Exaggerated Room

07 Ağustos, 2008


osironosiro'dan yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

31 yorum:

Adsız dedi ki...

ilk ekrandan alınan zımbırtıyla eldiveni aldım..

ays dedi ki...

eldıcen ıle kırmızı vazoyu kırıyoruz ve arkasındakı merdıvenı alıyoruz.

gldn06 dedi ki...

aman yaaaa hoşlandığım çocuk msn geldi oynayamıcam neyse sonra devam ederim:(

ays dedi ki...

kırılan mavı vazonun ıcınden cıkan sıyah yuvarlagı alınca sopa oluyor. onunla da duvardakı bolmede olan yesıl vazoyu kırıyos.
yanlıs bıseyler yapıyorum gıbı gelıyor ama gorcess...

Adsız dedi ki...

onlada çerçevedeki yeri kırıp anahtar aldık.

esrasel dedi ki...

bittiii :))
sopaylada yeşil vazoyu alıp anahtarı alıyoruz kapıdan çıkıyoruz.
kesin başka son vardır bunda da :))

ays dedi ki...

ve yerde anahtar var, kapıdan cıktım ama sanırım farklı bır son vardı!

Sis dedi ki...

sopayla da duvardaki kare delikteki yeşil şeye tıkladık

**esra** dedi ki...

:) Çığlık lı tablonun yanında ki yerde yine bir vazo kırıp anahtar alıyoruz

**esra** dedi ki...

:D enee bende daa bişiler olcak deyi yazıyorum bitti bu hemen :)

Sis dedi ki...

slm demiratlas.

yaw sömürdünüz oyunu bee bi durun:)))

ays dedi ki...

ben bı daha gırdım odaya
vazoları kırmak ıyı geldı :D

**esra** dedi ki...

Bi de şu itemleri alınca kırk saat müzüük olmaasa :)

Sis dedi ki...

yaw kapı dışında anahtarla dokunacak tek yer bulsam çıkmaycam ama yok kardeşim. bu da bu kadar demekki.

Nağme dedi ki...

amma ağır oyunmuş ya güya kısa ama kastı beni itemi alıyon 2 saat bekliyo oyun sayfasına geçmek için,sevmedim