Mayesc - Bangtal Office Escape

13 Ağustos, 2008

Aynı serinin yeni bir oyunu daha...

22 yorum:

gldn06 dedi ki...

bir çekiç alabildim onu da kaybettim..

ayrıca yıldız = 508 yazıyor..

calculus dedi ki...

Bilgisayarın yanından çekiç alınıyor. Önce bilgisayara tıklayın yakınlaşın.

calculus dedi ki...

Ampulle duvardaki siyahlığı aydınlattım bir formul çıktı. Bu arada makasla yeşil masa örtüsünü kaldırdım, üçgen=16 yazdı

Sis dedi ki...

pc altında sadece mavi kutuya yaklaşılıyor.çekiç daha ayrıntılı yazsanız

calculus dedi ki...

calculus dedi ki...

Bilgisayarın yanından çekiç alınıyor. Önce bilgisayara tıklayın yakınlaşın.
13 Ağustos 2008 Çarşamba 13:52
Bak yazmışım

ays dedi ki...

YESIL MASANIN OLDUGU YERDE TAVANA BAKTINIZ MI
BAKTIYSANIZ BISEY ANLADINIZ MI

calculus dedi ki...

Takvimin olduğu ekranda yukarıda bir yer de tıklanıyor ama bir sürü şey yazıyor anlamadım.

ays dedi ki...

cekic nerede kullanılıyor
sis buldun mu, yazayım mı?

ays dedi ki...

patron, bende 4 item var, 1'i kullanılmıs
fazla bısey var mı sende?

SMYRNA dedi ki...

siyah panoyu ampulle aydınlatınca bir formül çıkıyor.bu formüle göre yıldız 508 üçgen 16 yuvarlak 2 fakat kareyi bulamadım birde bilgisayarın altındaki mavi kutuya tam yaklaşırsanız oraya bir şey yazılıyor fakat bulamadım bir de çekiç ne işe yarıyor allah aşkına hiçbir yerde kullanılmıyor

Nağme dedi ki...

şifre 461 (tabiki kopya),çöp kutusuna yazıp çekiçle orayı kırın anahtar veriyor kapıdan çıkın.
ne kalitesiz bi oyundu yaa