Escape from the Dream Room 2

28 Temmuz, 2008


Yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

98 yorum:

gldn06 dedi ki...

çöpten sabun aldım kitaplıktan kağıt ve bardak aldım..sonrada baktım kaldım..başka bişi yapamıyorum galiba..

Sis dedi ki...

çöp kovasından sabuna benzeyen bir şey,
kitaplıkta üst pembe kitaptan kağıt,
yine kitaplıktan fincan,
yerde sol yeşil pufun altından siyah banta benzer bir şey,

sebnem dedi ki...

selam iş arası oyun yapıyorum hemde pazartesi pazartesi
bunlar sanki musluk parçasımı banamı öyle geliyo...

Sis dedi ki...

lavaboya uzaktan bakarken sağ alt köşesine tıklayınca orda kare var .
evt seb lavaboya bi şey yapcaz sanırsam

gldn06 dedi ki...

lavaboyo uzaktan bakınca duvarın sağ tarafına tıklayınca yaklaşıyorda bişey alınmıyor..

Sis dedi ki...

soldaki pufu devirince sehpanın alt rafından da siyah bir şey aldım

gldn06 dedi ki...

raftaki kutuyu şifreli sanmıştım değilmiş..oda açılmıyor..

Sis dedi ki...

o siyah şey metal silindire takıldı.o parça da musluğa takıldı su akıyor şimdi.
fincana önce siyah bantı tıkladım bipledi ama görüntüsü değişmedi sonra suya tıklayınca fincana su doldu.
içine de sabunu tıkladım sanırım sabunlu su oldu.
daha çok kahveye benziyor ama.

gldn06 dedi ki...

musluk parçasına takıldı muslukta yerine taıkdı su akıyo..

bozo dedi ki...

beyaz metalin altını çevirdim. sehbadan bulduğum siyah şeyi taktım. o siyah şey musluk pimi gibi

Adsız dedi ki...

kağıt su???? çeşmeye mi bardağa mı?? lütfen detaylı yazalım

Nağme dedi ki...

kolay gelsin kağıdı suya tutunca yazı çıkıyo tabikiii japonca:))

gldn06 dedi ki...

çeşmeye tuttum..ondan sonra yazı çıktı yanlış hatırlamıyorsam..

Sis dedi ki...

kağıdı musluğa tıklayınca üstünde işaretler belirdi.
daire -kare-çarpı
daire-üçgen-siyah daire-üçgen-siyah kare
üçgen-siyah üçgen-üçgen-siyah daire-üçgen-siyah kare

gldn06 dedi ki...

sonra kağıdın üstüne de tıklamak gerekiyordu galiba.

Sis dedi ki...

kaldık böyle sanırım.yeşil koltuğun bize göre sağ tarafınd ayaklaşılıyor ama bir icraat yok.
bir de rafın sağüst kısmına .ordan bir şey almışmıydık hatırlamıyorum.
şifreyle ilgili ipucumuz yok.
şekiller de odadaki hiç bir şeye uyduramadım henüz

gldn06 dedi ki...

oyunu yediden başlattım şimdi bende musluğğa tutamıyorum kağıdı:S:S:S

bozo dedi ki...

muslığa uzaktan bakıp sağdaki kareye tıklamadan kağıtta yazılar çıkmıyo arkadaşlar.

Sis dedi ki...

bozo suyu açıp kapamayı falan dene.
bir de önce fincanında sabunlu su olmalı sanırım

Nağme dedi ki...

iş şifrede bitiyo sanırım bekliycez biri şifreyi çözsün diye:))
hg deryam yetişirsin,yaw kağıdı suya tuttuktan sonra birde sabunla tıklasanız bende hemen çıkmıştı yazı:))

gldn06 dedi ki...

soldaki pufun altında beyaz bişey varda alınmıyor galiba..

bozo dedi ki...

bu fincandaki sabunlu suyu napıcaz acaba. tabi o şey sabunsa!!!

deniz dedi ki...

:) valla sizden farklı olarak bi şey yapabildim. Musluğu karşıdan görürken tam orta duvara tıklayınca yaklaşıyor. Bişey olmuyor ama :)))

deniz dedi ki...

bir de şifre kutusu, çöp kutusu o banta benzer siyah nesnenin şekiilleri aynı ama ne alaka tabi :)

Nağme dedi ki...

koltuğun solunada yaklaşılıyo duvarada ama bişey yapılmıyoki

bozo dedi ki...

yerya işte o musluğu karşıdan görüp yandaki duvardaki belli belirsiz kareye tıklanmadan kağıt suya tutulmuyo. bide acaba o fincan kova yada vazo gibi bişey mi. sanki biyeri temizliycez onla.

Sis dedi ki...

şu kitaplıktaki 3 beyaz şekle sadece yaklaşılıyor tek tek de mi?başka şey yapılamıyor

gldn06 dedi ki...

raftaki beyaz kutuların ortada olanına tıklayıp ekran yaklaştıktan sonra sağdaki kutunun köşesine tıklıyoruz orada vida gibi bişey var ama olanmıyor yine..

Nağme dedi ki...

hayır sis ben elimdeki itemleri tek tek denedim o 3 beyazda işe yaramadı,şifreyi bulmak lazım,kutudan çıkcak şeye muhtacız galiba:((

gldn06 dedi ki...

bir sürü şey denedim olmuyor..kopya çeksek bi yerlerden:/

Sis dedi ki...

koltuğu ve sehpayı yandan gördüğümüzde koltuğun arkalığına tıklayıp yaklaşabiliyoruz

bozo dedi ki...

o kağıdı tıklayınca altta yazı kısmında başka şekiller çıkıyo kağıt sadeleşiyo

bozo dedi ki...

kağıt seçiliyken tıklayınca sadece içi siyah şekiller aşağıya çıkıyo işlem gibi. puflar var yuvarlak olarak kareler o raftakiler üçgenler ne olabilir

Sis dedi ki...

toparlarsak:
koltuğa karşıdan bakarken sol yanına yaklaşılıyor.
koltuk ve sehpaya yandan bakarken koltuğun arkalığına tıklayıp yaklaşılıyor.
musluk uzaktayken sağ altına tıklayıp o kareyi görüyoruz.
4 haneli rakamsal şifre lazım ama kağıttaki şekillerle bir alaka kuramadık.
rafta bir vida var dolayısıyla tornavida lazım ama yeri konusunda fikrimiz yok.
rafın sağ üstüne yaklaşılıyor ama icraat yok.
hadi çözelim şimdi:)))

Sis dedi ki...

şekilleeri sayarsak:
boş daire:2
boş kare:1
üçgen:5
siyah daire.2
siyah kare:2
siyah üçgen :1

nada:(((

calculus dedi ki...

Yorumlarınızla geldim oraya kadar da.:S
Başka bir şey yok mu:)

Adsız dedi ki...

ben aldım tornavidayı şifreyi kopya çektim yaziimmii bekliimmi?
nağme

bozo dedi ki...

sıralamayı yuvarlaktan başladım önce beyazlaı denedim. o çarpı olan yere 6 genli şekli düşündüm 2 tane. olmadı sona sırf siyahları denedim gene olmadı. şimdi toplamları ile deniycem

calculus dedi ki...

Yaz yaz da nasıl bulduklarını da yaz, merak ettim şimdi.

Sis dedi ki...

şifre 6711 ama nasıl bulduklarına dair açıklama yok.tornavida alıp yandaki vidayı açıyos.escapeden

Nağme dedi ki...

off zor gönderiyom yazı ya tornavidayla o yer açıldı anahtarı aldım ama kapıyı açömıyo

Sis dedi ki...

tornavidayı about yapıp tıklayınca bir parça alındı

deniz dedi ki...

şifreli kağıtta başka yazılar çıkıyormuş ve çerçeveden bahsediliyor bişey yapabilen var mı ???

Nağme dedi ki...

öfff ne biçim oyun bee hiç bişey yapılmıyo vallahi sıkıldım:((

bozo dedi ki...

daha sabunlu su, altıgen siyah, tornavidadan çıkan parçayı kullanmadık

gldn06 dedi ki...

yaaa hiç bişey olduu yok sıkıldım valla ama oyunuda bırakamıyorum:/

Adsız dedi ki...

her itemi her yerde denedim zannedrsem ama tık yok iyi mi..uff

Sis dedi ki...

lavaboya uzaktan bakarken duvara da yaklaşılıyor rafın hemen soluna tıklayıp

calculus dedi ki...

Bir de kitaplık solunuzda iken koltuğa yaklaşılıyor, yanına.

Sis dedi ki...

kapıyı tekmeleyip mi çıksak yoksa sağ üst kırmızı çarpı mı yapsak:D

Sis dedi ki...

koltuğa karşıdan bakarken sağ pufun dibine tıklayınca o da kalkıyor havaya.yine nada:(

Sis dedi ki...

musluk başını geri aldım sabunlu fincan seçiliyken

Sis dedi ki...

ondan da o siyah parçayı geri çıkardım.3 item yerim boş şu anda

Adsız dedi ki...

kağıdın etrafına çerçeve eklemeyi şöyle çözdüm: oyunun başlangıcında kağıt, bant ve sabun alıyoruz. solda kitaplık sağda kanepe olan ekranda kanepenin en sağına tıklayarak kanepeye zoom yapıyoruz. ve kağıt seçili iken sağ tarafa tıklıyoruz. altta japonca yazı yazan yerde 14 tane kare çıkması lazım. o zaman kağıda about item yapıp. bant ile kağıda tıklıyoruz. ve kağıdın etrafında çerçeve oluşuyor.

Adsız dedi ki...

daha sonra çerçeve seçiliyken yine kanepenin sağ tarafına tıklarsak çerçevede noktalar ortaya çıkıyor.

Sis dedi ki...

ok nic saolasın.onu yapmazsak çıkamıyormuyuz yoksa odadan?
yeniden mi başlamak lazım:(

Adsız dedi ki...

ben baştan başladım. şifrenin nasıl çıktığını bulmaya çalışıyorum.

calculus dedi ki...

Nic ama bu sefer de şekiller çıkmyıyor kağıtta sadece noktalar var.

deniz dedi ki...

Şu kağıt ve bantın, köşede koltuğun orda nasıl şekil değiştiğini yapabilen arkadaşlar detaylı anlatabilir msiniz? lolursunuz :)

Adsız dedi ki...

çözümü merak eden arkadaşlar için oyunun tam çözüm videosu.
http://www.games-walkthroughs.com/2008/07/escape-from-dream-room-2-walkthrough.html

Nağme dedi ki...

aaa çözüm videon için sağol adriyano bitirdim demekki çerçeve yapmaya gerek yokmuş ya:))