Escape Quest 3

12 Ağustos, 2008

Yeni kaçış oyunu...



Oynamak için tıklayınız

27 yorum:

Adsız dedi ki...

oh bee ne görsen alınıyor...
ortada duranların dışında birde sopa ile stordan yeşil anahtar aldım.

Adsız dedi ki...

yeşil çekmece açıldı ama yandık valla...herşey caponça...

Nağme dedi ki...

bi ton bişeyler aldın ne olduklarını yazamam meydanda zati,sadece sopayla beyaz tahtayı aşağıya indirdim yeşil anahtar aldım

Nağme dedi ki...

çekmecedende kağıt tabiki japonca ayy hayatta çözemeyiz biz bunu

Nağme dedi ki...

kibritle masanın üzerindeki şeye tıkladım yakınlaşıyor artık kibritte yokoldu

Nağme dedi ki...

açık mavi itemi about item yapınca gri kapak üstüne yapıştı birleştiler yani

Adsız dedi ki...

ay pardon yenilemeden yazmışım...spreyde o bardağın içine girdi.

Adsız dedi ki...

hepsini oraya yerleştirince 231 sayısını verdi.

Adsız dedi ki...

kodu girdim ve sarı anahtarka çekmece açıldı .bi not daha var ama alınmıyor.

esrasel dedi ki...

bardağıda yanan şeye koyduk şifre verdi 231 ve sarı anahtar artık şifreli yerden.

Adsız dedi ki...

not japonca orada ne yazdığını anlamak lazım..

Nağme dedi ki...

hayır beyaz kağıtta repot'u yazmışında devamını niye japonca yazıyon dimi ama
bu arada hg esram:)

Adsız dedi ki...

şimdiki görevimiz kızlar tabi eğer kabul ederseniz tornavida aramak......

esrasel dedi ki...

hb naamemm
bu kadar kolay item ve şifreden sonra takılmak normaldir

Unknown dedi ki...

selam herkese... iyi oyunlar. yeni oyun var ama temizlik yapmam lazım

Nağme dedi ki...

iyide ya tornavida kırmızı anahtarlı çekmecede ve notlara göre şifreye ihtiyacımız varsa ne etcez

Adsız dedi ki...

şunu edicez naamecim:
kopi çekerek 2.kez sandığa şifre giricez.şifre 147
sonra sandığı tekrar açıcaz..oda nee? kırmızı anaktar..
ve mutlu son:))))

Nağme dedi ki...

hahaah sağol suyum bende 138 yazıyodu yukarda onu deniyodum yaklaşmışım:))