Bon Dance

10 Ağustos, 2008


Minoto'dan yeni oyun.



Oynamak için tıklayınız

18 yorum:

ege dedi ki...

selam,oynamıştım yüklenmeden önce yazsam mı,oynayan var mı?

Adsız dedi ki...

2. sayfada otun arkasından 1 kutu aldım.onunla benzin alıp arabaya koydum arabadanda surfboard aldım

Adsız dedi ki...

surfboardı tilkiye verip şapkasını aldım.şapkayıda güneşten terleyen çocuğa verdim oda bana nothing enters verdi

ege dedi ki...

2.ekran otun altında pembe benzin bidonu.onu ilk ekranda gez servisine tıklıyoruz dolduruyoruz.3.ekranda arabaya tıklayıp hareket ettiriyoruz.düşen sörfü alıp ilk ekrandaki kedi gibi şeye verip şapkayı alıyoruz.şapkayı terleyen çocuğa verip yukarıdan boru gibi nesneyi ondan alıyoruz.o nesneye su dolduruyoruz
3.ekrandan ve ne yaptığımızı unutuyoruz:)

ege dedi ki...

sen devam et istersen ben bitirmiş olarak yazacaktım zaten.

Adsız dedi ki...

nothing enterse 1 klere tıklayınca top gibi bişi verdi.elinde sopa olana topla vurunca düştü sopayı aldım son sayfadaki küçük mavi yaratığa verdim oda kafesi açtımaymundan baltayı aldım ilk sayfadaki ağacı kestim.ağaçtaki örümceği aldım.bu arada nothing enters diil ya amma akıllıyım :)) the device which adopts an eel yazıo her ne demekse...

Adsız dedi ki...

selam ege deniz.sen yaz istersen.ilk defa kimse yokken yazayım dedim genelde ben geldiğimde oyun çoktan bitmiş oluyorda :))

ege dedi ki...

bende de öyle oluyor:(
sen devam et ilk oynuyorsun çünkü.benimkinden daha geçerli bir durum:))

Adsız dedi ki...

teşekkürler..örümceği ağına koyunca ip verio maymun ipe tırmanıp düşünce ipi alıyoruz ve leyleğe veriyoruz.leylek (bu arada oyun bitti aklımda kalanları yazıyorum)kazak örüo.ırmağın ordaki küçük velede verioz giyinio bitiyor.eminim başka bitiş şeklide var ama bnde böyle bitti..oyun için teşekkürler

Adsız dedi ki...

evet başka bitişte var son sayfadaki mavi küçük yaratığa kazağı verincede bitiyor.yani her her halükarda biri kazak giyiniyor :))

ege dedi ki...

evet oyun için teşekkürler.bu son perfect end yanlış hatırlamıyorsam.

ege dedi ki...

selam öykü denk gelemiyoruz oyunlarda.gerçi canlı oynamak için uykucu olmamak lazım benim gibi:)

öykü dedi ki...

canım bende uykucular sınıfındaydım bugün ama tesadüf yakaladım

öykü dedi ki...

egedeniz canım ben genelde geç saatlerde sitede oluyorum.chatte beni görebilirsin ordan konuşuruz canım.

ege dedi ki...

hım,öykü el alışkanlığı ie den açıyorum genelde.sayfam yarım çıkıyor ben chati görmüyorum.mozilladan açınca da kendim sayfayı küçültüp gidip gelip yeniliyorum.oyun var mı die .müsait bi zamanımda gelirim.görüşmek üzere. çıkıyorum öykücüm.

Nağme dedi ki...

kimonoyu mavi yaratık giyerse aooni end,yuruncu yaratık giyerse perfect end oluyor

yaa bu seriye bayılıyorum ya:))