönen camdnda para aldım.alınan paralar kapının yanındaki yere giriyor.

Adsız dedi ki...

dolabı açıp bir sağ ekrana geçince çekiç alınıyor.

inselel dedi ki...

karsıdaki duvardaki 4 renk cd caların şifresi ama cözemedim dahha

Adsız dedi ki...

çekiçle vazoyu kırdım ve kanca aldım.

ya yanlızmı oynuyorum ne?:((

skarabe dedi ki...

yatağın altında tenis raketi ve topu futbol topu ve poşet vvar ama alınmıyor

skarabe dedi ki...

yeşil kitabın sağ sayfasına 25 kez flan tıklayınca token verdi

Adsız dedi ki...

one green bottle satanding on the wall...
dolabın sol yanında yazıyor.iyi dursun bakalım..

Adsız dedi ki...

bir parada çekiçle kırıp aldığım tv dolabının arkasında

inselel dedi ki...

cekicle vazoyu sagınıza alıp bir kac kez vurun kanca cıkcıyor onlada yatak altına

skarabe dedi ki...

tv dolabının arkasında yerdeki kağıttan anladığıma göre renkli kutunun 3rengi sarı çünkü güneş 3. gün çok sarıymış :))

Adsız dedi ki...

inselel anlayamadım.kanca ile ne yapacağız?

skarabe dedi ki...

yatağın altındaki tenis raketini falan kancayla almaya çalıştım ama olmuyor :(

Adsız dedi ki...

tv tam karşıdayken halının sol ucundan bir para daha.

inselel dedi ki...

yav yanlıslıkla oyun sayfam kapandı yeniden yüklüyorum.:s. tv nasıl kırdınız???

skarabe dedi ki...

tv tam karşıdayken çöp kovasının altındada bir token var

Adsız dedi ki...

inselel tvyi kırmadık.vazoyu kırıp kanca aldık.sen yatağın altından bahsetmişin.o ne?

Adsız dedi ki...

puff tek başıma oynuyorum ve zevk almıyorum.yazılanları arasıra okusanız diyorum yaa:((

Sis dedi ki...

oyunu ve sizleri terk ettiğim için üzgünüm.kocasal sebeplerden.koly gelsin.mucks

inselel dedi ki...

jetonlar
1 cop kovasının altı
2 halının sol ucu
3 cop kovasının ici
4 lost sol ikinci adam
5 yasık altı
6 yesil kitabın ici
7 camdaki yanınıp sönen ışık
şu ana kadar 7 tane buldum baska bulan varmı??

Adsız dedi ki...

valla bende kocasal sebep olmaksızın terkediyorum...bitmiştir...

Adsız dedi ki...

bende yeşil kitapta 2 sarı çorap yazıyordu. Şifoniyerin arkasında güneş 3. günde sarı diyordu. Dolabın yanında da 1 çift kahverengi ayakkabı diyordu

Adsız dedi ki...

bende yeşil kitapta 2 sarı çorap yazıyordu. Şifoniyerin arkasında güneş 3. günde sarı diyordu. Dolabın yanında da 1 çift kahverengi ayakkabı diyordu

Adsız dedi ki...

sanırım herkeste farklı. bunları rafta en altta duran cd çalar gibi yeşil alete sıra ve renge uyarak girdim. 4'ü de deneyerek kahverengi buldum. Açıldı ve kırmızı anahtar verdi

Adsız dedi ki...

kırmızı anahtarla da yine rafta duran kutu açıldı ve jeton alındı. bende 9 oldu

skarabe dedi ki...

dolabın yanında kahverengi ayakkabı yok bende ama kitapta yazan ve şifonyerin arkasında yzan not aynı

inselel dedi ki...

şu renk kombinasyonunu sagdan sola soylermisin sıralı tekrar

skarabe dedi ki...

isimsiz ben kutıya renkleri sarı sarı arı k.rengi olarak girdim ma yine ynlış kombinsyon dedi

skarabe dedi ki...

remnk kombinasyonu herkezde farklı sanırım yabancı sitede de öyle yazıyor :(

Adsız dedi ki...

bende kahverengi sarı sarı kahverengi fakat bence de herkeste farklı

inselel dedi ki...

bende iki kırmızı iki kahverengiymiş şifre birde komidinin arkasından aldım jeton

skarabe dedi ki...

bu rada tokenlerin yerleri şöyleymiş çevirmeye üşendim :D

coins:
1. movie poster marked by x when light is off.
2. green book (last page keep clicking)
3. under carpet. (face tv click bottom left corner of carpet.
4. in trash can
5. under trash can
6. in box behind tv. use hammer
7. in brown box on shelf. use red key
8. blinking light on building in window
9. under pillow
10. in safe behind smiley poster.

inselel dedi ki...

1 cop kovasının altı
2 halının sol ucu
3 cop kovasının ici
4 lost sol ikinci adam
5 yasık altı
6 yesil kitabın ici
7 camdaki yanınıp sönen ışık
8 komidinin arkasından bir tane daha
9 ve anahtarlı kutudabir jeton daha

baska yerde jeton bulan varmı bir eksik kaldı:((

Adsız dedi ki...

smiley posterinin arkasındaki bir kasada da jeton varmış

skarabe dedi ki...

ben hla o kutıuuyu çbilmiş değilim renkleri neye göre bulduğunu bi anlatsanız

Adsız dedi ki...

lost posterindekini aldım. fakat smiley posterinin arkasını açamıyorum

Adsız dedi ki...

yukarıda yazdığım yazıları bul. herkeste yazı farklı fakat yerleri aynı. hepsinde bir sayı ve bir renk geçiyor mutlaka. sayıya uygun rengi kutuya gir. ben 4 yazan yazıyı bulamadım onu da denedim

Adsız dedi ki...

dolabın yanındaki renkli tabloyu köşelerine tıklayarak düşürdüm mavi anahtar aldım,onunlada dolabı açtım ama düşürmenin belirli sırası var.tam hatırlamıyorum ama birazı şöyleydi galiba.sol üst köşe,sağ alt köşe,sarı yuvarlağa tıkladım sonra sonra sol alt köşeye kusurabakmayın biraz uğrşacaksınız :(

Adsız dedi ki...

bu arada kancayı bir yere ya da bir şeye tutturmamız gerekiyor. öyle yazıyor

Adsız dedi ki...

bu arada son isimsiz benim yağmur :)adımı bulamıyorum yine kaybettim nasıl çıktığını bilemiyorum

skarabe dedi ki...

isimsiz bende 2 sarı çorap yazıyor kitapta ve kağıttada güneş 3. gün çok sarı diyor :(

Adsız dedi ki...

dolabın sağ tarafına da bak. orada da kağıt var

Adsız dedi ki...

mavi anahtarla açtığım dolabın içinden fırça çıkmıştı bilginize,bi yer boyanacak galiba

skarabe dedi ki...

mavi anahtarla açtığım dolaptan çıkan şeyi alamıyorum :(.

Adsız dedi ki...

görünen galiba boya kutusu o alınmıyo şimdilik üst rafta çok ince bir şekilde görünüyo fırça o alınıyor,skarabe*****yağmur

inselel dedi ki...

kırmızı anahtar n alt cekmeceyide acıyor tornavida var ne işe yaradıgını cözemedim

Adsız dedi ki...

bide bize tornavida lazım galiba dolabın altı açılacak gibi duruyor,nerdeiniz arkadaşlar****yağmur

skarabe dedi ki...

inselel tornavidayla dolabın altı açılacak belli zaten :D ama ben hala dolaptaki boya kutusunu alamadım kombinasyonuda yapamadım sinir oldum :(

inselel dedi ki...

orta cekmecedede boya var fırcayı oraya batırp smyle nın agzını yok etin devamını getiremedim..

Adsız dedi ki...

bende alt çekmeyi açamadım,tv nin olduğu alt çekmece değilmi?açılmıyor ya*** yağmur

Adsız dedi ki...

arkadaşlartornavida ile dolabın altı açılıyor. ancak her vida için yön değiştirmeniz gerek

inselel dedi ki...

dolabın altını kutupateneyi önüme alınca aca bilsem ya donup dolabın icindekini aldım kancamı uzattı. onada dolabın üstündeki kuuya ulastım mavi yuvarlak birsey verdi. birde uzuyan kancayla yatagın altındaki koliyi kazıdım bir şekiller cıkarttı anlamadım:s

Adsız dedi ki...

dolabın altında sopa var. o da kanca ile alınıp birleşiyor. sopa ile uzayan kanca ile de dolabın üstündeki mavi kutu alınıyor

Adsız dedi ki...

evet ya hemde ne gıcık,alt çekmece de yandan görünürken açılıyormuş,benim gibi açamıyanlar vardır belki***yağmur

Adsız dedi ki...

kutudan çıkan mavi şey vantilatöre takılıyor vantilatör dönüyor ve bir kağıt düşüyor

inselel dedi ki...

mavi yuvarlak şeyi kutupanedki vantilatorun dumesine taktım kagıt yere dustu ytagın altındakiyle baglantı var hadi bakalım bastırın..

Adsız dedi ki...

kağıtta şekiller var. bir de benzer şekillerin farklı versiyonu yatağın altındaki kutu kancayla kazınınca da çıkıyor. bu da bir şifre sanırım.

skarabe dedi ki...

çekmecede dolaptakinin aynısından var açtım çekmeceyi ama alamıyorum içindekini :(((

Adsız dedi ki...

orta çekmecedeki boyanın sıkışmış olan kapağını tornavida ile açın. o sarı boya. dolaptaki de tornavida ile açılıyor. o da siyah boya. sanırım önce sarı ile smileyin ağzını silip sonra tv deki gibi gülerken çizeceğiz

inselel dedi ki...

almana gerek yok fırcayı batır fırcanın ucu sarı oluyor sonra gülen yüzün agzı yok oluyor..

Adsız dedi ki...

evet kasaya ulaştık.kağıtlardaki şifreler kasa için olsa gerek. bu arada ben d@phne

Adsız dedi ki...

kapının şifresi için: o sarılı şeyler var yaa..
alttaki karelerde sarı yanan yer, şifresi gireceğin sıra, üstteki yuvarlar sarılarda gireceğin numaralar... diğer siteden kopya arkadaşlar ben bişey anlamadım,buyrun:))**yağmur

Adsız dedi ki...

kasanın şifresi yatağn ayak ucunda. n yazan yerler beyaz kalsın null yani boş demek. y yazan yerlere bir kez tıklayın renkli olsun kasa açılıyor. içinde son jeton ve bir şifre daha var

Adsız dedi ki...

bir tane daha kağıda ihtiyacımız var. şifre 3-13 aradaki boş yere gelecek sayıyı bulmalıyız.d@phne

Adsız dedi ki...

sağolasın d@phne ha gayret başarabilirsin:))arkandayız**yağmur

Adsız dedi ki...

son sayı duvardaki panoda yazan 7 olabilir diye düşündüm fakat enter gibi bir tuş yok ki

Adsız dedi ki...

3 rakamı bulduk 4. rakamı deneme yanılma yaptım açıldı kapı ve özgürüm ,teşekkürler herkese.bende şifre 7484 idi.herkese iyi geceler**yağmur

inselel dedi ki...

ilk şifrem kasanın arkasında son şifrem vantilatörden düsen ücüncü sıradaki şifremde yatagın altındaki ee ikinci sıradakini tahmin etmekde zor olmadı:)))

Adsız dedi ki...

evet enter gerekmiyormuş. benimki de deneme ile 3013. herkese iyi geceler. d@phne

ege dedi ki...

sağolun arkadaşlar,size yetiştim oyun da bitti.ancak ben de 2.sayıyı denemeyle buldum.
7864.zaten herkeste farklı.tekrar girip nerden olduğuna bakmayı düşünüyorum:)

Nağme dedi ki...

3.şifre için ipucu yatağın altındaki kutuyu kancayla tıklayınca düşüyo,çok gıcık oyunmuş ya teşekkürler yorumlara:))

esrasel dedi ki...

4381 le bende çıktım. teşekkürler herkese...
cd için 4. rengi ilk çekmeceden alıyoruz. normalde açtığımızda boş fakat duvardaki notta üst çekmecede 7 yazıyor. buna göe çekmeceyi 7 defa açıp kapatırsanız kağıt çıkıyo.

Nağme dedi ki...

kız ne zekisin valla nerden anladın 7 kere açıp kapatılcanı babasının kızı diyim barii:)))))

h@m@lı merwe dedi ki...

elinize sağlık çok keyif aldım ara sıra sizden kopya almayıda ihmal etmedim..
benim şifrem 8440di..