Escape the Plane

01 Ağustos, 2008


Bir yeni kaçış oyunu daha...



Oynamak için tıklayınız

51 yorum:

Nağme dedi ki...

ahanda bugün ne şanslıyım ya bi açıyom oyun yüklenmiş:))ilkim sanırsam

Nağme dedi ki...

amma uzun sürdü açılması beyzbol sopası bulabildim ancak

Adsız dedi ki...

itemler space tuşuyla geri bırakılıyor.
namem:D
başkada bişey yokmu ne?

Nağme dedi ki...

pilmi nerde peki bende yarabandı buldum ilk yardım yerinde

Adsız dedi ki...

ya bu sopa en alt iteme yerleşti ve kıpraşmıo bile dimi name?

Nağme dedi ki...

aha onlarda bezbol sopasına yapıştı zati topu topu 3 item buldum hepsi birbirine yapıştı

Nağme dedi ki...

sopa şimdi aktif hale geldi ve delik yere sürtünce yandı

Adsız dedi ki...

yanar haldeyken duvarda asılı kalemi yere düşürdüm.

Nağme dedi ki...

yanık sopaylı kibriti kapının ordaki kaleme tıklayınca kalemın yayınıda aldım

Nağme dedi ki...

itemler arasındayken yay bi daha ateşle tıklatınca düzeldi,yaw zor yolluyom yorum

Nağme dedi ki...

o şekilleri işte hepsi yukarda olcak suyum öyle açılıyo

Nağme dedi ki...

aha koltuk yaklaşıyo şimdi solda kutular arasından tornavida aldım

Nağme dedi ki...

tornavidayla kapının ordaki panel kutusunu açtım,yine kutular arasından pense buldum ee hangi kabloyu kescem?

Nağme dedi ki...

yayı düzelttin dimi su? hani koltuğun ucu görünüyo ya oralara tıkla ekranda

Adsız dedi ki...

name hangi pozisyonda koltuk yaklaştı ve nasıl?

Nağme dedi ki...

suyum oldumu önce kilidi telle açıp sonra o ekranda koltuklu yere geçiyon

Nağme dedi ki...

bu kez kabloların kırmızı ve sarı olanını kestim ama maviyi kesmiyom bekliyom

Adsız dedi ki...

hımmm olmuyor bende namem..telide açtım ama..neyse sen devam et cnm..

Nağme dedi ki...

off şimdi intikar etcem diğer kabloyuda kesip yaa başka bişey olmuyo ve önceki delik ekranada geçilmiyo:((

Adsız dedi ki...

ilk yardım çantası tam karşıdayken yukarı tıklatınca sarı bi anahtaraldım.

Adsız dedi ki...

onunlada yeşil kutu açıldı ve bir lazer aldım.

Adsız dedi ki...

lazeri yere tutunca yerdeki paneli açtı ve bir paraşütüm oldu..hadi hayırlısı:))

Nağme dedi ki...

hee ama yine telle tıklayınca aldın anahtarı kız deminden beri olmuyodu sen deyince buldum

Nağme dedi ki...

acaba mavi kabloyuda kesip öylemi aylıcazki paraşütle denesemmiki

Adsız dedi ki...

bir programımızın daa sonuna geldik..esen kalın:D:D

esrasel dedi ki...

yav ne zaman geldi de oynadınızz :(( insan bi haber verir yahuu :(

devin dedi ki...

ENEMMM NE KADARAN ŞİPŞAKSINIZ YEAF BİTMİŞ BİLEM BİZ SONA KALIYOK VALLA OLMUYO YANE

devin dedi ki...

bu ne hız böle yeaf durun azcık bekleyin gelcez dimi yane :))))))

Sis dedi ki...

bi dahakine daha kolay yazın.pil diye dönendim durdum:)))

saolunuz yorumlarla bitti.zor oldu ama:PP

bozo dedi ki...

yara bansına mı pil dediniz ya? hayatımmmmm kaydıııııııııııı pil aramaktan. Bi pil bulcam diye bukadar mı nefret edilir bi oyundan. pil falan yok arkadaşlar boşuna aramayın. Aile saatetinizi bozmayın. (ucuz dekoder satılır.BAYANDAN)

Adsız dedi ki...

allaam kim pil demiş yaa...ne kadar yanıltası bi yorum..atın bunu siteden:)