Sauna Escape

04 Ağustos, 2008



Yeni oyun.



Oynamak için tıklayınız

47 yorum:

ays dedi ki...

patron yukleyıp gıtmıs, seslenmıs seslenmıs duyuramamıs :))

bahariko dedi ki...

kaşık kova şampuan buldum
musluğun vanasında taktım ama pişmek üzereyim
napacam ben ya

ays dedi ki...

oda sıcaklıgı artıyor :S

ılk ekranda kazanı kaldırınca altından pembe sunger
sıselerın altından bısey
aynı yerde kapı onunde tahta altından yesıl sıse
o yesıl sıseyı kovanın ıcıne sokunca bır kovam oldu

öykü dedi ki...

kazanın altından tuğla kazanın içinden de saplı bişey(adı aklıma gelmedi)şişelerin altından çeşmenin başı,kapının altındaki tahtanın altında şampuan alıyoruz ve o kaba döküyoruz ve şampuan döktüğümüz kabı çeşme başlığını takıp suyla dolduruyoruzve alıyoruz oyun süreli bende bişey yapamadım zaten

Sis dedi ki...

cıks ben oynamam.len biz bağrınıyos chatte yeni oyun yükleyince:(

ays dedi ki...

haha patron da bagırmıs SEESSS dıye
ben LAAA dedım ama cok gectı :D

oyku'nun dedıgı gıbı kulbu taktım kovayı doldurdum bu kadar :(
o pembe sabunu yerınden kıpırdatabılen var mı?

bahariko dedi ki...

saunanın taşlarına su döküp soğutmamız lasım ama olmuyooooooooooooooo

ays dedi ki...

o kovaya yesıl seyı doktum tekrar baslayınca
sımdı pembeyı aldım ama bırakamıryoum :((

öykü dedi ki...

o pembe şey herneyse ben tuğla dedim :) ama sanırım sünger onunla kapının önündeki yeri siliyoruz bir çarpı işareti çıktı

ays dedi ki...

musluk bası
kova
sabun
kaşık
sauna kokusu gıbı bısey aldım
fazla ıtem alan var mı?

musluk basını takp suyu actım, kovayı doldurdum ve ıcıne o kokudan doktum. bu kadar

öykü dedi ki...

ve orayıda kepçe ile tıklayıncada yeri kazıyıp bir eldiven aldım

ays dedi ki...

oyku cok denedım ama sılemıyorum kapının onunu, once kopurttugumuz suyu dokmeyı bıle denedım :D

bahariko dedi ki...

kapının önünde nereyi silcez ben siliom siliom bişey olmuo

öykü dedi ki...

fayansları sayarsak sağ baştan 2.sıranın 2.si desem silinecek yer

ays dedi ki...

yaptım
sagda ıkıncı sıra ve ekrana yakın yerden 2.sıra yine

dilek dedi ki...

eldivenle anahtarı birleştirip kovayı aldığımız suya atıp anahtarı soğutuyoruz...ve kapı açılıyor...

bahariko dedi ki...

herkese teşekkürler ve iyi geceler benim danam azdı ben onu uyutp gelirim fıstıklar

skarabe dedi ki...

köpüklüösuyu hiç kullanmadım ben madem kullanmayacaktık niye yaptıkki onu :D

ege dedi ki...

teşekkürler yorumlarınız için.
anahtar sıcak su kazanının üzerindeki kömürlerin(?)arasında.
köpüklü su hazırlanmayınca sünger işe yaramıyor.yani süngeri de köpüklü suyla ıslatmış olduk silebilmek için...

Nağme dedi ki...

hahahaha sonu çokk iyiydi ya:)))
Adam amma bunalmış çıkar çıkmaz havuza öyle bi atladı ki cosss oldu resmen:))

ha_merve_ma dedi ki...

oyun çok kolay hatta fazla kolay ama mantıklı çizimleride güzeldi :)
çözen arkadaşlara teşekkürler

Ömer Fadıl USTA dedi ki...

Merhabalar
Bir özeti burada dursun diye adım adım anlatıyorum.

1- Oyun başlar başlamaz tam karşınızdaki
içi SOĞUK su dolu kazana tıklayın.
2- Altındaki Pembemsi SÜNGERi Alın.
3- Bu sefer Havalanmış olan Kazanımızın su görünen kısmına tıklayın ve içindeki KOVAyı alın.
3- Sağ Tarafa Dönün.
4- 4 Tane Kola Şişesi Gibi Görünen Şişeleri kaldırın ve altlarındaki VANA kafasını alın.
5- Yerdeki tahtaya tıklayın ve altındaki Yeşil ŞAMPUAN'ı alın.
6- Tekrar Sağ Tarafa Dönün.
7- KAŞIK benzeri nesneyi Alın.
8- Tekrar Sağ'a dönün ve ilk ekrandayız.
9- Şimdi önce Şampuanı sürükleyip ELİMİZDEKİ eşyalar listesinde bulunan KOVAya bırakın. Şampuan'ı bu kovaya boşalttığını göreceksiniz.
10- ELİMİZDEKİ VANA kafasını SICAK su bulunan sahuna haznesinin yanındaki kafası bulunmayan musluğa sürükleyin.
11- Artık kafası olan musluğu açın. ( Vanasına tıklamanız gerekiyor )
12- Elimizdeki ŞAMPUAN boşalttığımız KOVAyı bu akan suya sürükleyin.
13- Gerek yok ama israftır boşuna açık kalmasın musluğu geri kapatın :D
14- Sağ tarafa dönün.
15- Yerdeki TAHTAYI kaldırın (hani eskiden şampuan aldığımız tahtayı )
16- ELİMİZDEKİ SÜNGERe Tıklayın (sürüklemeyi kabul etmiyor ) şimdi o süngeri yerdeki fayanslara uygulayacağız fakat sağ taraftan sola doğru İKİNCİ aşağıdan yukarı İKİNCİ fayansa. ( Hani şu oyunun müziğini açan simgenin hemen çaprazında kalan fayans )
17- Süngeri fayansa uygulayınca orda bir ÇARPI belirecektir.
18- ELİMİZDEKİ KAŞIK benzeri nesneyi bu ÇARPI ya sürükleyin. Bu oradaki fayansı kırıp açmamızı sağlayacaktır.
19- Orda çıkacak olan ELDİVENi alın.
20- Sol tarafa veya İki Kere Sağ tarafa dönerek ilk ekrana geçin.
21- ELİMİZDEKİ ELDİVENe Tıklayın. Şimdi eldiven ile Sahuna kazanındaki kömürlere 6-10 kere tıklayıp kömürlerin çoğunun havalanmasını sağlayın.
22-Kalkan kömürlerin altındaa Ortaya çıkacak SICAK ANAHTARI alın.
23- ELDİVENle ELİMİZDEKİ ANAHTARa tıklayın.
24- Tam karşımızdaki SOĞUK su KAZANINA SICAK ANAHTARI atın.
25- Sağ tarafa dönün
26- SOĞUK ANAHTARI kapıya uygulayın.
27- Geçmiş olsun.

umarım Yardımcı olabilmişimdir.
Her ne kadar suç-i lisan ettiysem affola.
Ömer