Escape the Den

08 Ağustos, 2008

Sanırım yeni...

66 yorum:

Sis dedi ki...

günaydın herkese.
beyaz gardroptan aldığım kitabı raftaki boşluğa koydum arkasında gizli bölme açıldı tornavida lazım.
masanın altındaki kancayı aldım.

ays dedi ki...

gunaydın sis, sessız sedasız buraya mı geldın sen :))

esrasel dedi ki...

kitabı koyduğumuz dolabın solunda saç kurutma makinası var

esrasel dedi ki...

onunlada dolabın yanında duvardaki beyaz şeye sürükleyince 3 tane güneş şekli çıkıyo ve kayboluyo

Sis dedi ki...

rafın arkasındaki paneli açınca tornavidayla bir geri sayım başlıyor.siz ahanda öldük galiba derken ölmüyorsunuz bölme açılıyor titreyen renkli bir top alıyoruz.eğer bu top da patlamazsa ölmeyiz demektir

deniz dedi ki...

günaydınlar, kolay gelsin, bende takipteyim ;) yetişmeye çalışayım size.

esrasel dedi ki...

pc ye yaklaşınca solda tornavida var. dolabın arkasındaki yeri açtım. geri sayma başladı. bitince renkli top aldım.

ays dedi ki...

sanırım duvardakı august yazılı yer soyle;

(10-5)*2/2 = 5
(divide one half, yarım gıbı algıladım)

16 kere 4 artı 20 = 84

(1000-100)kökü = 30

inselel dedi ki...

dolaptan bir kitap ve bilgisayarın altından bir baston alıypruz kitabı kütüpaneye yerleştiriyoruz..

esrasel dedi ki...

sis, o geri sayım başladığında telefon çaldı. ve hoparlör açık ahaa dedim şimdi booom diye bi ses gelirse rezil olduk :)) millet diycek çalışıyo mu oyun mu oynuyo :))

Sis dedi ki...

rafın yanındaki prizden de tornavidayla yeşil bir anahtar aldım

deniz dedi ki...

dolabın yanındaki elektrik prizini söküyoruz yeşil anahtar çıktı ve sayılar var...

esrasel dedi ki...

tornavidayla prizide açtım. duvardaki yazı*123 var. ve anahtar aldım

Sis dedi ki...

heheh esra iş arası oyun yaparmısın böyle olur.yoksam oyun arası iş mi.
hanımlar ben sadece item bulsam siz şifre çözseniz.çok uykuluyum bu sabah kafam basmaz.
bu arada anahtarı da uyduramadım bir yere

ays dedi ki...

anahtar da "patlayıcı etkısı olmadıgını umarım" yazıyor :S

Sis dedi ki...

masanın solunda duvarda august yazan şey takvim sanırım onun sol üstünü kıvırınca da mavi anahtar aldık

Sis dedi ki...

ays bunca rakam olur da şifre olmaz mı yaw kesin vardır

ays dedi ki...

masanın sol ucunda, gri bir anahtar yerı var sankı ama sadece el cıkıyor yaklasamıyorsunuz.

ays dedi ki...

zaten orada anahtar deliği oldugu yazıyor mouse ıle basınca

Sis dedi ki...

masanın köşesinde anahtar deliği bende 2 anahtar ve ikisi de uymuyor.ne bu .ben hala uyuyorum ve kabus mu görüyorum:(

ays dedi ki...

bence o anahtarlarla beyaz dolabın ıcındekı yere bısey yapıcaz ama ne :D

inselel dedi ki...

ikisi yanık ortadaki cekmece sönük olacak ve mavi anahtarı anahtarlık yere sürüklicez

inselel dedi ki...

9635 de acılan kutuya yazıp kırmızı kapsülü alıp dolaptaki yerine takıyoruz

Sis dedi ki...

ahh saol inselel.şifre yeri açılıyor bilgisayardaki işlem sonucu 9625 girip pembe kapsül alıyoruz.dolaptaki yer için herhalde o zaman bir kapsül daha gerek

Sis dedi ki...

yeşil kapsülü de rafların üst ortasından o kancayla aldım

ays dedi ki...

sıfre benden cözüm inselelden gıbı oldu ama bı de anlatabılse :D

inselel anahtarı yerlestıremedım
ama cekmece kulplarından bırını duvardakı beyaz seydekı gıbı bır yanık bır sonuk bır yanık yaptım.
devamını anlatır mısın lutfen?

ays dedi ki...

sıfre benden cözüm inselelden gıbı oldu ama bı de anlatabılse :D

inselel anahtarı yerlestıremedım
ama cekmece kulplarından bırını duvardakı beyaz seydekı gıbı bır yanık bır sonuk bır yanık yaptım.
devamını anlatır mısın lutfen?

Sis dedi ki...

kapsülleri yerine koyup kırmızı kolu çekince ayakkabı rafı olan yerde gizli bölme belirdi yeşil anahtarla açıldı içerdeki yere o kıpraşan top kondu

ays dedi ki...

ya nerede sıfre yerı bana da dıyın :(
ayrıca ben mavı anahtarı kullanmadım sanırım.

ays dedi ki...

ayhhh titretemiyom da burayı
BAGIRSAAAAAAAAAAM SİS KESİN DUYAAAAR BENİİİİİİİİİ

ays dedi ki...

YAPTIM ONCE
RENKLERLE OYNUYORUZ
1 YANIK, 1 SONUK, 1 YANIK
SONRA ANAHTAR İŞLİYOR :S

deniz dedi ki...

Ays çekmece düğmeleri varya kırmızı beyaz kırmızı yap canım sonra mavi anahtarı üstteki anahtar deliğine sürükle bir bölüm açılacak

esrasel dedi ki...

ays, çekmeceler 1 ve 3 kırmızı olsun ortadaki sönük. mavi anahtarı deliğe götür. şifre yeri çıkıyo masada oraya 9625 yaz

Sis dedi ki...

gizli bölmedeki yere 5 dijitlik şifre lazım hadi bulun da çıkalım odadan

esrasel dedi ki...

son şifre yeri içinde ays ın işleme göre 5+84+30*123 olması lazım ama yanlış diyo şifre için :S

Sis dedi ki...

ays kapsülleri gardroptaki yere koy.kolu çek.siyah ayakkabılık gizli panel olacak ordan yeşil anahtarla gir kıpraşan topu koy

esrasel dedi ki...

kitaplı raftan yeşil kapsülü al önce ays ondan sonra çıkıyo kırmızı kol

Sis dedi ki...

yeşil kapsül kitap rafında orta üst kısımda kancayla alınıyor

ays dedi ki...

ESRA
5+84+30*123 olması lazım DEMISSIN
NEYE GORE BOYLE OLMASI GEREKIYORMUS SEKER

inselel dedi ki...

ve cıktım.......
baska bir oyunda tekrar bulusmak dilegiyle esen kalın..

esrasel dedi ki...

ays senin işlem sonuçları 5,84,30 aralarda toplama var kağıtta. prizdende kağıt*123 çıktı buna göre

ays dedi ki...

COK KEYIFLIYDI, COK TESEKKUKLER :))
SIRKETTE OYUN OYNAMAYA DA BASLADIM SONUNDA :((
BIRI GUNDUZ SITEYE GIRISIMI ENGELLEYEBILIR MI LUTFEN :D

Adsız dedi ki...

tüm denilenleri yazıp çıktım..saolun ama son şifrenin mantığını anlamadım..

ays dedi ki...

INSELEL, ODADAN CIKTIN DA BURADAN DA MI CIKTIN :D
SIFREYI NERE GORE GIRDIN MERAK ETTIM DUVARDAKI SEYIN SONUCUNU MU FARKLI BULDUN

Sis dedi ki...

(10-5)*2 bölü 1/2=20 ediyor ordan çıktı.
teşekkürler yorumlara

deniz dedi ki...

Süpersiniz yine ellerinize sağlık ve teşekkürler...

Sis dedi ki...

20+84+30
bunu da prizdeki gibi 123 ile çarpıyoruz.
ahahahah şifreye basıyormuş kafam

ays dedi ki...

SİS COK GUZEL ANLATTIN :DD
BU ISLEMIN SONUCU 16482 YANI :PPP

esrasel dedi ki...

şimcik olduu ama suçlu aysss :)) ben anlamam yanlış çevirmiş yazıyı doğru çevirseydi anlardık :P :))

ays dedi ki...

ANLADIM SIMDI TESEKKURLER
(5+24+30)*123 BULMUSTUM SIFREYI
OYSA ORADAKI 5 HATALI İMİŞ

ays dedi ki...

HHAAHHAA ESRA
HAKLISIN BEN HATALIYIM
O KADAR CEVIRI YAPTIK TESEKKUR EDECEGINE
TÜÜ SANA :PPP