Aya Escape

29 Temmuz, 2008


Yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

21 yorum:

Sis dedi ki...

çekmeceden tornavida.
yataktan çilek,
saksıda 83 yazıyor.
çöpteki kağıtta şu var:
**
***
**
tv altındaki kutuyu açıp kağıt.kağıtta sarı daire,mavi daire+pembe daire yeşil daire var

Sis dedi ki...

çilek pembe:15
saksı yeşil:83
çöp sarı:7

bize mavi lazım bir de

Sis dedi ki...

tablonun sağ üstünden sarı anahtar aldım ama zor tıklanıyor.önce tablo yakınlaşıyor sonra anahtar alınıyor.

Sis dedi ki...

onla da sarı kutudan pembe memo defteri.son sayfada 915 var

Sis dedi ki...

915i kapıya girince kapı açıldı başka bir oda.mavi bir kanca ve şifreli kutu

Sis dedi ki...

şengellede kapının üstünden mavi kutu düşürdüm aldım

Sis dedi ki...

mavi de bu kutuda 63.
çilek pembe:15
saksı yeşil:83
çöp sarı:7
kutu mavi 63.

mavi ve sarıyı topluyoruz 70.
pembe ve yeşili topluyoruz 98
ikisinin toplamı 168
gri kutuya girip anahtar alıyoruz.
kapıdan çıkıyoruz

Adsız dedi ki...

tornavida ile tv nin altındaki dolap açılıyor renklerin toplamının göstergesi orada
teşekkürler

Nağme dedi ki...

tablodaki anahtarı önce bende alamadım ama sonra heryeri tıklayınca özellikle kitapları tektek tıkladım kolayca yaklaştı tablo ve anahtarı aldım:))
heryeri iyi tıklamdan itemler zor alınınyor:))

Sis dedi ki...

mausessss:
mavi kutunun ön yüzündeki şekle dikkatli bak