Seven Bears

26 Temmuz, 2008


Yeni oda oyunu.
İyi eğlenceler...



Oynamak için tıklayınız

18 yorum:

esrasel dedi ki...

bugün yine mesaye geç kaldınız arkadaşlaaaarrr :))

oyuna başladım ama zor sanırım :S çekiç, mor bi taş sanırım, çanta ve 1,2,7 nolu ayı kafaları

esrasel dedi ki...

komidinin üstündeki lambanın arkasına bakıp kabloya tıklayın. sona komidinin yanından fişini takın tekrar lambaya bakınca bi ayı daha ve camın sol iç yanından bi tane daha. 1,2,5,6,7 nolu kafalar var şimdi. 3 ve 4 lazım

esrasel dedi ki...

bu arada şunu da söyliyim çantayı almadan ayıları toplarsanız ayılar kaçıyomuş :)) bende olmadı gerçi ben önce çantayı almıştım ama tecrübe eden arkadaşlar var siz önce çantayı alın :))

Sis dedi ki...

zone=zero-one-nine-eight=0198

bilgisayar açılır renk kodu çıkar

esrasel dedi ki...

mor taş dediğim, pc nin olduğu masada 2. çekmeceye yaklaşıp içinden alınıyo

Sis dedi ki...

o renk kodunu da en alt çekmeceye uygulayıp ayı 3ü alırız

Sis dedi ki...

kutunun üst açık kapağından da seal of magic diye bi şey aldık

Sis dedi ki...

adin dedi ki:o magic şey çekice tıklanıyor .


sonra da çekiçle mor taşı kırıp anahtar alıyoruz ve çekmeceyi açıp son ayıyı alıyoruz

Sis dedi ki...

soona happy end ile kapıdan çıkıyoruz.
mor şeytan çok şirin:))

öykü dedi ki...

sağolun,lamba baya uğraştırdı hatta pc dondu ama neyseki bitirdim sonunda...

calculus dedi ki...

Bu ayıları yanımızda mı götüreceğiz. Ya erkek adamın elinde sepetle ayılarla sokakta ne işi var ne biçim oyun bu:)

Nağme dedi ki...

ayıları almadan çıkarsanız sevgilisinin kalbi kırılıyo yanlış son...
5.ayıcık sol perdenin arasına,7.ayıcıkda ceketin sağ içinde:))

sebnem dedi ki...

yahu bi dolu ayı toplamıştım lambanın fişini takıp lambayı yakınca düşen ayıya tıkladım bi tane ayı kaldı elimde..

sebnem dedi ki...

hahahaha şimdi okudum yorumları esracım sağol önce çantayı almak gerekiyormuş gidip ayılarımı toplayacağım ....