The Escape of Leo

21 Temmuz, 2008


Yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

22 yorum:

calculus dedi ki...

Koltuğun üstündeki pencereye, koltuğun sağ yanına ve hatta koltuktaki yastığa bakmayı ihmal etmeyin.

Sis dedi ki...

saksının yanındaki şeyden.
kitapları yana çekince kırmızıdan
yastığı kaldırınca kırmızıdan.
camı açınca kırmızıdan.
yatak odasındaki ayıda kırmızıdan.
mutfakta elma ve sandalyede yazı var.
sürahinin altında maviden.
dolabı açıp sarımsaktan maviden.
aynı dolapta çekmecedeki zarftan maviden.
o dolabın sağında bir mavi bir kırmızı

calculus dedi ki...

Ya bir item alalım ya bu ne.
Kendimi çöpleri karıştırıp kağıt mukavva arayan tiplere benzettim.:(

Sis dedi ki...

mutfakta lavabonun altındaki kilitli dolap açıldı şimdi 6cı mavi çıktı

su dedi ki...

yukarı kata kadar çıktım.gökyüzüne büyük ayıyı çizdim..4 tane kırmızı şekil buldum ama yok oldular.3 tanede mavi şeklim oldu.

Sis dedi ki...

iki kilitli yer var biri kitaplıktaki kutu öbürü mutfakta yana açılan dolabın sağ kapısı

Sis dedi ki...

ben de şifre yazacak yer yok yaw.mavilerim tamamlandı da kırmızı eksik sanırım.benden farklı bulan yazabilir mi

Sis dedi ki...

mutfak dolabının arkasında da bir kırmızı var.bir de kanapenin arkasında kağıt.sandalyede 1 yazıyor

Sis dedi ki...

masadaki tek çekmece açıldı bir kırmızı.kilitli kutu kitaplıktaki açıldı bir kırmızı daha.
harfler jungle bi de 1 vardı.mutfaktaki yere yazdık çıktık

esrasel dedi ki...

oyunda KIRMIZI kartlar kilitli yerleri açıyor MAVİlerde şifre için gerekli
saksının araksındaki fındıktan mavi
masanın arkasındaki kitaplara tıklayıp altından kırmızı
mavi yastığın altından kırmızı
sol camdan kırmızı
kapıdan çıkıp sol odadaki yaratıktan kırmızı
odadan çıkıp karşı odada sandalyede elmayı düşürünce 1 yazan kağıt göüryoruz
çaydanlığın altından mavi
dolapta sarımsaktan mavi
mektuptan mavi
yandaki büyük dolaptan soldan kutudan kırmızı sağdan şemsiyeden mavi
tezgahın altındaki dolaptan yumurtalardan mavi
odadan çıkıp sağdaki merdivenlerden gökyüzündeki şeklie bakıyoruz
sonra ilk odaya dönüp duvara mavi kartları yerleştiriyoruzz
mutfaktaki tezgahın yanındaki kırmızı
ilk odada çalışma masasının sol çekmecesinden kırmızı
hemen yanındaki kitaplıktaki kutudan kırmızı
mutfağa gidiyoruz şemsiye olan dolapta üstteki kareye tıklayınca şifre soruyor yıldızların oluşum şekline göre yerleştirdiğimiz kartların baş harflerini alıyoruz ve sandalyede gördüğümüz 1 ile şifre jungle1 (küçük harfle yazıyoruz büyük harf kabul etmiyor)
ilk odaya dönüp kapıyı açıyoruz ve BİTTİ...

Sis dedi ki...

çekmeceli dolap yerya.ama esra walktrough yollamış bilem:)

Nağme dedi ki...

herşeyi yaptım bende şifre sorma yeri yok ya:((
o kutu açılmıyo:((

gldn06 dedi ki...

ayyyy oyunu bitirmediniz dimiiii...yengi geldim başlıyorum hemen:)

Nağme dedi ki...

tekrar başladım oyuna bu kez şifre yeri çıktı bittim:))

gldn06 dedi ki...

ama her yerden kağıt çıkıyor anlamadım ki hiç bişi..:/