Alovem Riddle

05 Ağustos, 2008


Yeni riddle oyunu, türkçe...



Oynamak için tıklayınız

29 yorum:

Adsız dedi ki...

nasıl acılıyo ben beceremedimde yardım edermisiniz

kırmızı dedi ki...

ilk sayfada ctrl a yapın -4 ka çıkcak
sorunun başındaki 4 ka yı çıkarın
tersten ama bu
düzden okuyunca şöle bişe oluyo
bilmecemiz
çektikce çekiş olan şey?
cevabı biliyosanız yazın ben bukadrının buldum:)

kırmızı dedi ki...

neyi acacan isimsiz
oyunu acacak san ilk sayfada yazıyo zaten
urleye riddle.htm yaz devam et

kırmızı dedi ki...

ay bilmecemiz çaktikce kısalan şey olacakmış yanlış okumumuş:)

kırmızı dedi ki...

işte bu kadarrrrrrrrrrrrrrrr
çektikce kısalan şey nedir
tabiki sigara:)
2.bölümdeyim.

kırmızı dedi ki...

ha bu arada ssigara yı da tersten yazın malum bilmece tersten yazılmış

alperizma dedi ki...

ben yardım ediyim diycemde pek de beceremem ki... lale var sanırım orda... istanbulun simgesi...

kırmızı dedi ki...

OK ARKADAŞLAR RAKAMLARI ÇÖZDÜM
ALFABETİK SIRALAMA YAPARSANIZ RAKAMLARDA
MONA LİSA ÇIKIYOR.AMA ŞİFRE BU DEĞİL GİRDİM OLMADI.
YANDAKİ İLLERLE NE BAĞLANTISI VAR BİLMİYORUM.

alperizma dedi ki...

16: bursa
18: çankırı
17: çanakkale
1 : adana
15:burdur
12:bingöl

burdan bişey çıkarmıki

kırmızı dedi ki...

DA VİNCİ yazdım oda olmadı ya mona lisa ile çorum arasında bağlantı kuran zihniyete şapka çıkarıyorum valla

alperizma dedi ki...

şehirlerin baş harfleri v c i

acaba da vinci ile alakalı bişey olabilir mi...

kırmızı dedi ki...

yok alp harfleri alfabeye uyguladım mona lisa çıktı
ama gerisi yok yani ille bağlantısı ne acaba

kırmızı dedi ki...

harf diyom ya rakamları alfabeye göre uyguladım yazcaktım.

alperizma dedi ki...

tamam tamam anladım zaten de...
bende da vinci den v c i harflerini çıkardım ama yine olmadı :))

kırmızı dedi ki...

renkleri denedim olmadı
isimlerini yazdım
hollanda bile yaptım hani lale hollanda ya
ya aklıma geldi acaba da vincinin lale içeren tablosumu varki

alperizma dedi ki...

hollandayla lalenin ne alakası var ki... lale diyince benim aklıma direk istanbul geldi... hollanda portakaldı...

kırmızı dedi ki...

öle mi niye ya hollanda laleleri denir ya
öle hatırladım:)

kırmızı dedi ki...

mona lisa nın bulunduğu louvre müzesi onuda girdim olmadı:)
ya hem da vinci hem monolisalı bişe olcak şifre

alperizma dedi ki...

bilmiorm belki haklısındır... :)) yaw dışardan bi yardım ekibi gelse... biz altından kalkamıycas sanki...

kırmızı dedi ki...

yok yok burda ne kafa yedirtici rideller çözüldü emin ol çok kişi daha oynuyo birazdan yerya bulcak:)