Armies

13 Ağustos, 2008

Bir yeni kaçış oyunu daha..


Oynamak için tıklayınız

42 yorum:

Nağme dedi ki...

ilk olsam ne yazar oyun açılmıyoki ama deminki oyundan sonra bunun müziği güzelmiş

Sis dedi ki...

çekiç maket bıçağı sarı anahtar çiçekten maça şekli mum alınanlar

Nağme dedi ki...

çekiç mum gibi bişey,duvardaki yama resmin arkasından baklava desenli sarı bişey

calculus dedi ki...

Camı kırdım ve içinden garanti bankasının eski logosunu aldım.:)

Nağme dedi ki...

dolabın üstünden falçata onunlada çiçeğin yaprağını kesip maça aldım

calculus dedi ki...

Koltuktan da sarı anahtar aldım, bir de kitaplıktan falçata.

Nağme dedi ki...

yastık altından sarı anahtar onunla çekmece açıldı içinden yine şifre isteyen kutu çıktı

Sis dedi ki...

mozilla ile açılıyor oyun ie ila açılmıyor sanırım

Sis dedi ki...

mumu yaktık çakmakla.onu da sağ yastığın arkasına tıklayıp memeory card aldık

Nağme dedi ki...

camdan aşağıya nasıl baktın paraşütçü hatun yükseklik korkusundanmı bakamıyomki ben

Nağme dedi ki...

çakmakla yaktığımız mumu koltuğun yama kısmını açtık

Sis dedi ki...

kitaplıkta üst kitapta sıralama var.
maça kupa karo sinek.
kupa bulmak lazım

Nağme dedi ki...

eee bu kart kapının ordaki kart yerine takılmıyo yaa bu itemler about item yapılmıyo dimi

Sis dedi ki...

çekmecedeki kutuya şifre girecez kupa ordan çıkacak sanırım

Sis dedi ki...

kitaplığın sol yanında renk ve harf gösteren kağıt var

deniz dedi ki...

Beni beklemeden başlarsınız ha, yetiştim işte size ;)
duvardaki yamalı panonun arkasından sarı (!)

bahariko dedi ki...

ohhhhhhhhh yaaaaaa sonunda bi oyuna canlı yetiştim sanırım

deniz dedi ki...

ayrıca mavi topun sağ altına tıklayın falçata ile kesin :)

deniz dedi ki...

Sehpanın üzerinde yeşil kırmızı mavi sarı 1234 yazıyor kağıtta. Dolabın yanındaki renklere ve harflere bakınca Eurl dedi, yazdım olmadı, RULE deneyince açtı kutuyu.