Another Blue Room

25 Temmuz, 2008

Yeni bir kaçış oyunu..

Alternatif link

25 yorum:

Nağme dedi ki...

eee bişey yapamadım bir olsam nolcak,420 yazdım kasa açılmadı saatlerde değişmiyo:((

sebnem dedi ki...

o kadar heves ettim ne bu bugün bütün oyunlar kocamn kocaman bişicik yapamadım bende

Adsız dedi ki...

saatlerdeki rakamları 3 haneli rakam olarak düşünüp çıkartma işlemi yaptığımızda ksa şifresini buluyoruz

Nağme dedi ki...

hee sağol isimsiz
845-105-420=320 yazıp çekiç aldım kasadan:))

Nağme dedi ki...

çekiçle o büyük saatin camı kırıldı içindeki zımbırtıyı aldım çan mı neyse

Nağme dedi ki...

o şeylede pencerenin yanındaki çiviye tıklayınca yavaş yavaş açıldı

Nağme dedi ki...

pencere değil tabloymuş galiba çekiçlede minik gri noktaları topladım

Nağme dedi ki...

off zor oynuyom ya oyunda takılıyo yorum göndermek ayrı bi dert zaten:((

Nağme dedi ki...

onlar da çiviymiş ya masanın üzerindei rakamlar yazan şeye takın çivileri rakamların üzerinden geçcek şekilde anahtar aldım

Nağme dedi ki...

anahtarı alınca oyun takıldı kapıya tıklamıştım ama çıktım sanırım:))

Sis dedi ki...

320 şifresiyle kasadan çekiç alıp o çekiçle büyük saatin camını kırıp sarkacı alıyoruz.
sarkaçla kapının sağında üstteki düğmeye basıyoruz
sonra pencerenin yanındaki çiviye tıklayınca pencere kayıp düşüyor.çekiçle ordaki çivileri topluyoruz

Nağme dedi ki...

evet bitmiş alternatif linkden oynadım tekrardan takılmadan seri gidiyo,yalnız saatten alınan şayle önce saatin yanındaki duvardaki düğme gibi şeye tıklayıp öyle düşüyo tablo:))

Sis dedi ki...

masadaki şeye de çivileri şu şekilde takıyoruz

-- I I
-- I--
I
yani sol üst yatay onun altı yatay tamorta çigide altlı üstlü 2 tane.sağda bir tane dikine ve onun altında bir yatay
anahtarı alıp çıkıyoruz

bahariko dedi ki...

nağmecim saol sayende bitirdim güzelve kolay bi oyundu şifreden sonrasını kendüm yatım hehe:)))