The Apartment

26 Temmuz, 2008


Zamayor'dan yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

33 yorum:

Sis dedi ki...

kitaplıktan 1,koridorun solundaki piramitten 1 bilye.
koridora girince resim çerçevesinden 3cü bilye
sola dönünce vazo duran sehpadan 4cü.
solda dipteki odaya girip gardroptaki ceketi düşürüp tahta çubuk.
o odanın kapısında sağdaki çiçekten tornavida.
sağa dönüp ileri gidince çekmeceden 5ci bilye.
dolapta yıldız =4cü yazıyor.
iki koltuğun arasındaki resmin sol üstünden puzzle parçası.
tornavidayla havalandırma kapağını söküp sopayla çekici alayım dedim çekiç sıkıştı.
koridorda sağdaki kapının sol üstlerine tıklayınca çekici görüp yere düşürebiliyoruz ve bir de anahtar alıyoruz.
o anahtar da o kapalı kapıyı açıyor kitaplıktan bir top.koltuktan bilye alıyoruz 6cı.
o odada masanın sağındaki prizden tornavidayla anahtar alınıyor.
o anahtar da koridorun dibindeki kayan kapaklı dolabln kilitli tarafını açıyor ütü alınıyor.
ütü soldaki odada prize takılıp yanına büyük top konunca patlıyor bir kağıt veriyor.sol koridordaki şifreli yerle ilgili.
meyve tabağından 7ci bilye.

Sis dedi ki...

çekiçle koridorda resimlerin altındaki kilit kırılıyor ve puzzle parçası yerleşiyor 2 tane daha lazım.
bu arada nasıl oldu anlamadım ama 12 bilyem olmuş.
bilyeleri kapının solundaki kahverengi şeye yerleştirince açılıyor sarı bir anahtar alınıyor.
o sarı anahtad da sağdaki bilgisayarlı odanın kitaplığındaki yeşil kutuyu açıyor.içinde kollar var .onlara bi şekil lazım.

Sis dedi ki...

offf hala yalnız oynuyorum.ve çözülmesi gereken 3 ayrı şifreli yer var:(((

Sis dedi ki...

duvardaki yeşil yapraklı resim yeşil kutudaki kolcukların şifresi.yaprak yönlerine göre ayarlayın.anahtar veriyor.
sol koridorda ortalarda bi yerde zincirle bağlı bir bıçak var.

ege dedi ki...

ben de başladım ama 7 bilyedeyim bulamadan da ilerlemem mümkün değil.ilk odada koltuğun üzerindeki raftaki kutuyu açtım.sonuncu şekli biliyorduk denedim diğerlerini.yıldız-üçgen-kare-altı köşeli yıldız.anahtar aldım onla da çekmecelerin birinden pense aldım.
siz ilerleyin arkadaşlar ben bilye arıyorum:)

Sis dedi ki...

bu escapeden kopyadır.sol koridordaki duvardaki kasanın şifresi için sol odadaki askılıkların sayılarına bakıyormuşuz.
102001


açılıyor bir puzzle parçası ve bir anahtar daha alınıyor.
o anahtarda yatak odasındaki sağ komodin çekmecesini açıyor
mavi kutu şifresi ile ilgili kağıt çıkıyor.
1 yıldız
3 kare
4 çok köşeli yıldız zaten vardı.
deneme yanılmayla mavi kutu şifresi de şöyle
yıldız-üçgen-kare-çoklu yıldız.
içinden alınan anahtar yatak odasında sol komodinin çekmecesini açıyor onunla da koridordaki bıçağı alıyoruz

gldn06 dedi ki...

bilyelerin hepsini bulursan yerlerini de söyleyiver bi zahmet..sis in söyledikleri dışında bende bulamadım:(

ege dedi ki...

karşıda kapı iki yanında saksı olan ekranda sol yan duvarın alt kısımlarına basınca bıçak var.pense ile zinciri kesip alıyoruz.

Sis dedi ki...

penseyle de bilgisayarın sol kablosunu kesip puzzle yerleştirilen yere taktım.tek puzzle kaldı.
elimde hala kullanılan bier sarı bir beyaz anahtar var.bıçak aktif ve tek item yerim boş

ege dedi ki...

bilgisayarın olduğu yerde klavyenin sol üzerinde görünen kablodan bir parça aldım.(bıçak seçili miydi bilmiyorum)bir yerde kopuk kablo görmüştüm sanırım oraya takılacak.
bilye bulamıyorum ya;:(((

Sis dedi ki...

ben nasıl 12 olduğunu anlamadım zaten hanımlar.7ciyi bulmuştum ilk puzzle parçasını taktım sonra bi baktım ki 12 tane.puzzle yerleştirilen yerin sol taraflarında el işareti oluyor belki ordan aldım hepsini.çünkü orayla uğraşıyordum.

Sis dedi ki...

bıçak sol koridorda sol orta da bi yere tıkla el işareti beliren.
kabloyu ben penseyle aldım egedeniz

ege dedi ki...

gülden;kırmızı halılı koridora gir,bir sol bir sağ yap.karşıda kapı sağ ve solda saksılar var.sol duvarın altlarına tıkla.

Sis dedi ki...

3cü puzzle parçası da bıçakla yatağın başucundaki karolardan alındı.sağdan 2ciden

Sis dedi ki...

alla alla
puzzle parçalarını yerleştirince orda sağdaki yer açıldı 2 tane bilye vardı aldım ama 1 yazdı.

ege dedi ki...

aaa evet sis birden 12 oldu.dediğin gibi puzzleyi koyunca solda el çıkıyor.tıkladım tamamdır.

ege dedi ki...

evet güldenin dediğini de aldım koltuktan hala bir yazıyor.

Sis dedi ki...

ve çıktım.epey önce bulduğum beyaz anahtar kapıyı açtı şimdi.

ege dedi ki...

son bir item kaldı o da anahtar sanıyorum.
benim oyunum bitmedi:(

ege dedi ki...

tamam ben yeşil kutuyu unutmuşum:)
ondaki şekilleri yapınca anahtar.
teşekkürler...

Sis dedi ki...

egedeniz kapıyı açan anahtarı sanırım bilg olan odadaki yeşil kutudan almıştım.şifresi için duvardaki yeşil yapraklı resme bak

Sis dedi ki...

okk çıktı herkes:)))
puhahaha herkes diyorum.zaten 3 kişiydik.

Nağme dedi ki...

püff en sondaki resmi yeşil kasadaki kollara zor uyarladım.Kolların bağlı olduğu yuvarlakları,resimdeki yeşil yaprakların yuvqarlağı olarak düşünün:))
Teşekkürler yorumlar için:))

calculus dedi ki...

Valla tam uzun zamandır sizi izliyorum ilk defa yazmak nasip oldu olayı oldu. Yorum yazamıyordum.