Escape the Museum Van Gogh Room

07 Ağustos, 2008


Yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

77 yorum:

Adsız dedi ki...

uzun aramalar sonucu bant gibi bişey buldum...
boş olan bir duvardan...

Adsız dedi ki...

nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum ama birde vidaları sökülmek üzere bekleyen bir yer...

Adsız dedi ki...

ayçiçekleri olan tablonun sağındaki metal yerde bir kağıt var ama ulaşılamıyor...

Adsız dedi ki...

aynı kağıttan birde'young peasant' adlı tablonun orda var..

Adsız dedi ki...

üzeri mavili olan dolapların diyim olduğu ekranda,sağdaki mavi yerde gözlük ve şapka
ortadakinde third wire=profit
soldakinde de kuzu kuzu almamı bekleyen tornavida ve anahtar var:(((

calculus dedi ki...

Gülmeyin ama bakış açımı kaybettim.
Kontroller çok zor.

Adsız dedi ki...

puufff..hemen sağındaki üçlü yerde ise kırmızı bi bez parçası var.aramızda cam ve kumaş parçası varmış..

Adsız dedi ki...

hiç bişey yapamadan sadece şu var bu var yazıom:((
bide gri kapı gibi şeyin solunda kilitli bi yer var..

Adsız dedi ki...

vidalı yerlerden biri sarı metalle açılıyo içinde kablolar var

Adsız dedi ki...

Le moulin.... yazan tablonun sağ altından bişey aldım nihayet...

Adsız dedi ki...

evet orası açıldı.elimdeki keski gibi bişey ama kesmeye korkuyorum:)

Adsız dedi ki...

2 item alındı.ancak heçç bi işe yaramıo..

Sis dedi ki...

vidalı yer nerde acaba yaw.bir de o keski mi tahta parçası mı nedir bi işe yaradımı?

Adsız dedi ki...

vidalı yerler ortadaki dolapların yan taraflarında. tahta parçasıyla çöpün içindeki kağıdı aldım ama açıpta okuyamadım

calculus dedi ki...

ya biz hırsız mıyız?
Keselim alarmı rastgele kurtarsınlar bizi?

Sis dedi ki...

ataçı u haline getirip kablolara tıklayınca şöyle dedi
You cross the wires and hear a *click* nearby.

Sis dedi ki...

çok güzel.kablolara fazla elleşip o ses geldi yazısından sonra ölünüyor game over.

deniz dedi ki...

Kağıt nasıl açılıyor? Tek tıklamak yetmiyor snaırım?

calculus dedi ki...

Hayır sen yazdın ben okudum gene şeytan dürttü kabloları kurcaladım ben de öldüm.

Sis dedi ki...

kabloda kullanılacak da hangi şekliyle.2ci tıktan sonraki dar uzun u olmadı 4cü tıktan sonraki geniş de olmadı orta uzunluktaki de

alperizma dedi ki...

yaw ben başlayamadım oyuna...

ekran kendi kendine deişip duruo...

Sis dedi ki...

derya itemlara tıklamak için bir yere yaklaşmamış olman gerek.yani back yazısı olmayacak sağ üsttte iki tıkla aç kağıdı önce sağ alt sonra sağ üst iç

calculus dedi ki...

Ay atacı bu sefer de çubuğun ekranına koydum orada kaldı geri alamıyorum.
Delircem yav.

devin dedi ki...

hemide bensiz olmuyo anam böle bekleyin asçık alla alla yaa :))))

Sis dedi ki...

alperizma.neden başlayamadın.linki denedim link sağlam.oyun açılıyor.start deyip başlayacaksın.ben mi anlamadım?

calculus dedi ki...

Tamamdır.
Power ı kısa devre etmek için atacı en dar u şekline getireceğiz ve ortadaki iki kaplaya tutacağız.
Click sesi geldi ama ölmedim.
Bu arada devin gel bak daha fazla ilerlemedik.

calculus dedi ki...

Elektriği kesince de tornavidam ve anahtarı alabildim. Koşun yetişiin.

calculus dedi ki...

Allahım anahtarla kilidi açamadım, tornavida ile vidaları açamadım.
Hayalkırıklıkları ile dolu bir oyun. Tornavida ile kilitli panelin menteşelerini çıkardım ama.

calculus dedi ki...

İçinden gene kablolar çıktı ama bende sinir minir kalmadı.

**esra** dedi ki...

Aaa başım döndüü yafff :S bi gittiğim ekrana bi daha on dakika sonra anca gidebiliyorum

deniz dedi ki...

O iki camlı bölmeyi de yatay olarak karşıdan görürken kahverengi kısmı tıkladım açılmadı diyor. Orayı da açmak gerekir sanırım

devin dedi ki...

değil patron o camlı bölmenin altında vidalı yeri açtı ama bi sürü kablo napcam bunları ya

devin dedi ki...

ya patroncum görmedim özür ben çok geriyim yorum yazmadan bi ilerlim bakalım

**esra** dedi ki...

eee arkadaşlar kapının orada ki kutuyu ataç'ın dar u hali ile menteşe yerinden açabilioruz ama kablolara dokunmuyoruz yoksa benim gibin ölüyoruz :)

Sis dedi ki...

neden olmuyor ya bir türlü en dar u haliyle ortadaki iki kabloya tıklayınca.

**esra** dedi ki...

Walla gıcık oldum tam beş kez ölüp tekrar başladım oyuna ama ilerleme yok yaff :S ataçı dar hale getiriyorum ikisinde oluyor anahtar ve tornavidayi alıyorum beşinde ölüyorum ooouffff

calculus dedi ki...

Sis herkeste farklı olabilir mi acaba?
Yandaki açıklamada power yazan kabloları bul, onlara göre ataçı ayarla ve o ikisine dokun.

Sis dedi ki...

bana başka siteden yorum okutturan sevgili oyun arkadaşlarım:allah tepenizden baksın.
atacı önce power yazan kırmızı mavi düğmelere tıklayın altta careful yazacak sonra kırmızı mavi kablolara tıklayın ölmeyeceksiniz

devin dedi ki...

buldummmm önce powerde kırmızı ve maviye sonra kabloda kırmızı mavi ve tornavida alınıyo

devin dedi ki...

sissss canımmm oh bee yetiştin ha sevindim hadi kurtar bizi şekercim

devin dedi ki...

ya ben zaten yavaşım yorum yazmasam olurmu zaten süpersiniz ben yazana kadar siz beni geçiyonuz

**esra** dedi ki...

o ilk kabloların orda alarm için siyah yeşil kabloya uygun şekilde geniş u yaptım yine öldüm :(

calculus dedi ki...

Sis şükret bir tur at öyle dene demedik, az turlamadım ben oyunlarda:))))))

**esra** dedi ki...

"atacı önce power yazan kırmızı mavi düğmelere tıklayın altta careful yazacak sonra kırmızı mavi kablolara tıklayın ölmeyeceksiniz" yafff öldüm işteee :S :S sis :(...

Sis dedi ki...

tornavidayla kapıdaki kilit mekanizmasının menteşelerini açın.sonra ince u halinde ki ataçla menteşe yerlerine tıklayıp kabloları ortaya çıkarın.back yapıp atacı bir daha tıklayıp orta kalınlıkta u haline getirin zoom yapıp yeşil ve maviyi bağlayın ataçla.back yapın sonra kapıdan çıkın.
bitti

Sis dedi ki...

zencefilim ataş dar u iken önce düğmelere power yazan kırmızı mavi sonra aynı renk kablolara tıkla

devin dedi ki...

bitti ama sisism zati yazmış helal sana bitanem yaa kısss çok akıllısın muckssss

Sis dedi ki...

sana da helal devincim.ben power kısmını kopya çektim:))

deniz dedi ki...

Bir ben mi kaldım içerde :D ne güzel ne güzel bence kapıyı dıştan kilitleyin kaçın :D

açtım menteşeyi teşekkür ederim ayrıca :)

devin dedi ki...

ya kıslar chate giremiyom bi türlü ekranda görünüp kayboluyo sinir oluyom napcam onu da bilmiyom bilen varsa anlatın barim

Sis dedi ki...

devin internet explorer değil de mozilla kullan chat için.explorerla görülmüyor genelde

devin dedi ki...

kopyamı onu nası yapıyon kıss delircem valla ben ne diye bilgisayarın başına oturuyom bilmem bişiden çaktığım yok

devin dedi ki...

sisim bitanem sen annatıyon güzelde ben annamıyom o kötü işte ya diyom teknoloji sıfır hatta sıfırın altında

ays dedi ki...

devin, ben sana muhabbetten yazdım. sis'in dedıgı gıbı mozılla cozum olmazsa adobe flash yuklu degıldır pcde.
muhabbet sayfasından ıkısının lınkını de verırım sen yapamazsan.

devin dedi ki...

ayscım sağol sis yazar yazmaz oğluşumu devreye soktum bişiler yaptı inşallah olmuştur çok teşekkür ederim kıslar sizi sevi
yommmmmmmm kocaman öpüldünüzzz muckssssssssss

Adsız dedi ki...

bitirmişinizz...saolun.sizden yardım alarak yaptım:))