Gurine - Copper Escape

13 Ağustos, 2008

Yeni.


Oynamak için tıklayınız

71 yorum:

esrasel dedi ki...

yeryammm mucks :)
2 bıçak, bardak, sandalye, mor bişey bide sarı raptiye yada çivi

esrasel dedi ki...

ağaçtan elma aldı. sağ duvarda mavi kare mi çıktı bana mı öle geldi :s

ays dedi ki...

oyunda yıne süslü kermit halimle varım
aynaya bakın benı gormek ıcın :))

sandalye akvaryumun yanına konuyor

esrasel dedi ki...

2 bıçağın biri baltaymış (dolapta ne işi var baltanın :S ) baltayla ağacı kestim ekranda resimler çıktı masa yapıcaz sanırım ama tabi ben hızlı hızlı tıklarken anlamadım :(

ays dedi ki...

bnm oldugum aynanın solunu tıklayın (tab etkın) ve alt raftakı kıtabı alın

esrasel dedi ki...

sandalyeyi akvaryumun sağına koyduk. yukardaki siyahlı yerden tornavida aldık. tornavidayla da aynadaki kermitin yanında priz var onu söktük ve vidaları aldık

ays dedi ki...

kapının oradakı resıme yaklasınca bazen masa yapılmıs, bazen de yapılmamıs halı ıle goruluyor; ama hangı durumlarda cıkaramadım

esrasel dedi ki...

gülden bişey yapamıyorum derken? yaptıklarımızı yazdık zaten

esrasel dedi ki...

ays masa yapıcaz o tahtalardan ama çekiç bulmamız lazım bide kahve yapmak lazım sanırım çünkü son resimde masadaki bardak dolu

esrasel dedi ki...

tahtalara tıklayınca ekranda resim çıkıyo son resme kadar oklarla gidip ekranda yazı çıkınca çivileri tahtalara tıkladım masa oldu ama çekiç lazım :(

ays dedi ki...

esra, bnm oldugum dolaptan aldıgımız kıtapları acabıldın mı

esrasel dedi ki...

hayır ays. resimden anladığım kadarıyla kitap, fincan ve mor şey dediğim masa lambasıymış onların hepsini masanın üzerine koyucaz

ays dedi ki...

tahtaya tıklayıp oklarla ılerledım. sanırım 4. ekrandakı sekle bastım. ve resım kapandıgında duvarda bır yazı yazıyordu. artık tahtalara da tıklamıyorum :(

ays dedi ki...

fincanı kahve makınasının sag tutma yerıne degdırınce kahve doluyor

esrasel dedi ki...

heh şimcik çekiçte bulduk :) kahveyi doldurunca makinede ok çıktı okun gösterdiği yere tıklayın biçakla bantını kesip çekici aldık

ays dedi ki...

masyı yapıcaz, ustune once lamba
2. olarak fıncan
3. olarak da kıtapları koyucaz resme gore

esrasel dedi ki...

masayı yapıp ekran değişince masa bozuluyo yine :( bizden marangoz olmaz :)))

calculus dedi ki...

Masayı yaptım üstüne elimde ne varsa koydum, yan ekrana geçtim kurbağa suya daldı bir şeyler çıkardı sudan.

esrasel dedi ki...

masayı yapıp önce lambayı sonra fincanı en son kitapları masaya koyuyoruz. sonra kermitin yanına bi kermit daha gelmiş :) suya gitti ordan bişey aldım :S duvarda da turuncu bi resim çıktı.

ays dedi ki...

patron masayı yapsak ustune bızde malzemlerı koyucaz ama bı masamız bıle yok :((

ays dedi ki...

yorum yazmadan yenıleyın dıyen şirineye bakın :))
masanın ustune ne konucak ben yazdım zaten yaaa :((( sız masayı nasıl yaptınıızzzz :(((

esrasel dedi ki...

masayı yapmak için. tahtalara tıklayın resimleri geçin resimelr bitince duvarda yazı çıkıyo yazı çıktıktan sonra çivileri masaya götürün çekiçle tıklayın. malzemeleri üstüne koyun

bahariko dedi ki...

bende başka oyunlarda sizi arıyom puhahahaaaa
yeryaaaaaaaa okadar çok oyun yüklemişsiniz ki ayhh hanginden başlıcamı şaşırdım yahuuuu

esrasel dedi ki...

sis, kermit var ya duvarda onun soluna tıkla vidalı gibi yerler var kapak o sol tarafa tıkla açılıyo

ays dedi ki...

BEN YAZDIM SİS, BNM OLDUGUM DOLAP VAR YA, ONUN ICINDE. O DOLABIN SOL TARAFINA BASINCA ACILIYOR

calculus dedi ki...

Eeee elimde bir tek elma ve sarı şey kaldı şimdi ne olacak?

esrasel dedi ki...

cal ın dediği gibi huniyi taktık ama ekran da değişmiyo kaldık böle :(

Sis dedi ki...

ben bu kurbağanın suya daldığı ekrandan çıkamıyorum yaw.

ays dedi ki...

HEP PATRONUN YUZUNDEN KALDIK MASA İLE BASBASA :DD
HUNIYI TAKINCA EKRAN SAGA SOLA GITMIYOR BENDE.
ELIMDE ISE SADECE ELMA VE SARI RAPTIYE GIBI SEY VAR...
BIR BOS ITEM YERI...

Sis dedi ki...

kurbağa mavi daldığı şeyin kenarında olan ekrandan çıkamıyorum.sadece kurbağaya tıklanıyor.o da dalıyor yine

calculus dedi ki...

Nasıl yani ya, elmayı about item yapıp büyüttüm yanına o sarı şeyi getiriyorum olmuyor.
Daha teferruatlı anlatsana

ays dedi ki...

SİS, BEN BISEYE BASMADIM CIMKAK ICIN, BEKLEDIM. KENDIM CIKTIM YUKARI BEKLEYINCE...

ays dedi ki...

ŞİRİNLER AŞKINA BİRİ ELMAYI NASIL DELDİ ANLATABILIR MI :SSS

Sis dedi ki...

anlamadınız.suyun içinde değil.duvarda kermit olan ekranda sağda kurbağa var ve kıpırdamıyor ekranlar.2ci kere oynadım yine aynı

gldn06 dedi ki...

ya şimdi o kurbağa dudan çıktıktan sonra hani duvarda resim çıkmıştı ya orada onu elmaya sokuyordu..bende o zaman elmayı yaklaştırdım o demiride aldım elmanın üstüne götürdüm anahtar verdi..başkada bişi yapmadımm..

ays dedi ki...

DESENE GLDN, YANI BIZ O HUNIYI HEP BERABER ORAYA SEY EDINCE ELMA DA YALAN OLDU OYUN DA :(

bahariko dedi ki...

kurbağa bana huniyi verdi ama ekranda kaldım gidemiom sağa sola oklarım kaybolmuşşşş

gldn06 dedi ki...

huniyi alında patron dedi gidip takın die ben takmadan önce aldım anahtarı valla..

ays dedi ki...

BEN DE O YUZDEN YAZDIM YA PATRON SAYESINDE MASA ILE BASBAS KALDIK DIYE :)

bahariko dedi ki...

kurbağalı ekranda kaldım ya biri bana yardım etsin yada boğucam kendimi ben bu gölde

Sis dedi ki...

oyun buggy biraz tekrar oynadım huniyi takmadan anahtar alındı ama hala kapıdan çıkamıyorum

Sis dedi ki...

bahar tekrar oyna orda kaldıysan.takılıyor sanırım.bana da oldu

bahariko dedi ki...

kubağalı erkanın sol tarafına bişey mi yazcaz acep ordaki yazılar silino( kutucuklar)

Nağme dedi ki...

kurbağa suya dalıp bize huni gibi şeyi verdikten sonra hemen duvarda çıkan elmalı resime gelin ve elmayı about item yapıp sarı sivri cubukla elmayı delin,anahtarı alın sonra gidin kapının oraya huniyi takın anahtarla kapıdan çıkın:))