Escape the Room 2

14 Ağustos, 2008


Yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

88 yorum:

Sis dedi ki...

günaydın herkese.
6 item oldu o gri kutunun arkasından ve masadan aldım.inventory için alt ortadaki oka basmak gerekiyor

Sis dedi ki...

gri şeyde alt çekmeceden makas aldım.mona lisanın sağ gözünde şifreli yer var.masanın altında tornavida gereken yer var

Adsız dedi ki...

puzzle yapmaya çalışıyorum bakalım ne yazacak..

Adsız dedi ki...

ya sizdede mona lisadaki şifre yerinde 6 ya basınca 7 oluyormu?

Adsız dedi ki...

bide dolabın arkasında tornavida gereken yer var.
sanırım printerden ataç aldım.

Sis dedi ki...

o ilk item var satıra benzeyen onla kahverengi çekmece açıldı bıçak alındı

Adlı dedi ki...

ataçla acılmayan cekmece acılıyor. kasatura gibi şeyle acılmayan tahta komidin gözü acılıyor. ordan bi kagıt alınıyor üstünde code 487 yazıo ama giriyorum bişe olmuyo sanırım

Adlı dedi ki...

o aldıgınız bıcak gibi şeyleee sakın lambaya dokanmayınnnnn bana tebrikler öldünüz dedi de:D:D:D

Sis dedi ki...

aynen ben de öldüm.bomba patladı:P
yaa item kullanmak ne zor bu oyunda

Adsız dedi ki...

yav zaten itemi alabilmek için geçio bi dolu zaman:(((

Sis dedi ki...

kahverengi çekmecedeki kağıt ve ip alınamıyor de mi?

Nağme dedi ki...

senin süren dolmuş kartol bende dokandım ama ölmedim henüz vaktim dolmadı daha

Sis dedi ki...

masanın altına yakınlaşıp sonra sol üstlere doğru tıklayınca sakız ve anahtar var.
anahtar kilitli kutuyu açıyor ve tornavida alınıyor.kutunun içindeki vidaları onla sökünce de ingiliz anahtarı mı ne alınıyor

Sis dedi ki...

ingiliz anahtarıyla gri çekmeceli şeyin arkasındaki yer açılıp yine anahtarla boru alınıyor

Nağme dedi ki...

ay tekrar başladım ama işim çıktı o ing.anahtarıylada çekmeceli yerin arkasındaki yer açılıyo ve borular çıkıyor

Sis dedi ki...

masanın altındaki yer de tornavidayla açıldı birleşmesi gereken kablolar var.
ay ama item almak ve kullanmak kabus resmen

Nağme dedi ki...

tornavidayma masanın altındaki yerde açılıyor ve kablolar var

Nağme dedi ki...

bombanın yanınıda açtım tornavida ile kabloları kestim ve yine öldüm bu kez zaman dolmadan

Sis dedi ki...

buna walktrough yazanın alnında öperim ve anca öyle oynarım.

deniz dedi ki...

o kırmızı anaharla aldığımız boruyu tıkladım şekil değiştirdi, ne işe yarayacaksa :(

Nağme dedi ki...

ing.anahtarıyla saate tıklayınca ip gibi bişey alındı,yine ing.anahtarıyla boruya tıklayınca çoğaldı 3 tane boru oldu
allahım çıkmam lazım oyunu bırakamıyom ya

Nağme dedi ki...

saatten alınan mavi kabloymuş oda kabloların kesik yerine mavi kabloya takıldı

deniz dedi ki...

:D boru mu parçalara bölündü nağmişim. Gerçi ben de duvara çok kez tıkladım 3 tane saatim var itemlerde :) o mavi kablolardan biri canım sanırımi bir de kırmızı kablo mu lazım. Tabi benim son 2 dk . Bombanın infilak etmesini beklemicem, intihar edeyim ben gururla çıkayım odadaan :)

Nağme dedi ki...

evet deryam kırmızı kabloyada ihtiyaç var ama 4.kez ölüyom bıraktım artıkın sıktı gıcık oyunmuş:))

Sis dedi ki...

oyunu bitirenden ayrıntılı walktrough beklemekteyiz:DD

deniz dedi ki...

hay allah :) şu ölüp yeniden başlamalı oyunları sevmiyorum ben, yapmayın öyle oyunlar japon kardeşler :)

Adsız dedi ki...

deryam seni bekliyoruz:)))bitir ve yazki oynayalım:D:D

deniz dedi ki...

BOmbada herkeste renk aynı mı bilmiyorum ama sarı teli kestim saat durduuu

deniz dedi ki...

Bombanın saati durdu ama kırmızı teli alamıyorum hala:( ben mi beceremedim acaba?

deniz dedi ki...

nasıl aldım bilmiyorum, kırmızı kabloya bombanın içindeki, bütün itemlerle tıkladım nerdeyse. herhangi bir işaret vermedi sonradan farkettim itemlerimin arasında...

Nağme dedi ki...

anaaa taktım oyuna geri geldim tekrar başladım sarı kabloyu kestim deryam yine öldüm,yani herkeste farklı sanırım sen 1.de voleyi vurmuşunda bu herseferinde değişiyosa oyun bitmez diyim:))

deniz dedi ki...

kabloları bilgisayarın altında tornavida ile açtığımız yere takınca pc açıldı.

deniz dedi ki...

Duruuuuuuuuuun :D sakın bilgisayarı açıp oyunu oynamayınnn ölüyorsunuzzzzz

deniz dedi ki...

valla ilk denemeydi, sayıştırma yöntemi ile seçtimdi kablomu haha :D o piti piti... :D

deniz dedi ki...

pc yi açınca şifre falan sormadı
new folder
new folder (2)
......
oyun vardı bir de onu tıklayınca kendi kendine birşeyler oldu ve öldüm :(

Nağme dedi ki...

kablolar herseferinde değişiyo ve ben hala bulamadım ve ölüp duruyom ya 9 canlımıyım neyim

deniz dedi ki...

hahaha :D çekirge bir sıçraar iki sıçraaar 3. kabloda gümleeeer :D

Sis dedi ki...

saati durdurmak için aldığımız notda yazılan renk kabloyu makasla kesiyoruz.

Sis dedi ki...

kırmızı kabloyu daha detaylı yazabilecek var mı.bombadan alamıyorum

deniz dedi ki...

kırmızı kablo lambadan evet, lambaylada çok uğraşmıştım, ışık kapalıyken priz kısmına bıçakla

deniz dedi ki...

pc de alttan 2. seçeneğe girin. orda şifre soruyor. şifre kısmına puzzle şeklinde kağıtlar toplamıştık, orda ki çıkan rakamı yazıyorum 556842. kasanın şifresini giriyor kasayı açıyoruz ama boş...

deniz dedi ki...

Pardooon boş değil itemlerin alt kısmına doğru gizlenmiş anahtar var, anahtar aldık kasadan...

deniz dedi ki...

anahtarla çıkınca da yine bir şifre kısmı hüüüü :(

Nağme dedi ki...

kızlar pc'yi açıca çıkan yerdeki restricted Files tıklayın şifreyede 556842 yazın puzzledeki sayıyı yeni kod veriyor:967482351
onuda tablodaki şifre yerine girin anahtarı alın kapıyı açın,ordaki kırmızı kutuyu alın tekrar şifre yeri çıktı

Nağme dedi ki...

KAPIDAKİ ŞİFRE YERİNDE İPUCU pıc 3524 YAZIYOR BİL.GİTTİM SEÇTİM PIC'I AMA YÜZÜK ÇIKTI ADAMIN PARMAĞINA İŞARET EDİYOR ANLAMADIM

Sis dedi ki...

çok güzel.kırmızı kutuya tıklayınca da şifre soruyor bu meret

deniz dedi ki...

rica ederim sis'cim..

nağmiş 6ft falan birşey soruyor anladın mı? sonra bilgisayarda adamın parmağında ...846 yazıyordu onu mu soruyor ne dış kapıdaki şifre yerinde?

deniz dedi ki...

not kağıdının alt kısmında bende mouse ile tarayınca 289 yazıyor. ama üstteki fit le ilgili soruyu bilmiyorum :(

Nağme dedi ki...

anlamadım deryam sis oraya gelsene tam olarak nediyo orada Türkçesi:))

Nağme dedi ki...

o rakamlarda herkeste farklı deryam bendeki kağıtta 281 yüzükdede 306 var değişik kombinasyonlar denedim olmuyo

Sis dedi ki...

şimdi:
bende notda 594 var
bilg.deki rwesimde 346 var
ama bunlar ne kapıya ne kırmızı kutuya uydu

deniz dedi ki...

rakamlar farklı canım herkeste, o kağıttaki notla o sorunun cevabını yazacağız sanırım oraya.

Sis dedi ki...

kırmızı kutuda 6 ft derinlikte 3 ft çaptaki bir delikte ne kadar pislik vardır diyor

Nağme dedi ki...

o 6ft yazan yerde derinlik ve çaptan bahsediyo hol filan diyo nereyi kastediyo bu ya

Sis dedi ki...

olduuuuuu
kutuda ilk boşluğa 0 yazın alt yere de notdaki 3 rakamınızı yüzük veriyo.
hadi kapıyı şimdi

Nağme dedi ki...

kapıda üstteki yere 3 alttaki yerede yüzükdeki rakamı bende 8854 idi onu yazıp bitiyoruz
allaaahımm bitti sonundaa sağolun deryamm ve sis cim azmettik ama bitirdik:))

deniz dedi ki...

2 li dolabın altından büyük keser ve puzzle parçası
-keserle sehpanın çekmecesi açılıyor oradan bıçak
-pc masasının üzerinden puzzle parçası , kağıtların üzerinden ataç, masanın altına gelip ekranın sol üstüne tıklayınca sakız ve anahtar.
-Anahtarla yerdeki sarı kutu açlıyor tornavida, yine aynı kutudaki vidali yerler tornavida ile sökülüyor ingiliz anahtarı.
-İngiliz anahtarı ile ikili çekmeceeli dolabın arkasındaki yer açılıyor ve yine ing. anahtarı ile boru parçası alınıp ve yine ing. anahtarı ile üzerine tıklayınca şekil değiştiriyor :)
- şekil değiitiren boru ile duvardaki saati alıyoruz. İng. anahtarıyla tıklayınca Mavi kablomuz oluyor.
-Ataçla 2 li çekmecelerden üstteki açılıyor not kağıdı. Kağıdın üzerinde yazan rengi ve sayıyı not ediyoruz herkezde farklı çıkıyor.
Alt çekmeceden de makas alıyoruz.
-Tornavida ile bomba kutusunu açıyoruz. Kağıtta yazan renkteki kabloyu makasla kesince bombadaki saat duruyor. Artık vaktimiz sınırsız.
-Bıçakla da abajurun ışığını kapattıktan sonra priz kısmına tıklayınca kırmızı kabloyu alıyoruz.
- Masanın altındaki priz kısmını tornavida ile tıklayınca açılıyor, mavi ve kırmızı kabloları yerleştiriyoruz ve pc açılmış oluyor.
-pc de en alttaki resimler dosyasına bakıyoruz. Bir de resimler dosyasının bir üstündeki dosyaya gireiyoruz. Oraya puzzle şeklinde kağıtlarımız vardı. Onları birleştrince çıkan rakamı (556842)yazınca kasanın şifresini veriyor. Diğer dosyaları tıklamayın ölüyorsunuz.. oyun yeniden başlıyor.
-Duvardaki tabloda sol göze tıklayınca kasa açılıyor. Pc den aldığımız şifreyi tıklayınca sırayla kasadan anahtar alıyoruz.
-Anahtarla çıkınca yerde kutu var. Kutudaki ilk soruyu 0
ikinci soruyu da kağıttaki yazan rakamı giriyoruz ve üzerinde şifre yazan bir yüzük alıyoruz (çekmeceden çıkan üzerinde renkte yazan kağıt)
- sonra kapıdaki şifre kısmına
üst kısma pc deki resimlerden biriyle ilgili soru var. Oradaki parmakta yazan numarayı değil de 3 rakamını gösteriyor eliyle dolaysıyla 3 rakamını
alt kısma da kırmızı kutudan çıkan yüzükteki şifreyi yazıp giriyoruz.

Sis'cim nağme'cim Su'cummm elleriniz dert görmesin diyorum valla ömür törpüsü bu oyun da bitti ya :)))

Sis dedi ki...

deryacım ellerin dert görmesin walktrough için.
oynayanlar bizim gibi dellenmeyecek:)

Nağme dedi ki...

Hayır işledin valla Deryamm kimse ölüp ölüp başlamasın tekrardan ya,ellerine sağlık canım:))

Adsız dedi ki...

deryam benim ellerine sağlık....başlıom oynamaya:))))