8 Keys Escape

01 Ağustos, 2008


Yeni oda oyunu.
İyi eğlencler...


Oynamak için tıklayınız

32 yorum:

Nağme dedi ki...

oyun yerdeki anahtarı alınca tekrar başlıyo ışığı kapatıncada kitleniyo,öncelikle dolabın arkasındaki makas gibi şeyi aldım,çiçeği sallayıp anahtar düştü aldım,dolaptan yuvarlak nesneyi,aynadaki adamın boynundaki anahtarı aldım

Nağme dedi ki...

şimdi raftaki kova ve kilit alınıyor,raftaki bulmaca var ve ben onu asla yapamam ya

Nağme dedi ki...

masanın üzerindeki çiçeği aldım şimdi sürükleyip kovaya döküldü suyu

Nağme dedi ki...

dolaptan alınan yuvarlağada kilidi sürükleyerek taktım

esrasel dedi ki...

naamemmm :))
bende başladım da hangisini oynasan diye de şaşırdım :(

esrasel dedi ki...

yuvarlağa kilidi taktıktan sonra makasla tutup soldaki şeyin üzerine koyuyoruz. halının altından aldığımız çakmağı altına koyup eritiyoruz. bi anahtar daha oluyo. tekrar makasla alıp leğendeki suya koyuyoruz ve anahtarı alıyoruz.

bahariko dedi ki...

ışığı kapadım yanlışlıkla açılmıo oyunu yeniden başlatcam sakın ışığı kapamayın

bahariko dedi ki...

aynadaki adamın boynundan 1 anahtar aldım ama gözükmüo itemlerde

bozo dedi ki...

ya bu pazılda kaç araba var. sinie geldi içime arabanın bi başını bulamadım

Nağme dedi ki...

hahahah ben bıraktım bozom yapılmıyo puzzle diye,bu arada lambadada anahtar var

esrasel dedi ki...

önce yukarıda yazdıklarımızı yapmak lazım. ışığa ve yerdeki anahtara tıklamayın oyun yeniden başlar. bide şu puzzle çözebilsek :S

bozo dedi ki...

şu pazıla bi ipucu bulan oldumu? bitane parçanın doğru yerini bulmadan yapmak imkansız

bahariko dedi ki...

ben buraya geri geldim
puzzle ben çokmuğraştım sanırım sadece anahtar deliğinin yerini bulcaz diğer parçaları ben hiç değiştiremedim hatta yerinden bile oynatamadım

bahariko dedi ki...

erittiğimiz kilit şeyini bi daha makasla tıklayın 2 anahtar verio anahtar lar 3 oluyo

bahariko dedi ki...

benim 5 anahtarım oldu ya
her seferinde makasa ve kilide tıklıom
hahaha anahtar verio bana beni sevdi heralde

bahariko dedi ki...

7 tane oldu
sonuncu ampulde ki ama ampulu sökemedim elimi yaktım

bahariko dedi ki...

anahtarların hepsini kapıya taktım çıktım
neden 7
10 değil gibi bisoru sordu sanırım
ing yok ya okadar anladım tarzanca

bahariko dedi ki...

7 tane anahtarı aldım çakmağı o ocağın altında yanık bırkatım ışığı kapadım ve ampuldeki anahtarı aldım oleyyyyyyyyy
8 anahtarım var

esrasel dedi ki...

doğru sonla çıkmak için 10 anahtar bulmak lazım. dediğin gibi yuvarlak şeyden ve dolabtaki adamdan bide çiçekten toplam 7 oluyo. yerde, lambada var 9 olur. bide puzzledan çıkacak heralde çözersek onu da 10 olur :)

bahariko dedi ki...

yerdekini nasıl alıcaz esra?
ben nezaman ona tıklasam try again olyuo

bahariko dedi ki...

ben 8 inciyi bulamadım puzzle çözülmüo çözen olursa açıklasın
7 le çıkıom napayım dermanım kalmadı valla

esrasel dedi ki...

yerdekini bende alamadım bahar puzzle ile uğraşıyorum son iki parça kaldı onları da halledersem tamamdır :)
puzzle yapmak için anahtar olan kare ile diğer karelere tıklayarak yer değiştiriyoruz. mesela alttaki bi parçayı üste almak için anahtar olan kareyi almak istediğiniz parçanın üstüne getirin (üst karesine) sonra alttaki parçayı tıklayın parça üste anahtar alta gelir bu şekilde çözülecek ama inanın çok zor anlatması :S

Esra dedi ki...

Bişi sorucam bnde kendi blogspotuma oyun yüklemek isterim ancak oyunlarınereden buluyosun

Esra dedi ki...

Aynızamanda blog adresim www.angelesra.blogspot.com
Eğer kural çinediysem özürdilerim Esra kardeşim çünkü adım Esra

esrasel dedi ki...

benden başka esra görünce şaşırdım :))
oyunları yayınlayan siteler var o sitelerden buluyoruz oyunları. bu sitede de sağ tarafta linkler var. ama biz onlara pek gerek duymuyoruz. çünkü oyunlar genelde ilk bizde yüklenir :)