Dream escape

22 Temmuz, 2008


Osironosiro'dan yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

56 yorum:

Sis dedi ki...

o dolap gibi şeyden üstünde mavi düğme olan şey alınıyor.altında da alınamayan kahverengi şey var

Sis dedi ki...

beyaz sehpanın altından da bir şey alınıyor.
bi de anlasam ne bunlar

esrasel dedi ki...

tv nin üstünden de anten aldım tıklayınca açıldı uzun çıbık oldu
bide pc yi açınca dolabın altında bi yer göstertti ama bişey alamadım şimdilik
bide bide kapının ordaki robot yere oturmuş

calculus dedi ki...

Plasma tv nin antenini aldım. Uzatılabiliyor. Sehpanın altından fener de aldım .

esrasel dedi ki...

pembe robotun arkasında da renklerin olduğu kağıt var
mavi-kırmızı-kahve-sarı

Sis dedi ki...

o pc de gösterilen şey dolabın altında zaten ama uzun antenle bile alınamadı

kahh dedi ki...

tvnin düğmesine, üzerinde mavi benekli şeyle tıkladığımızda tv açılıyo ve hareket eden robotlar çıkıyor.. ama bişi anlamadımm

Sis dedi ki...

mavi düğmeli şey kumandaymş galiba tv.yi açtı.eğer o robot dansındaki renkleri akılda tutacaksak ben oynamıyorum

esrasel dedi ki...

yok sis akılda tutmıycaz robotlardaki renklere göre şifreli yere 3194 girdim pembe robotta yerde :)

calculus dedi ki...

Robotun elindekilerini aldım, dolap altından fenere pil taktıktan sonra anahtar aldım.

esrasel dedi ki...

anahtarla dolabı açıp kırmızı düğmeli kumanda aldım. onunla tekrar tv yi açtım

kahh dedi ki...

sarı düğmeye elinizi çekmeden uzunn basın taki yanındaki robot yere düşene kadar.. sonra da elindekileri alın...

esrasel dedi ki...

sarı düğmeye biraz uzun basılı tutun sarı robotun kolları da aşağı iniyor ondanda tornavida ve bi parça aldık

esrasel dedi ki...

tornovidaylada turuncu robotun yanındaki yeri açtık orda da düğmeler var

Sis dedi ki...

feneri dolap altında kullandıktan sonra o antenle tam olarak nereye tıklıyoruz yaw.alamadım ben bir türlü o şeyi

calculus dedi ki...

Açtığımız kapağın arkasında da işaretler var ama japonca:(

esrasel dedi ki...

robotlardan aldığımız ayak ve gövde birleşti turuncu robotakileri de almak lazım amaa nasılll

esrasel dedi ki...

sis, pc de gösterdiği bi yer vardı yıldız şeklinde parlıyo oraya tıklıycan antenle

calculus dedi ki...

Ya gıcığım bu japonlara ya. (Aranızda japon yok değil mi:))

esrasel dedi ki...

ay yine mi kaldık şifre de yaa :(
ya bu oyunlara niye ingilizce eklemezler :((

Sis dedi ki...

o kırmızı ve mavi düğmelere belli bir sırayla tıklayacağımız japonca yazıyordur de mi:(

calculus dedi ki...

Ya aranızda bayan falan var mı küfretmek istiyorum.
Tam hızımı almışım:(

Sis dedi ki...

maviye basılı tutup sonra kırmızıya basın kollar aşağıda

Sis dedi ki...

mikrofon ve 3cü robot parçasını aldık.mikrofonla ne etcez yaw

Sis dedi ki...

tamam o da hani ekranını görmediğimiz açıdan pcye yaklaşıyoruz ya orda pc ye bağlanıyor

calculus dedi ki...

O biraz önce laptopa baktığım açıyla mikrofon takıldı laptopa.

esrasel dedi ki...

mikrofonu taktıkta noldu ki :S

bilen banada sölesin sis :))

kahh dedi ki...

ben robobtun kollarını indiremedim.... aynı sarı robot gibi basılı mı tutacağız?

esrasel dedi ki...

evet kah. mavi düğmeye basılı iken mouse tuş bırakmadan kırmızıya sürükle mouse kırmızının üstündeyken bırak mouse tuşunu
anlatabildim mi acep :)

Sis dedi ki...

kahh maviye basılı tut bir süre sonra kırmızıya bas hemen

Sis dedi ki...

mavi robotu kapının orda havalandırma şeysine koydum

esrasel dedi ki...

yaptığımız robotuda kapının yanındaki parmaklık olan yere koyun

Sis dedi ki...

valla odada dolandım geldim mavi robotta anahtar vardı çıktım ben:))

esrasel dedi ki...

sis sen hile yapmışsın :P

bitti oyun teşekkürler yardımlara :)

Sis dedi ki...

heee
hleci ben.yok kıs bi şey yazdım arada 2 sn.o film o araydı sanırsam

su dedi ki...

sarı robot beni çok uğraştırdı ama bitirdim.teşekkür ederim herkeze..