D's Treasure hunt 1 - ghost -

12 Ağustos, 2008

Kaçış oyunu, yeni...

Oynamak için tıklayınız

24 yorum:

Nağme dedi ki...

sağdaki kuyunun ordan mezarlık gibi yerden levye aldım kapıyı açtım onunla içerden ip,sağ şemsiyeden anahtar,balkabağını yaktım

Sis dedi ki...

günaydın.
hem mozilla hem ie açmıyor bende.
sinir şey:(

Nağme dedi ki...

boya kalmeleri ile adamın yüzü yoktu ona surat çizdim tarak verdi

Nağme dedi ki...

günaydın sis cim:)
tarağı boynu uzun kadına verince boynu düzeldi anahtarla arkadaki kapıyıy açtım sandık var

Nağme dedi ki...

sandık alındı aynı anahtarla sandığı açtım içinden beyaz bişey çıktı mum galiba

Nağme dedi ki...

hee mummuş onu iskeletin ordaki şamdana koydum kibrit lazım

Nağme dedi ki...

tekrar dışarı çıkılıyomuş,levyeyi aldığım yerden şirin bi uyuyan yaratık aldım

minnci dedi ki...

Levyeyle kuyunun oradaki ön paneli aç uyuyan fareyi al,onunla da kediye tıkla fare uyansın ve iple fareyi bağla evin içindeki deliğin oraya koy deliğin içine girip kibrit getirecek.

Nağme dedi ki...

hahaha kediden korktu galiba yaratık onunla kediye tıklayınca uyandı

Nağme dedi ki...

yaratığı iple bağlayıp dıvarda kırdığım yere girdi ve kibrit getirdi mumu yakcam

Nağme dedi ki...

mumu yakınca bi hayaler çıktı duvarda resim gösterdi

Sis dedi ki...

şimdi bu hayalaet bize ordaki maçalı sinekli şifreyi veriyor da daha anlayamadım

Nağme dedi ki...

buldumm resimde renklerin gösterme sırasına göre birazda deneme yanılma sarı mavi kırmızı yeşil turuncuya basıp alttan bişey aldım

Nağme dedi ki...

çıkrıkçış o onu takıp kuyudan çektim taç aldım eve girdim bitti ama end 1 dedi,meginin oyunumuşmu buki

bozo dedi ki...

günaydın bi açılsa bende oynuycam ama what fayda açılmıyo.

Sis dedi ki...

kuyunun kolu o.onunla kuyudan taç aldık.sandığın olduğu odada tavandan da map aldık.kapı önündeki tanelaya tıklayınca end 2 ile bitti.saol nağmecim ve serapy çözdünüz .

Sis dedi ki...

slm booz.
ie ile açabildim ben.
nağme doradoranın oyunu meginin değil

Adsız dedi ki...

ooooo nerdeyse 10 dakka olacak açılmıyor bu...vazgeçtim ben.

bozo dedi ki...

expolırdan 5-6 dakkada açıldı. oynadım. emeğe geçenlere teşekkürler zebah zebah iyi oluyo böle.