Yoshimune

10 Ağustos, 2008


Japon'lardan yeni bir oyun.



Oynamak için tıklayınız

94 yorum:

Adsız dedi ki...

çalıların arasından kırmızı birşey...(ya şeker ya anahtar bu)
ve mavi bir bidon..arkasında 7 yazıyor..

Adsız dedi ki...

balonların olduğu ekrandan bir çekiç..
çekiçle kırmızı şeye dokununca ucu siyah oldu.

öykü dedi ki...

aslında benim oynayasım varda çıkan sayfada nerden açılacak onu arıyorum :)

Adsız dedi ki...

evlerin orada bir yere basınca gece moduna geçilio..

Adsız dedi ki...

hoşgeldin öykücüm..
bardakların olduğu rafta tepeden 2 tane çubuk aldım.

Adsız dedi ki...

çubuklarımı balonlu yerdeki varil yaklaştı ve aldı:(

Adsız dedi ki...

işte o öykücüm.ucu siyah oldu sadece...
pembe fenerlerden birini aldım.es sağdaki sanırım.ve çubukların alındığı yerde bana caponca bi yazı verdi..

öykü dedi ki...

kedi sanırım onun oldyuğu yerden otların arasından kırmızı bişey aldım

Adsız dedi ki...

işte ben onu demiştim başta...başka bi tane dahamı varki kırmızı şey?

öykü dedi ki...

tamam su ben geriden geliyorum oyüzden canım oldu şimdi

Adsız dedi ki...

bu kırmızı zımbırtı seçiliyken kılıçlardan üsttekine tıklayınca kırmızı şey pasif hale geliyor ama bişey olmuyor..

öykü dedi ki...

işte pasif oldu dedin ya vidasına tıkla kırmızı şeyle ozaman aldım

öykü dedi ki...

kılıçla tıkladığımdan mıdır yoksa daha öncede oluyormuydu bilmem duvardaki resimin sağ köşesi kalkıyor ve 3 var ordada

Adsız dedi ki...

yerdeki çarpılı yere gireceğiz bu sayıları..7 ve 3 tamam.bir sayı daha lazım.

Adsız dedi ki...

fenere yapamadım ama orada davul gibi şeyler varya yanlarında hep yazılar çıkıyor.kesin bişey var ama...

bozo dedi ki...

selam bende geldim ama ben kılıcı alamadım. çünki alttaki kılıca tıkladım onun vidasını aldım kılıç duruyo.

bozo dedi ki...

itemde vida yok sadece ikinci kılıçtaki vida kırmızı şeyle tıklayınca yok oldu. kılıç duruyo.

Adsız dedi ki...

itemlerin altındaki balık ve çiçek ne ola acep?

Adsız dedi ki...

bozo kılıca tekrar tıklayınca kılıcı alabiliosun

bozo dedi ki...

yeniden başlıycam mümkün değil kılıcı alamadım. o şifreleride her kombinasyonu denedim açılmadı yani atmasyon sayı deneyince olmuyo ille 3. rakamı görcez galiba

Adsız dedi ki...

a.s. öykü ya her yere tıkladık.barnam öldü geberdi tık tıkıtan bişi yok

bozo dedi ki...

şimdi aldım kılıcı kırmızıyla tekrar vidaya sona kılıca tıklayınca alınıyomuş düzgün sıralı yani vida kılıç tekrar vida kılıç.

Adsız dedi ki...

kopya çekek dedik bulamadıkki başka yerde :(

Adsız dedi ki...

şimdi kopiye göre sokaktaki en tepedeki kapının orada 6 sayısı varmış.ben baktım ama bulamadım.
ve:3x7x6:126 diyerek şifreli yeri açıyormuşuz...
hiç sevmiyorum kopi ama çok tıkandık.pardon....

melek dedi ki...

selam arkadaşlar bolonlu yerden çubuk aldım sonra onunlada küpün içinden mavi mum gibi birşey alındı

bozo dedi ki...

o kahverengi japonca yazı heralde 6 demek istiyo kırmızı japoncada çarpmayı anlatıyo mu acaba? yada tam tersi

melek dedi ki...

ani çubukları balonlu yere dıklamıştıkya ordan kafesin önünde

melek dedi ki...

krem kahve rengi çubukların sol altta tıklarken alındı

bozo dedi ki...

arkadaşlar bi karar verelim bunlar balo değil sanırsam fener. Bi saat balonlu yer aramama sebep olan arkadaşlara teşekkürü borç bilirim.

Adsız dedi ki...

bozocum efet capon feneri bunlar :).nan mumda ok ama çakmak kibrit yok.bide kasadan aldığımız o çok değerli şey ne olaki

öykü dedi ki...

bu fenere mumu koyup karanlık yere gidicez ama mumu nasıl yakcaz merak ettim

Adsız dedi ki...

ya bi kibrit buldumda o sarı davul gibi şeylerin ordan ama tam yerini hatırlayamıyorum özür...

bozo dedi ki...

reca edrim senden öncede balon denmişti melek. bide acaba şu çubuk alırken ne seçiliydi ben alamadım hala

Adsız dedi ki...

tam ortadaki bidon-davul un sağındaki beyaz yere tıklayın.orda.

Adsız dedi ki...

suuuuuuuuuuuuuu.nan tam koordinatlar olsaydı keşke :((

Adsız dedi ki...

mumu yaktım onunlada itemlerdeki mavi kağıdı yaktım.

melek dedi ki...

fenerlerin orda altta üç tane sarı kutuların sağdan ikincinin arasında kibrit

öykü dedi ki...

ee ben ne oldu anlamadım ya karanlık yerde bi adam belirdi 2 şık vardı 2 yi seçtim gökyüzü manzarası var ama bitmedi sanırım ben kağıdı bile yakmadım ya

Adsız dedi ki...

anneciimmm....fenerle karanlık yere geçtim.biri çıktı.kılıçımla savaştım ve caddeye geri döndüm.

Adsız dedi ki...

e fenerle girdim karanlık yere mumu içine koyup bi acaip adammı rombotmu ne ona tıkladım elektrink aldım üstte olan yazıya tıkladım yukarı ok çıktı tıklayınca öldümmü ne

bozo dedi ki...

mumu almak için gereken çubuğun tam yeri; solaki kahverengi tahtanın tam L yaptığı köşe sağıbda krem rengi tahta var. ben çubuğu alırken şifreli yerden çıkan sarı şey seçiliydi. bilmiyorum bi etkisi varmı yok mu?

bozo dedi ki...

kibriti almak içinde mumun seçili olması gerekiyomuş.

Adsız dedi ki...

ben hiç bişeye tıklamadığım için oyun devam ediyor.henüz o sarı çakmak gibi şeyi kullanmadıkki..

Adsız dedi ki...

bir dahamı açıp oynasam ne..suu neler yaptın sen

Adsız dedi ki...

valla başka bişey yapamadım wapitim.adam orda duruyor.bende bir iki kılıç darbesi yapıyorum ama bişey olduğu yok...

öykü dedi ki...

yeniden oynadım bu sefer ilk seçenekle ormanlık bi yerde bitti

melek dedi ki...

arkadaşlar mumla mavi kağıdı nasıl yaktınız ben yakamadım

Adsız dedi ki...

bence bööle bitmemeli..sarı itemin dışında daha birkaç tanede item yeri boş..

bozo dedi ki...

mavi kağıdın yakılması ise anladığımız gibi alev alev yanmıyo sadece mum mavi kağıt seçiliyken kağıda tıklanıyo ve itemlerdeki yeri değişiyo mumun .sonrada feneri seçip mumu fenere tıklıyoruz. fener de artık mum var.

Adsız dedi ki...

neyse ben kaçarr.ii akşamlar muckkksss

not:arada gelirim yine ;-)

bozo dedi ki...

arkadaşlar ben bu oyunu bi türlü sizin gibi akıcı oynıyamadım. fener hazır ama şimdide karanlık yere giremiyorum. siz nası girdiniz ya?

Adsız dedi ki...

bozocum evler varya işte orda yeşilliğin içinde kahverengi yol var oraya tıkla

melek dedi ki...

evlerin orda kahverengi yol gibi yervar sonuna tıklayınca karanlık çıkıyor

öykü dedi ki...

karanlık yer bozo sokak varya kedili olan orda kehve rengi yol var onun ucuna tıkla gireceksin oraya

bozo dedi ki...

karanlık yer diye bahsedilen yerin tam tarifi; siyah üçgen çatılı mavi ev ile kahverengi yol yada devrilmiş ağaç gibi nesnenin tam arası. oraya tıklayınca gece manzarası olan bi yere geliyoruz. sola tıklayıncada yeniden aydınlanıyo solda bi teneke adam var.

Adsız dedi ki...

ya şu sarı şey neymiş? tılsımmış...bababaaa...
adamla savaşıp yukardaki seçeneğe tıklayıp sonrada tılsıma tıklayınca yukarı bir ok çıkıyor.ve son....

öykü dedi ki...

karanlık yerde ilk seçeneği seçip adama şifreli yerden bulduğumuz şeyi verince yıldız olup uçuyor ve bizede yukarı çıkış oku açılıyor ve bitti.....

Adsız dedi ki...

bu arada 6 rakamını boşa aramayın.çünki caponça yazılıymış...

melek dedi ki...

arkadaşlar birşey sorucam yardım eden olursa sevinirim dün ilk kes cetsayfasına kullanıcı ismimi yazdım ama nedense biri beni yasaklamış nedenini bilmiyorum bilmeden bir şeymi yaptım ben uzun zamandır bu sitede oyun oynuyorum hepinizi çok sevecen biri olarak tanıyorum böyle olduğuna çok üzüldüm hakkımda bilmek istediğiniz birşey varsa sorarsınız yazarım buraya yazdığım içinde özür dilerim ama derdimi anlatacak başka bir yer bulamadım

Sis dedi ki...

Melek,
seni yasaklayan benim.Senle bunun sebebini daha önce konuştuk.Doğruları söylememendi sebep.Ve yasaklı kalacaksın.sitede oyunlar herkese açıktır ama chat odasında seçiciyiz.iyi oyunlar

melek dedi ki...

nasıl yani benimlemi konuştunuz ama ben daha önce sizlerden hiç kimseyle ne konuştum nede yazıştım sadece bir kaç oyuna yorum yazdım beni birisiyle karıştırıyorsunuz galiba bana daha önce kimse bir soru bile sormadı olsun yinede canınız sağolsun sizler yinede seçici olun