Kutuya

09 Ağustos, 2008


Twinkle'den yeni oyun

Oynamak için tıklayınız

52 yorum:

Sis dedi ki...

kavanoz,kavanozla çekmeceli dolap arkasından yakalanan örümcek,kitap.örümceği masa ayağının sol üstünde kullanıp masaya çıkabiliyorum.
oynayan yoksa yazmayacağım belirteyim

Adsız dedi ki...

masanın altından kitap içindende şekiller.komodinin sağında böcük var tıklaınca kaçıo

Adsız dedi ki...

BEN DE GELDIMMMMM ZUZU KIMSE YOK DIE OYNAMADIM SIZ BEKLEMEDINIZ BENIIIIIIIIIIIIIIIII YETTIMMMMM

Adsız dedi ki...

KITABI AL ICINE TIKLA SAYFAYI YAVAS AC SARII BIR LEKE VAR TIKLA AL ITEMEEE

Adsız dedi ki...

CEKMECELI SEYIN ORDA BIR ORUMCEKKK YEDI BENI YAFF BI OYANA BI BUYANAA TERLIK VERINN SAPLATAYIM SUNAA KACIOO IGGGGGG ZUZU

Adsız dedi ki...

şekilleri masanın üzerindeki kırmızı şeye koydum yada yapıştırdım bilemicem

Sis dedi ki...

kitapta BRB var blue red blue şifreli kutuya girip ayak izi alın.
ayak iizyle de kitaptaki sarı lekeye tıklayıp sarı şekilleri alın.
sarı şekilleri de masanın üstüne yerleştirin

bahariko dedi ki...

sanırım o sarı şeyle böceği yakalıcaz ama benimkisis habire kaçıo

Adsız dedi ki...

TABLOYU TIKLIOMM BISI OLMUYOOO NAPSAKKINE BOS BARDAKLA OMURCEGIMI YAKALIYCAZ ACABAA ZUZU

Adsız dedi ki...

ALDIM BOCUKUUUUUUUUUUU HEYOOO BARDAKTAA YANA KOY OBUR TARAFTAN TIKLAA CUP ICEREDE ZUZU

Sis dedi ki...

bardağı sağ tarafa koyun uzaklaşın sola yaklaşıp örümceğe tıklayın sonra gidip sağdan kavanozla alın tıklayıp içinden çıkarın

bahariko dedi ki...

masanın üsütnde çviv var bize kerpeten lasım
yatağın yanında dda bi tablo var

bahariko dedi ki...

ya masanın üstüne nasıl çıktınız ben makara falan görmüyom

Adsız dedi ki...

MASAYII GOREMIOM BEN YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NIE CIVI VAR TEK ZUZU

Sis dedi ki...

örümceği çiviye tıklayın masaya çıkmak için.iplik makarası masanın sol ayağının solunda

Sis dedi ki...

çekmecelerin solondaki çiviye de örümcekle tıklayıp üstüne tırmanın toplu iğnelik ve onun içinden de dikiş iğnesi alın

Adsız dedi ki...

toplu iğneleri kumaşa koydum kalıp onlar şimdi kesmek için makas lazım.bişiler dikcez galiba

Sis dedi ki...

toplu iğneler masanın üstündeki sarı şeylere saplayın.sanırım dikiş dikiyoruz

bahariko dedi ki...

böcük kavanozdan çıkıo ve masadaki çviye tıkladım
ağ ördü sanırım masanın üstüne çıkcam ZUZU duydunmu sesimi

Sis dedi ki...

hanımlar yorumlarımda açık yazıyor neyi nerde aldığım.mesela dikiş iğnesini.

Adsız dedi ki...

BAHAR CUM OKUDUM TSKK TOPLU OGENSINE ITEM YAPINCA IGNE ALDIM AMA IPE GECMIYOO ILGINNNHEHHEHE

Adsız dedi ki...

kitabın sayfalarını çevirince BRB (Blue Red Blue) harfleri çıkıyor. Yatağın altındaki kutuda mavi kırmızı mavi seçince bir item verdi.

Adsız dedi ki...

YATAGIN ALTINA GIRINCA BAS UZU AYAKLARI ZUMLANIO AMA BISIEY EDEMIOMM OMUCEKTE ISTEMIYOO ORAYII YATAKTA EL VAR ODANA CIKIMIOM

Sis dedi ki...

resimde 603 var. o rakamları kenar sayısı olarak düşünüp kutuya kırmızı mor yeşil girersek makas alıyoruz

bahariko dedi ki...

zuzu ordan makara aldık ya şekerimondan görüyon sen orayı

Sis dedi ki...

makasla masadakileri kesip iğne ve iplikle tıklayınca ayakkabılarımız oluyor ve the end ile kapıdan çıkıyoruz.
perfect endi bulan yazsın

Adsız dedi ki...

yatağın altından şapka aldım perfect end yazdı

Adsız dedi ki...

dikiş olayından sonra yatağın altından şapkayı aldım ve kapıdan çıkınca yazdı perfect end

bahariko dedi ki...

kıs vapiti bende perceft end yok dedim nie bei yalancı çıkarıon sen :))))))))

Sis dedi ki...

saolunuz yorumlara.

nic hoş geldin epeydir yoktun oyunlarda.kaybolma tekrar:))

Adsız dedi ki...

BENDE PATILERII ELLEMIOMM BI SON VARMIS DIE WAPITI CUM SAPKAYI BULDUMM KAPII ACIK CIK TIMM NE YAPIM COK GASPETTI ORASII TSK HERKESEEEEEEEE ZUZU

bahariko dedi ki...

vapiti sayesinde bende perfect çıktım saolun hepiniz arkadaşlar

Adsız dedi ki...

oyun için teşekkürler. hepinizi mucukluorum...

Adsız dedi ki...

bir cumartesi daa sizlerle birlikte olmanın mutluluğunu yaşarkene oyunda emeği geçen herkeşlere teşekkür ederim:)

ege dedi ki...

ben de teşekkür ederim.ipliği iğneye geçirmeye epey uğraştım.gerek yokmuş:)

Nağme dedi ki...

valla bende ege denizz uğraştım,yorumları okumadan ama gerek yokmuş haklısın:))