El Laberinto Esferico

29 Temmuz, 2008

Yeni...

31 yorum:

sebnem dedi ki...

Günaydın kavanozu seçerek başladım ben adam koştu koştu surat şeklinde bi dağın önünde durdu
şimdi iki farklı şekilde oynanabiliyo oyun birincisi dağın burnunun önğndeki otları tıklayınca dağ hapşırıyor ve kapak patlıyo yerdeki ordan içeri girince bi aşçıyla başınız derde giriyo zira sizi pişirme derdinde...ikinci yol ise yerdeki kapağın olduğu ekranda sol altta bi kol var onu tıklayınca kapak açılıyo ve bi mağara önünde oluyoruz...

sebnem dedi ki...

aşçılı bölümde aşçı patateslere 2 kez eğiliyo birinde daha uzun süre kalıyo işte o anda aşçının kepçeyi beline taktığı sırada belinden makas gibi bişi yani maşa alıyoruz aşçı arkasını dönünde raftan üstten bi asit şişesi aşıyoruz bekliyoruz yoksa aşçı bizi pataklıyo :D sonra o asidi dökeceğimiz ekranlar çıkıyo karşımıza ben tek tek denedim aşçıya döktüm mesela kafama kepçeyi yedim... asidi kapağa dökmek gerekiyo..

sebnem dedi ki...

ayyy banuşşşş kulakların çınlasın sen seversin bu tarz oyunları

sebnem dedi ki...

asiti kapağa döktüm aşçı geldi kapattı beni ve bi ruh olup camdan kaçtım şimdi bi mezarlıktayım

sebnem dedi ki...

mezarlıkta bi taşa tıkladım mezar taşına yani adamın aklına aldığı kavanoz geldi cebinden çıakrdı içti sırıttı mezarına düştü :D ana bi delikten dışarı çıktı
felicidades ....... dedi bana sanırım hu iyi son demek :D

Nağme dedi ki...

ya ne ara yükledinizde başladın oyuna kız mozilladan açtım yoktu oyun:((

sebnem dedi ki...

şimdi tekrar başlıyorum bu kez o kurmalı aleti alıcam ..aldım ve yine aynı şekilde oynuyorum yani burnunu kaşıyıp hapşu dedirttim...

sebnem dedi ki...

aynı işlemleri yaptım asiti aldım kapağa döktüm ruh olup kaçtım hımmm kurmalı şeyi açtım bu kez döndü balıkta durdu denizde buldum kendimi aynı şeyi burnu elleyip hapşırtmadan da yapabiliyoruz bu kez aynı ekranda yerde duran kolu kapağa takıyoruz mağaranın kapısını açıyo giriyoruz balık olup denize düşüyoruz

Sis dedi ki...

ben balık oldum saçma bir balıklardan kaçmaca oynuyorum.
kapadım kapayacam durumdayım.sevmedim

sebnem dedi ki...

selam nağme hayır farklı değil her yerden hep aynı yerlere geçiliyo
şimdi balıkalrdan kaçmak gerekiyo yoksa yiyolar bizi ... 3 can hakkımız var.. ben sabahtan beri oynuyorum hep aynı yerlere çıkıyo ne seçersen seç

Nağme dedi ki...

hahahah saati seçmeyin öldüm ya,dağın ordaki yerdeki kapağı çevirince içeri girip diğer yerden çıkıyor ve suya düşüyor ordaki küçük balıkları yiyeyim derken büyük balıklar beni yedi ya:))

sebnem dedi ki...

yok bırakma sis :d fena değil eğleniyo insan küçük balıkları yedikçe büyüyorum ama hep yediler yaaaa geçiçem ben bunu :d

sebnem dedi ki...

mause un iyi olması gerek küçük balıkları yemek ve büyüklerden kaçmak için halen uğraşıyorum ...

Nağme dedi ki...

haaa öylemi neyi seçersen seç aynı işlemler yani ok:))

sebnem dedi ki...

hadi nağme sen geçersin o balıkları başka bi sitede geçmişler ben yapamadım mause da bi sorun var galiba

Nağme dedi ki...

hahahah bütün balıkları yedim sonundada kırmızı balık çıktı o beni yedi bende kurmalı kutuyu çıkardı balığı helikopter yaptı ve dışardayım sudan çıktım sonunda

Nağme dedi ki...

kıss adamı hep üstte tut en üstt balıklar oraya gelmiyo gelcekleri zaman oraya kaçarak geçtim orayı ben

sebnem dedi ki...

hımmms
tekrar deneyeceğim yoksa sağ üst kırmız çarpı :D

sebnem dedi ki...

hahaha bakın ben bide şunu denedim başlangıçta saati aldım dağı hapşurttum aşçılı yeri geçtim mezara geldim saati çıkardım sürprizzzzz saat kum saati oldu azrail geldi aldı saati elimden ve l.kjzdhjdhvkjfdh oldum :d

sebnem dedi ki...

şimdi kavanozu aldım direk olarak kolu takıp mağaraya girip balık oldum bakalım ne olacak

skarabe dedi ki...

kurmalı kutuyu seçerek işe bşladım denizin altında balık tuttum oyunu geçince bölüm bitti :D

skarabe dedi ki...

başlangıçta hangisini seçersem seçeyim tüm yollar blık avına çıkıyor :(

Adsız dedi ki...

oyunu nerden nasıl bitirirseniz bitirin sonuç gene en baştaki oluo düşüp ölüorz

Adsız dedi ki...

sabahtan beri oynuyorum kazanamadım iki yolu var ben kapının yanında duran bir taşa tıkladım adam şeklinde bir mağaranın ağzı açıldı oradan gittim karşınıza kırmızı bir canavar çıkıyo ona el salladım o bana taş attı bende aldım taşı canavarın üstünde duran buluta attım canavar yağmurdan kaçtı bende zıplayıp gittim bu sefer bir lambanın içinden yeşil bir yaratık çıktı cebimden aldığım yeşil kavanozu çıkarttım beni pişirmeye kalktı yanınızda durup eğildiği zaman cebinde duran maşayı alacaksınız maşa ile götünü sıktım olmadı maşayla rafta duran asidi aldım asidi üzerine döktüm olan bana oldu bu seferde asidi kapağın üstüne döktüm ruh olup uçtum geberdim