Ordinary Escape

13 Ağustos, 2008

Yeni...


Oynamak için tıklayınız

64 yorum:

alperizma dedi ki...

saate tıkladım arkası döndü enteresan şeyler oldu :))

esrasel dedi ki...

duvardaki saat şekil değişti ama ne oldu anlamadım :) tvnin altında en sağdaki dolaptan oyuncakları çekip pense aldım. ve dolapların sağından gri bez sanırım :S

esrasel dedi ki...

koltuğun sağ ayağından falçata. koltuğun yanındaki sehpanın ayakından siyah bişey

Adsız dedi ki...

sarı anahtar çekmeceyi açtı ama o gri şey alınmıyor.

esrasel dedi ki...

üstünde vazo olan dolabın sağ en alt gözünden yine siyah bişey ve bi oda daha var

alperizma dedi ki...

siyah bişey buldum koltuun yanındaki masanın altından...

bahariko dedi ki...

makyaj masasının altındaki dolaptan şişe aldım altında 795 yazıo bide far kutusun da mavi+pembe - yeşil var nedemekse

alperizma dedi ki...

koltuun altında da deişik bişey var... isim ulamadım :))

bahariko dedi ki...

penseyle aynanın önündeki kilidiaçtım aşağı indim merdivenden tek başıma korkarım bennn

esrasel dedi ki...

alp :)) sayfa yenile canem :))
diğer odadan sağ dolaptan parfüm şişesi gibi bişey. anaktarla tv nin altındaki dolabı açtım ama bişey yapamadım :S sadece bi oyuncak yer değişiyo

alperizma dedi ki...

bende varım bahar in... kutunun üstündekileri kaldır... o yeşil şeyle aç... içinde halat var...

Adsız dedi ki...

ne şapşalım yaaa...o kapıya en son tıklanacak die hiç bakmıyorum bile $$

bahariko dedi ki...

o merdivenli yerin sonunda şifreli kapı var ortada yeşil kapı var kazma kürek bişey yapılımo

esrasel dedi ki...

sarı vazo olan ekrandaki kapıdan gir su :)
aşağı inince kapıdan girip kablo aldım (kutuları çektim son kutuyu falçatayla kestim)

Adsız dedi ki...

fiş takıldı şifre ne?
bu arada alp süpersin vallak:)))

esrasel dedi ki...

alp in halat dediği şey bir adet kablo :) prize taktım pc açıldı ama şifre :S

bahariko dedi ki...

kırmızı anahtar buldum yeşil vazo olan doabın solunda ve sağından da pil

deniz dedi ki...

Halat değl o kabloo :) pc ye taktık şifre istiyor. şifre 344 o da dolabın altındaki mavi yaratıkların sayısı.

Adsız dedi ki...

tersi dediğim bahariko yanlış anlaşılmasın:)))

esrasel dedi ki...

sarı vazonun olduğu dolabın sol yanında kırmızı anaktar var

deniz dedi ki...

mavi+pembe-sarı yazıyordu
mavi o yaratıkklar pembe pc de çıktı şifreyi girince sarı da parfüm şişesinin altında
24 rakamı elde ettim ama ...

bahariko dedi ki...

pilleri saate taktım bi resim çıktı yeşil kapının orayı işaret edio gri bir bezle silmek lazım sanırım

Adsız dedi ki...

yav noolur sayfa yenileyerek yazın.azıcık aklım var oda karışıo.....

alperizma dedi ki...

344+475-24 = 795 dedi...

onu da bodruma yazdım ama olmadı...

esrasel dedi ki...

duvardan 520 çıktı.
520+475-795=200 kapının kilidi çözüldü ama kırmızı anaktar açmadı kapıyı

bahariko dedi ki...

su tersi derken acaba neyi kast ediyorsunnnnn merak ettim doğrusu :)))))))))9

esrasel dedi ki...

arkadaşlar yorumlar çok karıştı sayfa yenileme yapalım lütfen yorum yazmadan önce :)
yeryam pillerin biri sarı vazonun olduğu dolabın sağ en alt gözünde. diğeri koltuğun yanındaki sehpanın ayağında
alp gri bezde tv nin olduğu dolabın sağ yanında (ilk ekranda)

alperizma dedi ki...

yaw şifreyi de bulduk ama kilidi nasl açcaz... maymuncuu olan var mı... :))

bahariko dedi ki...

PİLLERİN BİRİ YEŞİL VAZO OLAN DOLABIN SAĞ TARAFINDA SANA GÖRE SAĞ DİĞER PİLDE MASANIN AYAĞINDA LAPTOP OLAN MASANIN TAMA AYAK UCUNDA

alperizma dedi ki...

mavi anahtarı buldum... o vazolu yerin orda alttaki yeşil gözlerin sol tarfında... bi gözün içinde...

Adsız dedi ki...

nereye tıkladımsa oyunum kapandı:(((( intakar edip hemen geliom:((

esrasel dedi ki...

sarı vazonun olduğu gözlü dolabın üst en sağ gözünün üst kısmında mavi anaktar var. onunla makyaj masasının yanındaki en üst çekmeceyi açıyoruz. sol üst köşeye tıklayınca mavi kutu aldım. kırmızı anaktarla açıp kapıya 200 şifre girip çıktım THE END dedi ama. bi son daha olmalı. bi item yeri boş kaldı :(

bahariko dedi ki...

BEN MERAK ETMİYOM BAŞKA SON BU SON BANA YETER HERKESE TEŞEKÜRLER

alperizma dedi ki...

pembe şifreyi bilgisayara yazıca verdi... bilgisayara 344 yazdık o da bize şifre verdi...

alperizma dedi ki...

o da tv nin altındaki yaratıkların saysı... ilk dolapta 3 tane dierlerinde 4er tane var...

alperizma dedi ki...

önemli deel gülden abla... abla deilsen de kusra bakma... bana herkes abla da :)))