Let's Go to the Beach

27 Temmuz, 2008


yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

29 yorum:

Adsız dedi ki...

karpuz-f.makinesi-radyo ve şemsiye...itemler alınınca yerlerine yerleşti.

skarabe dedi ki...

ilkim ilkimmmm bir sürü item topladım kapının üzerindeki yeşil kutuda topladığım itemler ve toplmam gerekenler vr toplymdıklrımı nasıl lacağım bilemiyorum

Adsız dedi ki...

tüm pastaları yedi.lambayı kapatınca 4 sayısı ve tablodada 9 sayısı var.

skarabe dedi ki...

camdan dışarıya bakınca cnkurtaran simidi ve kfesin tepesindeki anahtarı lıyoruz

Adsız dedi ki...

kapıdaki halı kalkınca mavi bir düğme var.bastım bakalım:)

Adsız dedi ki...

hımmm..o sayede pembe dolaptan terlik ve şapka aldım.

Sis dedi ki...

pembe ayının burnuna tıklayımca dilinde 6 yazıyor

Adsız dedi ki...

946 sayılarını girdim ve yeni bir odaya geçtim.

skarabe dedi ki...

sis cama tıkla sonrda camın sğlarına tıkla sağa bak yani camdan

Sis dedi ki...

kenara çekilen farenin arkasındaki şifre paneline
kırmızı 6
yeşil 4
mavi 9 olarak girince açılan odadan da epey bir şey topluyoruz

Sis dedi ki...

çıktımmmm item yeri dolduysa itemlere bakınca kapı açılıyormuş

skarabe dedi ki...

açılan odadan da alacaklarımı aldım çıktım bitti bumuydu yani :(

gldn06 dedi ki...

itemlri buldum sağol:)
yaa ben halıyı kaldıramıyorum ama:(

gldn06 dedi ki...

http://www.doodoo.ru/flashgames/musicroom_eng.htm şu oyun oynandımı..arşive bakamıyorum..ekleyemiyorum da:(

Adsız dedi ki...

o mavi dügmeyi bulamadim, haliyi kaldiramiyorum

Adsız dedi ki...

@gldn06
dediğin oyun bu sitede şu linkte oynanmış
http://odaoyunlari724.blogspot.com/2008/03/concertalino.html