Beattle Room Escape

26 Temmuz, 2008


Sakuradan yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

25 yorum:

esrasel dedi ki...

eline sağlık ablam.
yemek çıbıkları, yemek, demir keski, golf sopası. yemeği çıbıklarla yiyince yemek tabağında 47--> çıktı, golf sopasıyla sağdaki çiçekten yeşil bişey aldım. onunlada para aldım 6 şeklinde duran şeyin yanından. hee bide gazete gibi bişey var

esrasel dedi ki...

soldaki koltuğun arkasına bakabiliyorum ama bişey çıkmadı ordan

esrasel dedi ki...

sağdaki çiçekten yeşil şeyi alınca böcek gelmiş çiçeğe. yatağın ordaki takivimde 23te de bişey var galiba oklarla ilgili

Sis dedi ki...

yemek çıbıkları nerde bir.
aldığım yeşil şey nere kayboldu iki.

esrasel dedi ki...

çıbıklar soldaki saksıda
yeşil şey golf sopasına yapışıyo
takvimi yazıcaktım yeryam yazmış :)

deniz dedi ki...

yeşil şey aldığımız çiçeğe bakın böcek gelmiş oraya :)

esrasel dedi ki...

6 yazan şeyle para aldığımız şey arasında (çok şeyli oldu:)) ) bardak gibi bişey var. onu aldım demir keskiyle açtım 35 yukarı ok çıktı

deniz dedi ki...

sola 61 galiba o sehpa gibi şeye yaklaşınca sol tarafı gösteriyor, ordaki nesnelerde 61 gibi sanki.
diğerlerini itemlerden ve takvimden zaten bulmuştuk

esrasel dedi ki...

şimdiii sayılar ve kapıdaki oklar
35 yukarı oktan 3. ve 5. ok yukarı, 47--> 4. ve 7. ok sağa, 6 sehpa şeklinde yanında tahta bişey var oda sola ok, 28 takvimden 2. ve 8. ok alta 1. deneme yanılma sola. yanındaki yuvarlağa tıkladım kırmızı oldu. kapıyı açtım PERFECT END

esrasel dedi ki...

parayı, 6 şeklinde duran sehpa var onun yanındaki gri vazo gibi şeyin içinden alıyoruz. önce golf sopasına çiçekten yeşil bişey alıp sonra parayı alıyoruz.

demir keski dediğimde takvimin ordaki yatağın solunda.

bozo dedi ki...

ilk yorumda 6 şeklindeki sehpanın yanında para denmiş ben ondan hep o sehpanın altını üsyünü kurcaladım parayı bulamadım dı. son yorumda 6 şeklindeki sehpanın yanındaki vazonun içi diye tarif edilince buldum. Emeği geçen arkadaşlara teşekkürler.

calculus dedi ki...

Yorumlar için teşekkür ederim, bakarak oynadım durmadan.

h@m@lı merwe dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar ama parayı kullanmadım ben oyunda hiç bi işe yaramıyomuymuş yani??

Nağme dedi ki...

mervecim;Parayı alıp çıkarsan perfect end,almadan çıkarsan normal end ile bitiyo.Yani para burda işe yarıyo:))