Escape from the Ball's Room

23 Temmuz, 2008


Tesshhi-e2den yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

35 yorum:

Sis dedi ki...

ikiyim iki:))
iyi de ne bu böyle??
sağa sola kıpırdanmıyor kafadan şifre mi gircez

ays dedi ki...

aynen sis ben de kapıda hönk diye kaldım sıfreyle basbasa :D

Sis dedi ki...

li
ch
be
bunlar lityum berilyum charbonat falan mı acaba

Sis dedi ki...

offf bizim şifreci geceleri nöbetçi bırakmalı buraya

ays dedi ki...

*MAVI BORDO YESIL KAVUNICI TOPLAR
*YESIL MOR MAVI KAVUNICI SIFRE YERI
*LiCHBe (ALMANCA BIR KELIME SANIRIM)
*ACILIR KAPANIR ISIK
*SIRALAMASI BELLI OLMAYAN SAYILAR
*SAYILARIN SANKI YERINI BELLI EDEN BULMACA KUTUCUKLARI
*GEREKSIZ CIZGILER
*VE ACILMAYAN BIR KAPI :S

HAHAA SİS SIFRECILER GELMEDEN GIRERMIYIZ BU KAPIDAN DERSIN :DDD

Sis dedi ki...

ays ben şöyle düşündüm ama tutmadı
lithium
carbon
hidrojen
berilyum
atomik sayıları 3-6-1-4
ama bu tutmadı.alttaki rakamlarda 1den 6ya kadar ya.
elimizdeki atomik sayılar 1-6 arasında.farklı bir dizilim olacak o da renklerle falan mı ilgili ki

ays dedi ki...

atomic number 3 lithium
atomic number 6 carbon
atomic number 1 hydrogen
atomic number 4 beryllium

boyle bısey buldum bunun ustune mı gıtmelı acaba :O

ays dedi ki...

haha sıs aynı seylerı yazmısız aynı zamanlarda :D
ama benımkı kopya falla :D

ays dedi ki...

1-6 arasında ama 3. kutuya bakarsan mavı ıle ısaretlı yer en sagda kalıyor. 7, 8, 9 da olabılır mı acaba :S

h@m@lı merwe dedi ki...

selam ben geldim sonunda bi oyuna yatiştim (en azından sonuna :) )

Sis dedi ki...

ays nordinhoya yükledim oyunu.birazdan bizden zeki birileri çıkar umarım:))

ays dedi ki...

nagme sonu mu dedın, baslayabıldık mı kı sonu olsun, kapıyı acamadık daha ıcerı gırcez sonra cıkıcaz :D
hos belkı kapıyı acınca bıtıyordur onu da bılmıyos :DD

Sis dedi ki...

hemen alttaki çizgileri 4-8-anlamadığım bi şey ve 5 e benzetmiş bulunuyordum ama o da işe yaramadı

çaresizlik nelere kadir allaam:))

Sis dedi ki...

calculuse sms mi atsak ki gel bizi kapıdan içeri sok diye:)))

h@m@lı merwe dedi ki...

1den 6ya kadar olan sayılarda her seferinde değişik sıralamada yazılmış ne biçim bi oyun bu böle?!

su dedi ki...

buldum ama patronun yazmasını bekliycem:D:D
saygılı olmak lazım yaşlılara...

Sis dedi ki...

hahaha patron sabaha bi gelcek daha dünya çözememiş şıp diye çözüvercek:)))

skarabe dedi ki...

son durum :D
http://img128.imageshack.us/my.php?image=oyunuc0.jpg

skarabe dedi ki...

ilk olarak 4725 yazın bordo topa tıklayın patlasın ikinci olarak 3614 yaptım sonra 2678 maviye tıkladım ışıkları söndürdüm tekrar maviye tıkladım mavi gitti

skarabe dedi ki...

4725 bordo
6512 yeşil
2768 mvi
3614 turuncu bunlrdı sanırım şifreler yorgun olunca kafm allak bullak oldu

h@m@lı merwe dedi ki...

ilk olarak 4725 yaz mor balon patlasın
ikinci şifre 6512 olucak yeşil balon havaya uçup rengarek yanıp sönücak ve kaybolucak kaybolduğu yerin üstüne tıkşlarsan nie yazısını görüceksin
2768 mavi balonun şifresi olucak mavi balon ortaya hareket edicek,ışığı kapat ve tekrar üzerine bas 4 ayrı mavi balona bölünücek ve yok ulucak
son olarak turuncu balonun şifresi
3614 ve kaybolucak
balonlar bitti şimdi sırada kapıyı açmak var şifre 9746...

ege dedi ki...

selam arkadaşlar,
tebrikler skarabe,merve.ben de bitirdim.ama çok baktım nasıl yaptığınızı anlamadım.açıklayabilir misiniz acaba?

deniz dedi ki...

selam, elinize sağlık, ben de açıklama istiyooruumm ;)

calculus dedi ki...

Çözdüklerimi yazayım.
Sayılar olanlara bakın.
21--21--1--12
65--34-----43
34--65--2--56

Elinizde kalem olduğunu düşünün ve her grup için kalemle birden başlayıp , 2, 3 ,4 gibi çizdiğinizi düşünün , çıkan şekil bir rakam olacak.
Örneğin.
21
65
34

Bir kalemle 1,2,3,4,5,6 sırasında birleştirin bakalım, 6 sayısı çıkıyor.
Bunu hepsine yaparsanız şifrelerden birisi 6512 çıkacaktır.

calculus dedi ki...

Bulmaca gibi kareler olan sizin klavyenizdeki rakamların olduğu en sağdaki bölümü ifade ediyor. İşaretli yerlere bakarsanız:
7-8-9
4-5-6
1-2-3

Buradan 2768 çıkar.

calculus dedi ki...

Sanırım en zoru ilk şifre olacak.
Köşelerdeki kırılmaların sayısının toplamı olacak ama bunu nasıl anlatacağım bilmiyorum.
En iyisi ilk ikisi için çizeyim.
http://img181.imageshack.us/img181/3488/1czi3.jpg
http://img512.imageshack.us/img512/9123/2cxv8.jpg

calculus dedi ki...

4. Şifre için de atom numaralarını yazıyorsunuz. 3614

calculus dedi ki...

Son kodun nasıl olduğunu da yazayım.
Mor top patlarken 7 sayısı oluşuyor.
Yeşil top duvarda n=2 i=1 e=1 rakamlarını oluşturuyor. Bu da demek ki harfleriniz n-n-i-e. Bunlar da zaten nine (9) oluyor.
Işık kapalıyken maviye tıklayınca 4 e ayrılıyor.
Turuncuya tıklayınca ekranda kocaman bir 6 rakamı çiziyor.
Demek ki:
Mor=7
Mavi=4
Yeşil=9
Turuncu=6

Bunları da denemedim daha ama sanırım paneldeki rakamların renklerine göre gireceğiz.
Evet 9746 imiş şifre.
Teşekkürler, saygılar.

Sis dedi ki...

biz teşekkür ederiz patron.çok güzel de açıklamışsın saol