Attic Escape

15 Ağustos, 2008

Yeni bir oda oyunu...



Oynamak için tıklayınız

40 yorum:

Adsız dedi ki...

ZLMMM KURAKLE SAKSIYI KAZDIM TAS ALDIM SAPKAYI SU AKAN YERE KODUM
YOP ALDIM SOPA ALDIM TAVANDA DELIK OLDU YAFF ANALMADIM ZUZU

Adsız dedi ki...

MASAYI TER DUSURDUM NEDEMEKSE CEVIRDIM BISEY ALDIM AMA NE BILMIOM KI O TASLA CAMI KIRDIM TAM BAKIM DIYODUM ADAM A SA DUSTUU OLDUMMM YAFFF ZUZU

Adsız dedi ki...

NAGMECUMM HG EVET TOPU DELIK YERE KOYDUM SOPAYLAA VURDUM TAVANDA DELIK ODU

Adsız dedi ki...

YETDE VIDALAR VAR ACMAK GEREK AMA ORNA VIDA YUK DAHA

Nağme dedi ki...

dediklerine ek olarak taşla çakmak gibi şeyi kırdım içindeki gaz yere aktı

Adsız dedi ki...

DELIK ACTIGIM YERE YANISIMA VAR TAVANDAN ALTINA CAKMAK KOYDUMMM YARDIMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

AMAN NAGMECIM PATLAMASIN HEHEH DIKKAT ETT TSK KIRDIM CAKMAGI

Nağme dedi ki...

ya bu su dolu şapkayı heryere dökmeye çalıştım olmuyo diğer oyuna bakemm biraz

Nağme dedi ki...

kırmızı kutunun şifresi CK4 zoomlayıp yaklaşılıyo içinden çıkan tornavida ilede yer açılıyo ve eldiven çıkıyo
yardım olsun diye yazdım ben kapattım oyunu bundan sonra

deniz dedi ki...

zoom olayını nasıllll, kırmızı kutuya mı zoom yapıyoruz...

deniz dedi ki...

sonrasını da ilerlediğim yere kadar ben yazayım.
Eldivenle kırık cam parçası alıyoruz. Masanın kırmış olduğumuz bacağı ile masanın altından çıkan beyaz şeyi birleştiriyoruz. sonra eldiveni sürükleyip sopa-beyaz yapışkan-cam üçlemesi oluyor.
Daha sonra golf topu ve sopası alınıyor. Golf topunu ortaya bir yere koyup sopyala tıklayınca güneş ışığı yansıyor odanın ortasına. Daha önceden büyük taşla çakmağı kırmıştık. Sanırım aynayı tutup patlama yapacağız...

ege dedi ki...

evet derya değin gibi yapıyoruz.you got burnt dedi.yandım galiba:)suyu kullanıcaz heralde burda.

ZUZU dedi ki...

o yapistirdikim seyi yansimaya tutum ordan alefff alleff oldu yangin yanii penik yok tabemm sapbayii aldim sutune doktum sondurdummm

deniz dedi ki...

Aynayı tutup yangın çıkarma kısmını ben yapamamıştım :) birkaç saniye bekletiyormuyuz yangın çıksın diye...

ZUZU dedi ki...

tahta parcassii ve masanin altindaki sey ce kirilan camm birlesti once tahtayla masanin altindaki sey sonra eldivebdeki camm yansimaa ettimmm yandiiii gerisini bilioss

Adsız dedi ki...

oyunu zaten çözmek zor..bide bu fıstıkların yazdıklarını anlamam için ayrı bi yorum gerekiyor:D:D:D

Sis dedi ki...

şapkayı su damlayan yere koydum.
masayı devirtip altından mücevher sanırım aldım.
kürekle saksıyı kazıyıp taş aldım.
golf topu ve sopasını aldım.
masanın sol arka bacağını kırp aldım.
taşla çakmağı kırıp yere gaz döktüm.
saksının biraz soluna golf topunu koyup sopayla vurdum yerdeki benzinin üstüne güneş vurdu.
kırmızı kutuya kilidine tıklayıp yaklaşıp orta şeride nağmenin dediği gibi ck4 yaptım açıldı tornavida çıktı.
tornavidayla yeri açıp sarı anahtar aldım.
anahtarla orta çekmeceden eldiven aldım.
taşla kırmızı alet kutusunun sol üstlerinde bir yere tıklayınca cam kırılıyor.
eldivenle cam parçası aldım.
mücevheri sopaya eldiveni sopaya sürükleyince birleştiler eldiven hariç.

şimdi mantıken o birleşen camlı sopayı yerde güneş vuran benzine tutup yakmamız lazım ama hangi noktasına bilinmez.kendi de durmuyor meret mouse ile tutmak gerekiyor

ege dedi ki...

çakmağın tam üzerine tutup bekledim.alevler çoğalmadan suyu döktüm.delik açıldı çıktım sanırım.

Adsız dedi ki...

şükür anlayacağım bi yorum gelmişşş:)))))
kızlar sakın kızman haaa espirik bu:))))

deniz dedi ki...

:) teşekkür ederim.
beklemek mi? benim gibi sabırsızları hiç düşünmüyorlar mı ya yazık ama bana :D

Adsız dedi ki...

sis valla ben seni bekliyorum.sona çözücem:)))))

ege dedi ki...

ne demek:)kırkta bir yakaladım ucundan bucağından bir oyunu zaten.pembe taş yüzünden çok kez baştan aldım takılıyor.çift tıklatınca da adam camdan uçuyor.

Adsız dedi ki...

ya bi saattir camı kıramamıştım.sisin anlatımıyla nihayet kırdım.
zuzu ve zencefilim.........:D:D:D ne diim size yav:)))))

ege dedi ki...

sis,çakmağı örtmeyecek şekilde üzerinde baya bi bekledim.tekrar açayım ben.

Sis dedi ki...

yok anam çıkmıyor yangın falan.sıkıldım bırakıyorum

Adlı dedi ki...

yangın cıkarmak icin: sopa mücehver ve cam uclusunu birleştirios. sonra sopanın ucunu tam cakmagın üzerine gelecek şekilde bi kac saniye tutuyoruz. kucuk bi alevlenme oluyor, sonra ikince kez sopayı kucuk yanan ateşe tutuyoruz daha büyük bi alev oluyo o zaman hemen şapkadaki suyu ateşe döküyoruz alevi söndürüoruz bi bakıosss kiiii anaa delik cıkmıs:D ordan assa kacıp gidios

Adsız dedi ki...

yaw o şifreyi kim buldu nerden buldu nasıl buldu.
bu arada alevler tamamen çoğalmadan suyu dökmeyin yoksa delik açılmadığı gibi şapkada gidiyo gaz bi daha tutuşmuyo :D

bu arada camı sopayla yere dökülen gazın üzerine tuttum sağ tarafına doğru yandı

Ömer Fadıl USTA dedi ki...

Yaw mucevher diyip durduğunuz şey Sakız :D
Hani şu hep masaların altına birileri tarafından yapıştırılan iğrenç yapışkan şey :D

öykü dedi ki...

Oyunu kaç kez baştan oynadım birtürlü ateşi yakamamıştım.ama en sonunda ateşi yakabildim ve odadan çıktım.ateşi yakabilmek için camın her hangi bir açıda olması gerekmiyor sadece topa vurup tavanda delik açtıktan sonra çakmağı o ışığın vurduğu yere koyup taşla ezmek gerekiyor.eğer çakmağı önceden koyarsanız malesef ateşi yakamıyorsunuz tecrübeyle sabit yani:)yardımlar için teşekkürler.